Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


TRIO interesses

<<

Melissje1234

Noob

Berichten: 2

Geregistreerd: 20 Aug 2017 20:48

Bericht 20 Aug 2017 20:55

TRIO interesses

Hoi allemaal,

Ik heb nog nooit een bericht geplaatst op een forum. Maar via via hoorde ik dat dit een handige manier is om over bepaalde onderwerpen te praten. En waar ik het graag over wil hebben is: Trio's.

Mijn vriend en ik hebben dit eenmaal gedaan, en vonden het erg leuk. Dit was met mijn vriend, en dan nog een vrouw.
Hebben jullie ervaringen met trio's? Konden jullie makkelijk een derde persoon vinden (wij dus niet)?
Lijkt me vooral leuk om het met andere dames hierover te hebben, omdat in het dagelijks leven niemand hiervoor uitkomt. Wellicht dat het via een forum makkelijker bespreekbaar is.

Ik ben benieuwd naar jullie verhalen of verlangens.

Melis
Laatst gewijzigd door Melissje1234 op 20 Aug 2017 21:59, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem257

Bericht 20 Aug 2017 21:29

Re: TRIO interesses

Hier geen ervaring. Ik zou het denk ik ook niet kunnen.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 20 Aug 2017 21:35

Re: TRIO interesses

Heel geloofwaardig, dat je nog nooit iets op een forum hebt geplaatst en dan ineens bedenkt dat je op dit forum een opmerking wilt plaatsen over het hebben van trio's :) Maar verder gaat het wel helemaal goed met je?
<<

Anoniem316

Bericht 20 Aug 2017 21:36

Re: TRIO interesses

Precies wat ik dacht Kerel haha.
<<

Melissje1234

Noob

Berichten: 2

Geregistreerd: 20 Aug 2017 20:48

Bericht 20 Aug 2017 21:48

Re: TRIO interesses

Snap jullie reactie niet echt. Ik hoorde dat forums een goede manier is om het hierover te hebben, omdat dit normaal gesproken zo slecht bespreekbaar is.
Maar zal wel aan mij liggen dan.. Excuses!
<<

Anoniem331

Bericht 20 Aug 2017 21:50

Re: TRIO interesses

Even VIVA checken. Zijn daar geschikter voor ;)
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 20 Aug 2017 21:56

Re: TRIO interesses

Hoeveel verschillende forums gebruik je er voor :) het valt me nog wel mee dat je niet een van de dames hier benadert om deel te nemen, al schat ik ook in dat je sowieso weinig kans zou hebben :P
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 20 Aug 2017 22:00

Re: TRIO interesses

Misschien eerst even inlezen in het soort forum wat je benaderd.

Misschien de app 3nder proberen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 20 Aug 2017 22:04

Re: TRIO interesses

Serieus, Silly One? Bestaat daar ook al een app voor? Haha, nou ja, blijkbaar zijn er mensen die dat echt zoeken? :)
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 20 Aug 2017 22:05

Re: TRIO interesses

Was even voor behaar gaan Google. Ik wist het ook niet.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem331

Bericht 20 Aug 2017 22:07

Re: TRIO interesses

Popcorn schreef:Even VIVA checken. Zijn daar geschikter voor ;)



Ach al gevonden zie ik wel!
<<

Anoniem257

Bericht 20 Aug 2017 22:08

Re: TRIO interesses

Lol
<<

Anoniem331

Bericht 20 Aug 2017 22:15

Re: TRIO interesses

Toch weer wat vertier op zon zondagavond!
<<

Anoniem282

Bericht 20 Aug 2017 23:49

Re: TRIO interesses

kerel schreef:Heel geloofwaardig, dat je nog nooit iets op een forum hebt geplaatst en dan ineens bedenkt dat je op dit forum een opmerking wilt plaatsen over het hebben van trio's :) Maar verder gaat het wel helemaal goed met je?


Mis ik iets? Een trio hoeft je voorkeur niet te genieten, maar het is toch over het algemeen zo dat mensen zich met een vraag aanmelden op een forum?
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 21 Aug 2017 06:36

Re: TRIO interesses

Ja, tuurlijk. Maar ik weet niet, dit ligt er wel heel dik bovenop hoor.. zo'n vraag aan het einde van een weekend, en dan nog de stijl. Misschien vergis ik me, maar de vraag kwam op mij niet heel oprecht over..
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 21 Aug 2017 08:06

Re: TRIO interesses

Wat flauw weer. Tuurlijk is het een beetje een 'dubieus' onderwerp om je mee aan te melden op een forum, maar volgens mij is de nr. 1 klacht van het forum dat er zo weinig nieuwe aanwas is op het forum. Wellicht moeten we de nieuwkomers een iets warmer welkom geven, want het is nu altijd dit soort gezeik. Zodra de vraag iets minder mainstream is staat er direct iemand klaar om de nieuwe forummer uit te jouwen.

♥♥
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 21 Aug 2017 11:15

Re: TRIO interesses

Haha eens! Aan de TO: wellicht goed om je te bedenken dat je ook niet een hele kamer vol nieuwe mensen binnenloopt en direct vraagt 'zo, wie wil er wel een trio?' :smile:

Verder heb ik er geen behoefte aan, maar wie weet voelen anderen zich wel geroepen :smile:
<<

Anoniem255

Bericht 21 Aug 2017 20:10

Re: TRIO interesses

Ik heb in het verleden wel vreemdere topics voorbij zien komen...
<<

Anoniem282

Bericht 21 Aug 2017 20:11

Re: TRIO interesses

kerel schreef:Ja, tuurlijk. Maar ik weet niet, dit ligt er wel heel dik bovenop hoor.. zo'n vraag aan het einde van een weekend, en dan nog de stijl. Misschien vergis ik me, maar de vraag kwam op mij niet heel oprecht over..


Zo heb ik het helemaal niet opgevat. :)

Ik begrijp eigenlijk wel dat je uiteindelijk op een forum uitkomt, omdat het een onderwerp is dat je niet zo snel ter sprake brengt binnen je eigen kring. Voor mij maakt het niets uit of het gaat om iemand die een eerste post heeft, of dat ik er na 15 jaar forummen een topic over open.
<<

Anoniem315

Bericht 21 Aug 2017 20:20

Re: TRIO interesses

Ik heb hier geen ervaring mee, maar ook absoluut geen verlangens naar. Ben ik veel te jaloers voor.

Begrijpelijk wel, dat je moeilijk anderen kunt vinden. Ik zou Google eens afstruinen. Er zijn vast meer dan één sites voor.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 22 Aug 2017 06:43

Re: TRIO interesses

kerel schreef:Ja, tuurlijk. Maar ik weet niet, dit ligt er wel heel dik bovenop hoor.. zo'n vraag aan het einde van een weekend, en dan nog de stijl. Misschien vergis ik me, maar de vraag kwam op mij niet heel oprecht over..


Twee kerels op een vrouwenforum ligt er ook vrij dik bovenop hoor.. :silent:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 22 Aug 2017 09:47

Re: TRIO interesses

Ik heb er geen ervaring mee maar het is niet iets wat ik zou uitsluiten. Maar ik zou het nooit doen als ik in een relatie zit of als derde persoon bij een stel. Ik zou het alleen doen als alle drie vrijgezel zijn, voor mijn gevoel sta je er dan toch alledrie gelijkwaardig in.

Maar er zijn genoeg sites en apps (oa Feeld) te vinden die helpen bij het vinden van iemand voor een trio. Ik zou dus gewoon even googelen als ik jouw was en kijken wat voor jullie goed voelt.

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers