Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vragentopic - Algemeen

<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:41

Bericht 18 Aug 2017 13:38

Re: Stomme vragen topic

Bedankt voor je antwoord Carrie!

Dan kan ik nu gaan oefenen op een nieuwe handtekening, haha.
09-07-2018
11-07-2021
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Aug 2017 20:34

Re: Stomme vragen topic

Carrie schreef:
Tante Toos schreef:Dit vond ik wel een redelijk stomme vraag:
Mag ik mijn handtekening gewoon veranderen? :palm:
Al sinds ik me kan herinneren zet ik hetzelfde stomme kriebeltje en nu ik op mijn nieuwe baan regelmatig formulieren moet ondertekeningen wil ik eigenlijk wel een 'volwassenere' handtekening. Maarja, dat kinderlijke kriebeltje staat wel op alle officiele documenten zoals ID, koopcontract etc. Maakt dat niets uit? :razz:

Ik heb mijn handtekening na het trouwen aangepast en dit toen nagevraagd op het gemeentehuis. Je kunt je handtekening gewoon aanpassen door vanaf dit moment met je nieuwe handtekening te tekenen. Je hoeft verder nergens iets te wijzigen.


Handig om te weten, want ik gebruik nog steeds mijn oude en eerlijk gezegd is dat wel lekker makkelijk zo omdat ik het zo gewend ben. Ook zet ik het zo neer en bij een nieuwe moet ik het aanleren zeg maar.
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Aug 2017 17:19

Re: Stomme vragen topic

Waarom kan ik geen foto van het resort waar we heen gaan plakken op FB? Als ik de hele link plaats, dan zie je een taxiservice staan die het met hotel samen werkt. Heel raar, want daar gaat het niet om.
<<

Anoniem260

Bericht 20 Aug 2017 17:23

Re: Stomme vragen topic

Ik zou de foto opslaan en vervolgens uit je fotorol/vanaf je pc op facebook zetten
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Aug 2017 21:19

Re: Stomme vragen topic

Ik ben totaal niet handig en weet niet hoe dat moet.
<<

Anoniem249

Bericht 21 Aug 2017 08:48

Re: Stomme vragen topic

Op het plaatje dat je wilt plaatsen gaan staan, rechtermuisknop, opslaan als (--> naam geven: resort voor fb) opslaan op je bureaublad. Facebook openen, in je bericht op het foto symbool klikken, naar bureaublad gaan, "resort voor fb" foto aanklikken. Klaar.
<<

Anoniem210

Bericht 21 Aug 2017 09:24

Re: Stomme vragen topic

Ik was net in de winkel en er waren 2 kassa's open. Bij de ene kassa stonden 2 mensen in de rij. Bij de andere kassa stond 1 iemand in de rij dus ik sloot aan bij de 2e kassa. Toen degene voor mij klaar was stapte ik naar voren maar de caissière hield mij tegen. De mevrouw in de rij naast mij was eerst. Ik heb er geen probleem van gemaakt maar vond het een beetje gek. Ik ben namelijk gewend dat als je in een rij staat voor een kassa je dan naar die kassa gaat.
Hoe doen jullie dat?
<<

Bimbam

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 15 Sep 2013 12:10

Bericht 21 Aug 2017 11:05

Re: Stomme vragen topic

Hetzelfde als jij Lennox, ik heb zoiets ook nog nooit meegemaakt. Anders kun je toch beter zo'n systeem hebben al bv de Primark, met één rij en als er dan een kassa vrij is is de eerstvolgende aan de beurt.
19-12-2012
04-07-2015
<<

Anoniem321

Bericht 21 Aug 2017 12:01

Re: Stomme vragen topic

Als er inderdaad voor elke kassa een aparte rij staat, dan vind ik het ook gek dat iemand uit de andere rij ineens voor mag.
Ik ben wel voor een 'primark-systeem', wel zo eerlijk, maar dan moet dat ook kunnen qua ruimte in de winkel.
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 19:55

Bericht 21 Aug 2017 14:46

Re: Stomme vragen topic

bij 1 rij snap ik dat nog wel. maar wanneer elke kassa een eigen rij heeft dan is het gewoon ieder zijn eigen rij.

Olifant schreef:Als er inderdaad voor elke kassa een aparte rij staat, dan vind ik het ook gek dat iemand uit de andere rij ineens voor mag.
Ik ben wel voor een 'primark-systeem', wel zo eerlijk, maar dan moet dat ook kunnen qua ruimte in de winkel.

1 rij systeem neemt toch juist minder ruimte in?
ik ken meerdere kleine winkels waar ze met zo'n 1 rij systeem werken. de kleine action had dit ook maar is nu overgestapt op elke kassa een eigen rij. onhandig want bij drukte zijn nu meerdere gangpaden onbereikbaar ipv maar 1 gangpad.
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Aug 2017 11:44

Re: Stomme vragen topic

Claire**** schreef:Op het plaatje dat je wilt plaatsen gaan staan, rechtermuisknop, opslaan als (--> naam geven: resort voor fb) opslaan op je bureaublad. Facebook openen, in je bericht op het foto symbool klikken, naar bureaublad gaan, "resort voor fb" foto aanklikken. Klaar.


Als ik op de hotelsite kijk, dan is er alleen een slideshow dus op een foto gaan staan wordt lastig.

Gelukt! Domme ik kan toch nog iets. :nerd:
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 24 Aug 2017 13:27

Re: Stomme vragen topic

Hoe heet zo'n vuilnisbak zonder emmer? Dus twee ringen, verbonden met elkaar door een staaf en daar een deksel bovenop. Om de bovenste ring kun je dan een zak hangen. Ik wil er zo eentje, maar geen idee waar ik op moet zoeken!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 24 Aug 2017 13:31

Re: Stomme vragen topic

Als ik google op vuilniszakhouder kom ik zulke dingen tegen die jij bedoeld denk ik.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 24 Aug 2017 13:54

Re: Stomme vragen topic

Ja, zoiets zocht ik! Stom dat ik er niet opkwam, maar daar is dit topic dan ook voor. Zie dat ze bij de Hema €3 zijn, ga ik die even halen.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 25 Aug 2017 18:58

Re: Stomme vragen topic

De laatste tijd worden alle wondjes die ik op mijn armen krijg littekens, terwijl ik dit eerder niet had. Door mijn werk loop ik regelmatig krassen op, en dat zijn nu allemaal lelijke dikke littekens. Weet iemand hoe het kan dat dit ineens anders geneest? Ik heb nooit litteken zalf op wondjes hoeven smeren...
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Sep 2017 08:09

Re: Stomme vragen topic

Waarom zetten ze bij deelnemers/kandidaten van programma's vaak hun leeftijd erbij en soms ook hun beroep? Dat gaat ons toch niks aan? Bovendien wat voegt het toe en wat hebben wij eraan? Het is alleen een weetje, meet niet. Mijn neef was vorige week op tv vandaar. Zijn vrouw werd ondertiteld omdat ze engelse is, maar prime verstaanbaar nederlands spreekt. Dat was niet nodig geweest vind ik.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 05 Sep 2017 12:45

Re: Stomme vragen topic

Voor mij voegt dat zeker wat toe CBL! Bij Heel Holland Bakt was bijvoorbeeld een fysio. Ik had gedacht dat het een heel ander type was, en doordat ik nu weet dat het een fysio is heb ik er toch net weer een ander beeld bij. Ik vind dat altijd heel leuk om te weten! Hetzelfde geldt voor de dame die arts bleek te zijn. Leuk is dat juist! Voor leeftijden geldt hetzelfde vind ik. Het is toch leuk om mensen wat beter te leren kennen? Dat is de charme van en het succes van zo'n programma natuurlijk. Dat je het idee hebt dat je de mensen een beetje kent.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem231

Bericht 05 Sep 2017 13:06

Re: Stomme vragen topic

Eens met zora! Ik vind het leuk. Wij kijken bijvoorbeeld masterchef australie en dan is het gewoon leuk om te zien dat een jong iemand zo geweldig goed kan koken.

Nu ben ik wel benieuwd waar jouw neef aan mee deed :smile:
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Sep 2017 14:23

Re: Stomme vragen topic

Zora schreef:Voor mij voegt dat zeker wat toe CBL! Bij Heel Holland Bakt was bijvoorbeeld een fysio. Ik had gedacht dat het een heel ander type was, en doordat ik nu weet dat het een fysio is heb ik er toch net weer een ander beeld bij. Ik vind dat altijd heel leuk om te weten! Hetzelfde geldt voor de dame die arts bleek te zijn. Leuk is dat juist! Voor leeftijden geldt hetzelfde vind ik. Het is toch leuk om mensen wat beter te leren kennen? Dat is de charme van en het succes van zo'n programma natuurlijk. Dat je het idee hebt dat je de mensen een beetje kent.


Ik vind het ook leuk om te weten, maar vroeg me af waarom ze dat doen.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Sep 2017 14:23

Re: Stomme vragen topic

Pollepel schreef:Eens met zora! Ik vind het leuk. Wij kijken bijvoorbeeld masterchef australie en dan is het gewoon leuk om te zien dat een jong iemand zo geweldig goed kan koken.

Nu ben ik wel benieuwd waar jouw neef aan mee deed :smile:



Designdroom, sbs, 1e aflevering
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 05 Sep 2017 16:41

Re: Stomme vragen topic

caribbeanlover schreef:Ik vind het ook leuk om te weten, maar vroeg me af waarom ze dat doen.
Die programma's hebben als doel: entertainment. Dus het vermaken van de kijker, jou dus. Dus als jij het leuk vindt dan is hun doel behaald :)
#teammaple🍁
<<

Anoniem210

Bericht 05 Sep 2017 17:50

Re: Stomme vragen topic

Dat had ik ook met die fysio, Zora, door dat te weten vind ik hem ook een stuk leuker ofzo. Heel vaag. :laughcry:
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Sep 2017 13:52

Re: Stomme vragen topic

Ik lees/hoor vaak.........ik krijg een kind. Het is toch ik neem een kind of is het ik krijg een kind? Haal het steeds door elkaar.
<<

Anoniem304

Bericht 12 Sep 2017 13:54

Re: Stomme vragen topic

caribbeanlover schreef:Ik lees/hoor vaak.........ik krijg een kind. Het is toch ik neem een kind of is het ik krijg een kind? Haal het steeds door elkaar.

Serieus cbl? :palm:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 12 Sep 2017 14:00

Re: Stomme vragen topic

CBL een kind neem je niet.
Mijn gevoel en omgeving zegt altijd dat ze een kind krijgen. Dus in de eerste persoonsvorm zou ik het ook zo zeggen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron