Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Haaruitval en kale plekken

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 28 Jun 2017 10:24

Re: Haaruitval en kale plekken

Het is hier dus begonnen. Ik word nu al knettergek van alle haren overal. Echt op plekken waar ik niet van snap dat het daar ligt. Ik ga ook maar eens pillen kopen. Werkt natuurlijk niet tegen de uitval, daar is geen ontkomen aan maar hopelijk wel voor de aangroei.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem281

Bericht 28 Jun 2017 10:26

Re: Haaruitval en kale plekken

Ik heb er ook last van gehad, denk dat 't een maand of 7 duurde voor het weer normaal was. Werd er ook onzeker van, had opeens inhammen :/ Maar nu is 't juist mooier en voller dan voor de zwangerschap!
<<

Geel

Bericht 28 Jun 2017 10:43

Re: Haaruitval en kale plekken

Vervelend Marin, ik vond t zo ranzig dat t bij m'n kussen 's ochtends óveral lag. Had echt niet gedacht dat t zo lang zou duren. M'n inhammen zijn nu wel weg (15 maanden), maar ik heb nog steeds twee van die gekke plukjes boven/achter m'n oren. Duurt lang voor het net zo lang is als m'n eigen haar man. Sterkte jij!
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 478

Geregistreerd: 09 Dec 2013 13:27

Bericht 28 Jun 2017 10:48

Re: Haaruitval en kale plekken

Brr ja vreselijk was dat. Ik heb het toen juist niet geknipt maar ik droeg overdag gewoon altijd staartjes of knotjes. Snachts trouwens ook geloof ik.

En opeens elke week dat vreselijke doucheputje leeg moeten maken...
<<

woezel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 552

Geregistreerd: 04 Sep 2013 10:27

Bericht 28 Jun 2017 17:40

Re: Haaruitval en kale plekken

Sam schreef:Ik ga straks antiroos shampoo kopen. Dat maar proberen.
Voel me er onzeker door.


Hopelijk helpt een andere shampoo.
Hier er ook onzeker hoor. Kwam toevallig nog een foto tegen dat de jongste klein was, dat haar wil ik ook weer. Was het langer, en zag het er verzorgt uit. Als ik het nu los laat, hangt het steil en vet naar beneden :cry:
Trotse mama van 2 jongens en 1 meisje
<<

Anoniem249

Bericht 28 Jun 2017 19:32

Re: Haaruitval en kale plekken

Ik slik inmiddels een maand priorin en ik moet zeggen dat t echt werkt! M'n haar valt nog steeds uit, maar m'n haar dat terug groeit is wel dikker/voller en minder breekbaar.

Inmiddels is bij mij ook de oorzaak achterhaalt en dat geeft wel rust wat vast ook weer bevorderlijk werkt. Heb nu wel een paar haren die recht overeind steken nu. Alsof ik een stekeltjes kapsel heb.
<<

woezel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 552

Geregistreerd: 04 Sep 2013 10:27

Bericht 28 Jun 2017 19:53

Re: Haaruitval en kale plekken

Claire wat fijn dat je al verschil merkt.

Ik heb een vraag gestuurd bij bedrijf met de sugar bears of het ook tegen vet haar helpt
Trotse mama van 2 jongens en 1 meisje
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 19 Aug 2017 13:20

Re: Haaruitval en kale plekken

Hoi! Mijn haar begint ook weer uit te vallen :(. Ik heb naar Priorin en naar Sugar Bears gekeken. De ingrediënten zijn anders, Sugar Bears richt zich meer op de vitaminen. Priorin is goedkoper. Wat zouden jullie nemen?
L2014 & H2017
<<

Anoniem249

Bericht 19 Aug 2017 13:26

Re: Haaruitval en kale plekken

Ik heb zelf beide geprobeerd. Ben uiteindelijk met de priorin doorgegeven, vooral omdat ik vaak uit eten ben met vrienden of met werk. Het werkt het best om het tijdens of vlak voor de maaltijd in te nemen en het staat toch een beetje onprofessioneel als je een blauwe gummybeer naar binnen werkt.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Aug 2017 09:01

Re: Haaruitval en kale plekken

Goed dat je 'm weer geupt hebt mzcharlotte. De reden is minder natuurlijk.
Ik ga ze ook maar kopen. Heb nog maar een half zielig staartje over. :(
Hoop dat m'n haar volgende maand nog een beetje mooi opgestoken kan worden voor de bruiloft van m'n zus.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem301

Bericht 23 Aug 2017 09:03

Re: Haaruitval en kale plekken

Claire**** schreef:Ik heb zelf beide geprobeerd. Ben uiteindelijk met de priorin doorgegeven, vooral omdat ik vaak uit eten ben met vrienden of met werk. Het werkt het best om het tijdens of vlak voor de maaltijd in te nemen en het staat toch een beetje onprofessioneel als je een blauwe gummybeer naar binnen werkt.

Moet dat voor een maaltijd ja? Ik dacht gewoon in de ochtend en dan in de avond weer. Doe het altijd als ik net wakker ben en vlak voor ik ga slapen.

Maar wat maakt het uit dan, als ze dat zien? En als je dat echt vervelend vindt dan kan je er toch ook een uit je tas pakken zonder dat ze het zien?
<<

ChiQ

Bericht 23 Aug 2017 09:04

Re: Haaruitval en kale plekken

Claire**** schreef:Ik heb zelf beide geprobeerd. Ben uiteindelijk met de priorin doorgegeven, vooral omdat ik vaak uit eten ben met vrienden of met werk. Het werkt het best om het tijdens of vlak voor de maaltijd in te nemen en het staat toch een beetje onprofessioneel als je een blauwe gummybeer naar binnen werkt.


Haha, vind je dat echt? Dat kan mij echt niets schelen, ik zorg wel dat ik professioneel ben op andere vlakken.

Je haar valt uit doordat het 9 maanden niet is uitgevallen. Het stopt echt vanzelf. Ik had het ook extreem, uiteindelijk hielp niets echt snel ofzo. Het groeit vanzelf langer.
<<

Anoniem250

Bericht 23 Aug 2017 09:14

Re: Haaruitval en kale plekken

Ik ben het eens met Chiq. Ik zou geen pillen gaan slikken en zogenaamde wondermiddeltjes gaan gebruiken voor haaruitval na zwangerschap. Het is toch logisch dat haar uitvalt, omdat het 9 maanden plus het aantal maanden borstvoeding niet is uitgevallen. Het hoort erbij. En dat haar moet er dan ook uit. Dat hoort bij een natuurlijk haarcyclus. Haaruitval stopt weer en dan komt het wel weer goed met je haar.

In andere gevallen kan ik me wel voorstellen dat je naar middelen grijpt. Maar na een zwangerschap is het te verklaren. Normaal gesproken verlies je door het hele jaar heen haar.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 23 Aug 2017 09:50

Re: Haaruitval en kale plekken

Ik heb uiteindelijk maar een eind van mijn haar laten knippen haha! Misschien was het ook wel het gebrek aan model. En met deze lengte zijn de nieuwe haren sneller bij.
L2014 & H2017
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 24 Aug 2017 16:14

Re: Haaruitval en kale plekken

Hier valt het ook enorm uit! S. Heeft steeds haren van mij in haar handen! Het lijkt me niet dat daar iets tegen helpt trouwens. Het is gewoon een opsparing van wat tijdens de zwangerschap niet uit viel. Toch?!
<<

Anoniem249

Bericht 24 Aug 2017 19:29

Re: Haaruitval en kale plekken

ChiQ schreef:
Claire**** schreef:Ik heb zelf beide geprobeerd. Ben uiteindelijk met de priorin doorgegeven, vooral omdat ik vaak uit eten ben met vrienden of met werk. Het werkt het best om het tijdens of vlak voor de maaltijd in te nemen en het staat toch een beetje onprofessioneel als je een blauwe gummybeer naar binnen werkt.


Haha, vind je dat echt? Dat kan mij echt niets schelen, ik zorg wel dat ik professioneel ben op andere vlakken.

Je haar valt uit doordat het 9 maanden niet is uitgevallen. Het stopt echt vanzelf. Ik had het ook extreem, uiteindelijk hielp niets echt snel ofzo. Het groeit vanzelf langer.

Het is als jonge vrouw al moeilijk genoeg om als serieuze counterpart te worden gezien door mannen van 50+ zonder blauwe teddy beertjes naar binnen te werken die zijn bedacht door de Kardashians.
<<

ChiQ

Bericht 24 Aug 2017 20:35

Re: Haaruitval en kale plekken

Och lieverd, het is maar 1 beertje en op voor iemand kan zeggen: he wat eet jij daar! Je hoeft die hele pot niet mee te zeulen, ik heb er gewoon denk 10 in een ziplock zakje bij me in mijn tas, die prop ik in mijn kluis en als ik mijn lippen bijstift of whatever eet ik er één.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers