Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Op welke muziek liep jij "down the aisle"?

<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 23 Aug 2017 17:05

Op welke muziek liep jij "down the aisle"?

Nu onze mooie dag dichterbij komt is het meeste al geregeld, maar waar ik maar niet uitkomt (ondanks eerdere tips in het trouwtopic) is een nummer voor als ik "down the aisle" loop...
Dus daarom ben ik heel benieuwd of jullie muziek hadden toen je naar voren liep, en zo ja welk nummer en waarom?

Ik zoek iets niet al te zwaars qua tekst, gewoon een beetje iets liefs/luchtigs/singer-songwriter achtigs... Ik spotify me een ongeluk, maar heb bij nog geen een nummer zoiets van JA dat is 'm.

Mijn vriend is erg fan van Tenerife Sea van Ed Sheeran, maar ik twijfel een klein beetje of ik deze niet wat te eentonig vind :eyes:

Dus kom maar door met die liedjes! :cheering:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 23 Aug 2017 17:12

Re: Op welke muziek liep jij "down the aisle"?

Niks gevonden bij de tips die in een eerder topic stonden?
Pfoe ik zal nog even nadenken. Jack Johnson, Jason Mraz, the Lumineers etc?
Ik liep op een klassiek stuk dus dat is denk ik niet wat je zoekt.
Let's discover the world together.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 23 Aug 2017 17:21

Re: Op welke muziek liep jij "down the aisle"?

Vriendin van mij op concerning hobbits uit lotr. Vond dat echt wel een toffe keuze
2015 💙
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 23 Aug 2017 17:26

Re: Op welke muziek liep jij "down the aisle"?

Ik op 'mag ik dan bij jou' van Claudia de Breij. En m'n man bij 'ocean' van Racoon.
<<

Anoniem281

Bericht 23 Aug 2017 17:33

Re: Op welke muziek liep jij "down the aisle"?

Lucky, van Jason Mraz en Colbie Caillat (Geen idee of ik het goed schrijf) 'Lucky I'm in love with my best friend', vonden wij heel mooi en toepasselijk. In onze trouwringen staat ook, samen met de datum, het woord Lucky :)
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 23 Aug 2017 18:26

Re: Op welke muziek liep jij "down the aisle"?

Thinking out loud van Ed Sheeran, live gezongen door onze beste vriendin die zangeres is. Hier zingt ze haar versie onder onze trouw video:
https://m.youtube.com/watch?v=qM-2giovWQ8
Laatst gewijzigd door Marsy31 op 24 Aug 2017 06:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 23 Aug 2017 18:47

Re: Op welke muziek liep jij "down the aisle"?

Niet getrouwd hoor, maar als ik nu zou moeten kiezen wordt het 'testify' van Phil Collins. Ik vind 'come with me' ook wel mooi en 'find a way to my heart'

Maar mijn vriend is groot fan van Phil Collins ;)
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 23 Aug 2017 18:54

Re: Op welke muziek liep jij "down the aisle"?

Wij wilden geen 'standaard' nummer en zijn daarom gegaan voor 'Hoppípolla' van Sigur Rós.

Bij het tekenen hadden we 'We vieren het toch' van Spinvis. We zouden eerst geen echte bruiloft houden, daarom vonden we deze wel toepasselijk.
Bij het weggaan hadden 'Forever to the end' van John Smith (dat valt wel in de categorie singer songwriter ongeveer).


Verder stond er op onze playlist oa;

- Grow old with me van Tom Odell
- One day like this van Elbow
- Higher Love van James Vincent McMorrow
- Real love van Tom Odell
- The One van Kodaline
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 23 Aug 2017 20:40

Re: Op welke muziek liep jij "down the aisle"?

Goede smaak Oh la la! Maar had je dan niet het probleem dat je gasten de muziek/nummers niet kennen?

One day like this zou dus ons nummer worden mochten we gaan trouwen, maar ik weet zeker dat bijna niemand het goed genoeg kent van de familie/vrienden. Dat Is namelijk jammer omdat op het einde zo'n mooi stuk zit waarbij iedereen mee kan doen (bij diverse optredens waar wij bij waren zingt en zwaait het publiek dan mee). Dat zou dan zo gaaf zijn bij een bruiloft.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 23 Aug 2017 21:03

Re: Op welke muziek liep jij "down the aisle"?

Of onze gasten het nummer wel of niet kenden maakte me echt niks uit. Het zijn nummers die een betekenis voor ons hebben en aangezien wij degene waren die trouwden, vond ik dat vele malen belangrijker. De gasten hoefden ze niet mee te zingen. Dat doen ze maar in een karaoke bar ;)
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 23 Aug 2017 21:13

Re: Op welke muziek liep jij "down the aisle"?

Dat is waar, maar om nu heel de avond vrij alternatieve muziek te draaien zoals ik eigenlijk zou willen als ik zou trouwen kan denk ik moeilijk. Dan blijft de dansvloer aardig leeg denk. Dan heb ik over bijv. Arctic Monkeys, Radiohead, Muse, Elbow etc... en een half uurtje happy hardcore of zo.
<<

Anoniem313

Bericht 23 Aug 2017 21:17

Re: Op welke muziek liep jij "down the aisle"?

Fred schreef:Dat is waar, maar om nu heel de avond vrij alternatieve muziek te draaien zoals ik eigenlijk zou willen als ik zou trouwen kan denk ik moeilijk. Dan blijft de dansvloer aardig leeg denk. Dan heb ik over bijv. Arctic Monkeys, Radiohead, Muse, Elbow etc... en een half uurtje happy hardcore of zo.


Waarom zouden mensen daar nou weer niet op dansen, dat is toch voor alle dertigers een trip down memory lane? Er komen toch niet alleen bejaarden of tieners op je feest mag ik hopen :smile:
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 23 Aug 2017 21:18

Re: Op welke muziek liep jij "down the aisle"?

Ik geloof niet dat ik ergens heb gezegd dat dit onze hele playlist was. Er is genoeg gedanst, zelfs op happy hardcore en 70's klassiekers.
Maar muziek op de belangrijke momenten laat ik absoluut niet afhangen van de muzieksmaak van de gasten.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 23 Aug 2017 21:53

Re: Op welke muziek liep jij "down the aisle"?

Ik liep met mijn vader naar voren. Het nummer waarop mijn man en ik eerst (allebei apart) op zouden komen zou zijn:
Joe Cockers - You are so beautiful to me en als reserve hadden we Westlife - You Raise me up

Maar uiteindelijk wilde mijn vader graag een nummer en is het Heartland - I loved her first geworden. https://www.youtube.com/watch?v=EDeV3GHDlgQ
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 23 Aug 2017 22:12

Re: Op welke muziek liep jij "down the aisle"?

@ Caulfield, ik ken dertigers die al die alternatieve muziek niet kennen... Happy hardcore scoort altijd goed. Al was ik een maandje geleden op een bruiloft waar de muziek niet super was en voor de gein vroegen we een happy hardcoreplaat aan (dacht Love u more van Paul Elstak). Werd uiteindelijk niet gedraaid helaas en ik heb nou niet echt een geweldige avond gehad. Kwam ook omdat ik niet veel mensen kenden (we waren lichtelijk verbaasd dat we waren uitgenodigd). Locatie was prachtig trouwens al was de zaal onder wat krapjes om te dansen en voor stukjes (stukjes houd ik sowieso niet van). Een ruïne van een kasteel in Limburg dat net voldoende op was geknapt en waar het bruidspaar een van de eerste waren die er trouwden.

Ik ken mijn vader en die loopt zo ongeveer gillend weg als ik Radiohead draai. Vind ie zo'n zeik muziek.

@ Ooh la la! inderdaad op de belangrijke momenten zou ik zeker voor muziek kiezen die jij belangrijk vind. Zo kende ik de muziek van de openingsdans en afsluiting van de bruiloft in het kasteel ook niet. Was ook iets vrij specifiek, maar totaal niet mijn smaak vandaar dat ik het niet kende...
<<

Anoniem243

Bericht 23 Aug 2017 22:24

Re: Op welke muziek liep jij "down the aisle"?

Niet heel luchtig; Hasta Mi Final - Il Divo, live gezongen door een zangeres. Dat was althans in de kerk. Bij het binnenkomen op locatie voor de wettelijke plechtigheid hadden we geen muziek (waren ook slechts vier stappen, haha).
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 24 Aug 2017 07:02

Re: Op welke muziek liep jij "down the aisle"?

We kwamen binnen met Zij Maakt het verschil van de Poema's, na het jawoord werd Just Say Yes van Snow Patrol gedraaid en we verlieten de zaak op I'm Yours van Jason Mraz.
L2014 & H2017
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Aug 2017 07:07

Re: Op welke muziek liep jij "down the aisle"?

Ik moet bij Just Say Yes altijd aan jou denken mzcharlotte. Dat heb je denk ik ooit verteld en is altijd blijven hangen. Mooi nummer is het.
Let's discover the world together.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 24 Aug 2017 08:21

Re: Op welke muziek liep jij "down the aisle"?

Just say yes van Snow Patrol is echt een trouwnummer. Staat volgens mij hoog in het lijstje. Goed nummer trouwens! Regelmatig live gezien ook.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Aug 2017 08:43

Re: Op welke muziek liep jij "down the aisle"?

Ja ik hoor 'm ook vaak op bruiloften. Wel meer paar jaar geleden trouwens. Maar ik vind 't een goed nummer dus het is niet erg.

M'n zus trouwt over paar weken trouwens ook op Spinvis. Weet even niet welk nummer.
Let's discover the world together.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 24 Aug 2017 08:47

Re: Op welke muziek liep jij "down the aisle"?

Dan ben ik vast lekker standaard, maar wij vonden het mooie, betekenisvolle nummers. We hebben echt gezocht binnen onze eigen muzieksmaak en gekeken naar de teksten van de nummers en uiteindelijk gekozen voor:

All of me van John Legend bij binnenkomst
Just say Yes van Snow Patrol bij het tekenen (man houdt erg van Snow Patrol. Ik ook, maar in iets mindere mate)
Sky full of Stars van Coldplay bij het verlaten van de zaal
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Patsy

Bericht 24 Aug 2017 09:36

Re: Op welke muziek liep jij "down the aisle"?

Wij hadden If I didn't have you van Amanda Marshall.

Marry me, ook van Amanda Marshall, is ook mooi.
<<

Anoniem298

Bericht 25 Aug 2017 21:37

Re: Op welke muziek liep jij "down the aisle"?

Wij hadden een nummer bij binnenkomst: 'I turn to you' van Christina Aguilera. Bij het tekenen van de trouwakte werd 'Lopen op het water' van Marco&Sita gedraaid en bij het verlaten van de ruimte speelde 'Stuckwithu' van de Pussycat Dolls.

Bij binnenkomst in de kerk heb ik trouwens gekozen voor 'Thy Word' van Amy Grant.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 25 Aug 2017 22:38

Re: Op welke muziek liep jij "down the aisle"?

Thanks voor alle reacties! Ik vind het zo vreselijk moeilijk...
Wat ik ook lastig vind is dat we op een mini locatie trouwen, dus in 5 stappen sta ik waar ik moet staan. Dan vind ik het zo ongemakkelijk om daar nog 3 minuten met z'n 2en te staan wachtend tot het nummer afgelopen is :eyes: Maar een nummer halverwege afkappen vind ik ook not done. Hoe hebben jullie dat gedaan?

Ik heb jullie suggesties, voor zover ik ze nog niet kende, beluisterd, maar niet echt mijn ding. Ik ben vreselijk moeilijk merk ik al :12: Snow Patrol is wel een leuk idee tijdens het tekenen inderdaad, die ga ik even voorstellen aan mijn wederhelft.
<<

Anoniem245

Bericht 25 Aug 2017 23:10

Re: Op welke muziek liep jij "down the aisle"?

En het nummer laten inzetten, later binnenlopen en dan nog een half minuutje wachten? Dan zijn de mensen die wachten sowieso gefocust, vind ik zelf altijd wel leuk en hoef je geen 2,5 minuut on the spot te wachten :)
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google Adsense [Bot]