Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Disney half pension

<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:05

Bericht 22 Aug 2017 21:42

Disney half pension

Wij zitten er aan te denken om in de herfstvakantie naar Disney te gaan :cheering: .
Nu was ik op de site aan het kijken naar de prijzen en het bijboeken van half pension. Daar staat dat het 35 euro pp voor een volwassene is en 25 voor een kind.
Als ik het aan klik komt de prijs uit op 315 euro. Maar 6x35 + 3x25 is toch 285 (is voor 3 nachten).
Weet iemand waar die overige 25 euro voor is? Staat nergens vermeld. Of reken ik helemaal verkeerd?
Ons boefje 24-08-2010
<<

psv-forever

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:43

Woonplaats: Ile de france, departement 77

Bericht 23 Aug 2017 21:49

Re: Disney half pension

Boekingskosten ?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 24 Aug 2017 07:05

Re: Disney half pension

toeristen belasting? boekingskosten?

Kijk ook even goed bij welk restaurant je mag eten met dat half pensioen, want er zijn verschillende.
<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:05

Bericht 24 Aug 2017 20:37

Re: Disney half pension

Ja dat weet ik Lejow vorig jaar kerst hadden we het ook. Alleen toen zat het bij de prijs inbegrepen.

Zat ook al aan boekingskosten te denken, maar staat er niet specifiek bij. Nog maar even over nadenken of we het erbij doen. De vorige keer was het wel goed bevallen.
Ons boefje 24-08-2010

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers