Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 19 Aug 2017 09:36

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Momenteel wakker worden samen met vriend en zoon in bed, lekker knuffelen.
Vriend is nu lekker een ontbijtje aan het maken.

Ik ben deze week weer fulltime aan het werk gegaan sinds ongeveer een jaar, dus even flink wennen dat ik mijn mannen zo weinig zie nu.
10.04.17
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5681

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 19 Aug 2017 11:31

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Dat de pakketbezorger aan de deur stond met een pakketje.
Jet had me een pakketje toegezonden voor mijn verjaardag omdat ze helaas niet kan komen.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12143

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 19 Aug 2017 13:54

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Dat ik een mega bos bloemen kreeg van mijn man
Afbeelding
<<

anoniem203

Bericht 19 Aug 2017 13:59

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Wat lief van Jet Dora!

En wat lief van je man Sarah! Hoe gaat het met je herstel?

Mijn fijnste momentje van vandaag was dat mijn jongste zoon in de winkel ineens om een knuffel vroeg. We moesten even wachten tot we aan de beurt waren en kennelijk vond hij dat een goed moment om te knuffelen :love:
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 19 Aug 2017 15:09

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Dat is zeker lief van Jet! Gefeliciteerd Dora!

Ik lig gedoucht op de bank serie te kijken met een bord macaroni op schoot. Het dringt nu eindelijk door dat ik vakantie heb -voor het eerst in 3 jaar- en probeer er heerlijk van te genieten!
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 19 Aug 2017 15:37

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Na twee weken weer wakker worden in ons eigen heerlijke bed en lekker weer met z'n vieren in bed de ochtend beginnen. Dat kon op die bedden in het vakantiehuis totaal niet.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 19 Aug 2017 16:11

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Saga, dat lijkt me inderdaad erg wennen. Wel een fijne werkweek gehad?

Ava, wat lief zo'n spontane knuffel :-)

Fijne vakantie dan Reva, wel verdiend na 3 jaar!

Ik heb recent samen met vriend afgesproken dat we structureel me-time voor ons beiden in gaan plannen. Daar had ik erg behoefte aan, maar het kwam er zelden van en ik wil daarin echt wat beter voor mezelf gaan zorgen. Dus vanmiddag ben ik heerlijk alleen de stad in geweest en nu lig ik in bed wat te internetten met een grote latte machiato en een stukje chocolade naast me. Voor het komende uur hoef ik nog helemaal niets behalve gewoon lekker van de rust genieten, joehoeee.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Aug 2017 17:46

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

M'n stiefvader en moeder zien knuffelen op bed met m'n zoon. Zo lief, m'n stiefvader is ook gewoon zo trots en ziet hem echt als zijn kleinkind. Hier waren ze samen de zaterdagochtendkrant aan 't lezen.

Afbeelding
Let's discover the world together.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12143

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Aug 2017 12:38

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Ava ja gaat goed. Is vooral lastig dat ik niet mag bukken en tillen dus constant mensen vragen om te helpen. Wat lief van je zoontje

Marin wat schattig

Vandaag zijn wij 9 jaar getrouwd. 9 jaar alweer jemig wat is dat snel gegaan
Afbeelding
<<

Anoniem245

Bericht 20 Aug 2017 13:25

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Lekker door het bos gewandeld met honden en kind, echt heerlijk. Gebeurt vaker maar ik kwam nu echt helemaal tot rust.
<<

Anoniem321

Bericht 21 Aug 2017 10:20

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Vanmorgen was mijn vriend al vroeg naar zijn werk. Ik ben ook vroeg opgestaan en heb 3 kwartier genoten van de stilte in huis (met een boekje en een kopje thee erbij) voordat zoon wakker werd. Heerlijk ontspannen mijn dag begonnen!
En onderweg naar het werk in de auto heb ik genoten van de mooie omgeving. De zon en mistflarden die in de weilanden hingen. Prachtig gezicht!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 21 Aug 2017 10:39

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Vandaag nog niet echt fijne momenten gehad per se, maar gisteren heb ik met m'n stiefdochter haar hele kamer onder handen genomen. Het was één grote teringzooi en lag vol speelgoed waar ze nooit meer wat mee doet. We hebben werkelijk alles overhoop gehaald en uitgezocht en uiteindelijk drie vuilniszakken vol meuk weggegooid. Ook heb ik wat dingen op MP gezet. Ik had de smaak te pakken en heb ook meteen wat aan de inrichting veranderd, beetje geschoven met meubels etc. Echt een flinke vooruitgang! Vorig jaar heb ik ook al dingen uitgezocht met haar, maar ze kan niet zo goed tegen veranderingen en vond het toen wel lastig om dingen weg te doen enzo. Het liefst moest alles blijven zoals het was. Mooi om te zien dat ze nu zo enthousiast was en ook blij is met de verandering!

Ze is nu drie weken fulltime bij ons (nu nog twee te gaan, al gaat ze vanavond tot morgenavond weer een dagje naar haar moeder) en ik zag er best tegen op, maar het valt me erg mee hoe het gaat met haar. Ze is nogal wispelturig en kan flinke driftbuien hebben of gewoon strontchagrijnig zijn, maar de afgelopen week was ze op een enkel moment na eigenlijk gewoon steeds gezellig! :hulde: Hopelijk gaat dat de komende twee weken ook zo.
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 21 Aug 2017 22:27

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Ah wat goed dat je zo investeert Bliss. En dat het werkt en ze gezellig is!

Ik zit een Facebook groepje met andere moeders van over de hele wereld (met name Amerika, Canada en Australie maar ook paar Europeanen), zo'n 60 moeders met maart baby's (al is mijne een april baby geworden). Beetje een soort mini forum maar dan op Facebook in een gesloten groep. Eén van die baby's heeft een hazenlip. Of eigenlijk, hád een hazenlip, want hij is vandaag geopereerd. Het is werkelijk 't schattigste ventje en de moeder is ook zo lief en dedicated.
Nou hebben we via privéberichten met elkaar geld ingezameld voor haar om een cadeautje te kopen. Bleek dat we meer dan 500 dollar hadden ingezameld! We hebben al een Starbucks tegoedbon gekocht die ze heeft ontvangen, om de operatiedag vandaag door te komen met koffie, we hebben een bon voor een soort boodschappen service verzonden naar haar, van 250 euro. Intussen zijn er al bloemen van ons in 't ziekenhuis bezorgd. Ze staat echt perplex. Elke keer is er weer een verrassing. En wij waren helemaal verbaasd over hoeveel geld er is ingezameld. Woensdag krijgt ze nog een paar cadeautjes, zoals bijvoorbeeld omslag rompertjes die hij niet over z'n hoofd hoeft te doen, ivm de wond op z'n lip. En omdat er nog zoveel geld over was, hebben we ook nog een donatie aan cleft lip research gedaan uit zijn naam. Dit weet zij nog niet. En we hebben ook een video gemaakt van ons met met onze baby's waarin we haar en haar zoontje een goed herstel wensen. Echt ze valt van de ene verrassing in de anderen. Ik vind het zo leuk! Dat bewijst maar weer hoe goed men voor elkaar kan zijn, hoe je met mensen kan meeleven, zelfs al wonen ze aan de andere kant van de wereld en ken je ze alleen via internet. Ik voel me echt helemaal blij hierom. En heb al een fotootje van 't jongetje gezien en 't ziet er zo mooi uit. Dat wordt een prachtige glimlach op z'n gezichtje.
Let's discover the world together.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 22 Aug 2017 07:41

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Wat lief van jullie Marin!
30-04-2017
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 22 Aug 2017 08:04

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Oh wat een leuk verhaal Marin, ik word er ook helemaal blij van! Heel lief :)
Hopelijk geneest het jongetje snel en heeft hij niet al teveel last van de wond.

♥♥
<<

anoniem224

Bericht 23 Aug 2017 19:30

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Wat een bijzonder verhaal Marin. Super lief van jullie.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 23 Aug 2017 20:35

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Wat lief Marin!

Ik ben vandaag op mijn werk geweest en iedereen was zo lief! Dikke tranen gehuild maar.ben blij dat ik geweest ben. Wat een geluk met mijn collega's! Aan het einde van de middag kreeg ik een mooie bos bloemen van ze!
⁠♡♡♡
<<

Sophie

Kwebbel

Berichten: 332

Geregistreerd: 14 Mei 2014 14:52

Bericht 23 Aug 2017 20:54

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Wat ontzettend leuk en lief Marin!

Uffe, wat een lieve collega's heb jij. Fijn dat je zo goed opgevangen bent.

Ik vind het wat dubbel om mijn berichtje te plaatsen, na jouw post. Maar mijn fijnste moment van vandaag was vanochtend, toen ik een positieve zwangerschapstest bleek te hebben!
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 11:32

Bericht 23 Aug 2017 20:55

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Mijn fijne momentje van vandaag was het gesprek dat ik
Met vriend had. We gaan samenwonen . Jeej :).
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Aug 2017 20:59

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Ah lieve Uffe. Fijn dat je zoveel liefde om je heen hebt.

Ik ben al de hele dag blij voor je Sophie!

Aaah Charles, super! Toch wel in je eigen huis toch? Na al dat vechten en het goede nieuws deze week?!
Let's discover the world together.
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 11:32

Bericht 23 Aug 2017 21:01

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Ja hij komt hierheen en we gaan zijn huis gebruiken als kantoor/studio.

En niet direct. Eventjes wat dingen afmaken hier en bij hem en dan stap voor stap zodat het voor allemaal geleidelijk gaat binnen ongeveer een half jaar denk ik :).
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Aug 2017 21:02

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Fijn fijn!
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 23 Aug 2017 21:12

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Wat leuk voor je, Charles! Het is je gegund!
❤ 7 juni 2018
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 11:32

Bericht 23 Aug 2017 21:14

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Bliss schreef:Wat leuk voor je, Charles! Het is je gegund!


Wat lief van je! Jij snapt vast wel van de andere kant hoe lastig het is stiefouder te worden en je plekje op te geven. Respect hoor is niet niks.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 23 Aug 2017 21:18

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Wat leuk Charles!

Sophie ik ben heel blij voor je! Snap heel goed dat het je fijne momentje was vandaag!
⁠♡♡♡
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers