Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #4

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 09 Aug 2017 15:35

Re: Datetopic #4

Fijn dat jullie er over hebben kunnen praten Toet.
Feline, klinkt wel heerlijk zo van die korte dates zonder dat er iets van verwacht wordt. Als ik jou verhalen lees, ben ik zo jaloers dat ik nooit de stap heb durven nemen om zo op reis te gaan. Als ik ben afgestudeerd ga ik gewoon een maand weg. geen idee waarheen maar wel wat meer van de wereld zien.
MN ik ben er ook meer voor om iemand in het wild tegen te komen, helaas ben ik op een leeftijd dat het was lastig wordt. Gelukkig voor jou is gelukt en gaat alles nu lekker ontspannen. Geniet er van.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem252

Bericht 09 Aug 2017 15:47

Re: Datetopic #4

Feline je mag wel een boek gaan schrijven over al je date ervaringen!

Ik ben benieuwd hoe het bij Phoebe is met haar date?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 09 Aug 2017 16:06

Re: Datetopic #4

Hé Feline, kom je eigenlijk nog een keer terug naar NL of denk je dat je in de toekomst liever in het buitenland wilt settelen?
❤ 7 juni 2018
<<

anoniem224

Bericht 09 Aug 2017 19:43

Re: Datetopic #4

Hoe oud ben je dan SO, als ik vragen mag?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 09 Aug 2017 23:16

Re: Datetopic #4

Meneer Nilsson schreef:Hoe oud ben je dan SO, als ik vragen mag?

33, maar het heeft ook vooral te maken met het feit dat je rond deze leeftijd je vaste groep vrienden hebt en dat je sociale kring minder gemakkelijk wordt uitgebreid. Betekend niet dat het niet meer kan, maar de kans is gewoon kleiner om iemand in het wild tegen te komen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:31

Bericht 10 Aug 2017 00:21

Re: Datetopic #4

Silly One, heel herkenbaar. Je komt niet meer zo snel iemand in real life tegen. Tenminste, dat gevoel heb ik.

Nou, mijn date viel wat tegen. Hij was erg verlegen en dat vond ik stiekem zo'n afknapper. Had het gevoel dat ik het gesprek steeds draaiende moest houden. Ik hoef in ieder geval geen vervolgdate. Maar ach, weer een avond met wijntjes gehad
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:31

Bericht 10 Aug 2017 00:23

Re: Datetopic #4

Toet, fijn dat je het hebt besproken met je vriendin. En als ze er toch met iemand al langdurig aan het daten is, zal ze er ook niet te vast aan tillen
<<

anoniem224

Bericht 10 Aug 2017 13:14

Re: Datetopic #4

Ik ben 32 en ik ben ook iemand tegen gekomen. :wink: Hij is dan wel een vriend van de vriend van een goede vriendin, dat is misschien anders.

Jeanette, jammer dat het tegenviel. Maar wel weer een ervaring rijker.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 10 Aug 2017 13:27

Re: Datetopic #4

Wat leuk MN!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 10 Aug 2017 20:09

Re: Datetopic #4

SO, zeker doen hoor! Krijg je echt geen spijt van!

Bliss, ik ben over 4 weekjes weer in Nederland! Vanuit daar weer plannen maken voor een nieuwe reis. Ik zie het niet zo zitten om me in m'n eentje te settelen in NL terwijl ik alle vrijheid heb om te gaan waar ik wil. Als ik iemand zou ontmoeten thuis dan denk ik er wel ok mee te zijn om in Nederland te wonen maar nu kijk ik er niet echt naar uit.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 10 Aug 2017 20:29

Re: Datetopic #4

Oké, maar als je steeds in het buitenland bent, wordt het natuurlijk wel lastig om iemand te ontmoeten hier! :wink: Waar wil je hierna heen?
❤ 7 juni 2018
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 10 Aug 2017 23:11

Re: Datetopic #4

Leeftijd is wel herkenbaar hoor, ik was 4 jaar geleden mer mijn beste vriendin terug naar de plek waar wij als 15/16 jarigen coor her eerst zonder ouders oo vakantie gingen. Toen ook naar de kroegen gegaan waar we toen ook heen gingen. We hebben echt vol verbazing zitten kijken. We waren in vergelijking met de meesten daarbinnen stokoud en eigenlijk hebben we alleen maar zitten analyseren. Op zich was dat wel echt heel grappig want je ziet dan heel goed het verschil met hoe wij uitgaan en hoe dat vroeger ging.

Hier op date gebied nog geen nieuwe ontwikkelingen. Vanavond ngo wel over gehad dat het zo niet echt opschiet maar dat schijnt beter te worden. Op zich heb ik ook de tijd want het hoeft voor mij niet zo nodig. En hij is leuk genoeg om de tijd voor te nemen. Tuurlijk zie ik hem het liefste face to face maar het contact is niet slechter geworden door elkaar niet te zien en dat zegt volgens mij ook genoeg.
2015 💙
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 11 Aug 2017 00:05

Re: Datetopic #4

Ja, ik bedoel dat ik niet zo nodig hoef te settelen zolang ik alleen ben. Dat als ik iemand tegen kom waar ik graag bij wil zijn dat ik dan 'overal' wel kan settelen, ook in Nederland. Ik heb nog geen idee waar ik hierna heen ga. Heb al m'n visas gebruikt dus ga kijken of ik wellicht ergens vrijwilligerswerk kan doen o.i.d.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 16 Aug 2017 22:09

Re: Datetopic #4

Ok, dit was heel grappig. Ik had een berichtje van een jongen of hij en z'n puppy mee het water op mochten met mij (ik paddle board elke dag). Puppies mogen natuurlijk altijd mee en hij was behoorlijke eye candy dus dat was ook niet erg :) We hadden afgesproken om dit vanochtend te doen. Gisteravond vlak voordat ik klaar was op werk (23u) kreeg ik een berichtje van hem, wat ik aan het doen was, of ik zin had om af te spreken. Dus ik fiets naar huis (nog niet gereageerd op z'n bericht), zie een auto voor m'n deur staan met iemand erin op z'n telefoon die verdacht veel op hem leek. Toen ik binnen was berichtje gestuurd of ie soms een witte auto rijdt. Bleek hij het inderdaad te zijn haha. Zo stom toevallig. Zijn vrienden blijken mijn buren te zijn en hij maakte even gebruik van hun wifi (zij waren niet thuis). Uiteindelijk dus maar even naar buiten gelopen om hoi te zeggen en vooral om met z'n 12 weken oude pup te spelen. Het was allemaal heel vaag en uiteindelijk hoopte ie op iets wat nooit zou gebeuren met mij dus dat was het weer en heb vanochtend heerlijk een boek gelezen op m'n paddleboard :)
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3089

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 17 Aug 2017 07:29

Re: Datetopic #4

Feline hoe kom jij aan al die mannen die met je willen hiken/roeien/paddle boarden. Is dat via een app of site of is het toevallig dat je steeds iets actiefs gaat doen?

Wel echt toevallig trouwens dat deze voor je deur stond! Ik zou toch wel even schrikken!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 17 Aug 2017 18:34

Re: Datetopic #4

Oh, via Tinder. Ik heb op mijn profiel staan dat ik of aan het fietsen of op het water ben en dat ze mee mogen. Aangezien ik verder geen serieuze date wil of een 'tinder'date leek me dat het beste :) Mijn stad bestaat voor 80% uit 18-35 jarigen en de meeste zullen alleen seks zoeken maar ik heb echt hele leuke dagen gehad als vrienden :)

Overigens stuurde mooiboy gister toch weer een berichtje dus we zijn de hond gaan uitlaten om 12 uur snachts haha.. wel super mooi langs de rivier met alle sterren! Geloof dat ie vandaag weer vertrekt en ik ben 4 dagen op vakantie!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 17 Aug 2017 22:58

Re: Datetopic #4

Wat in trouwens echt heel leuk vind is dat ik echt hele toffe mensen ontmoet. De eerste rijdt in een omgebouwde schoolbus door de VS en Canada en is professioneel mountain biker. De tweede was iemand waar ik normaal gesproken nooit mee om zou gaan maar we hebben nu afgesproken om elkaar in Vancouver weer te zien over 2 weken. En de jongen van gisteren heeft alle 50 staten van de VS door gereden met z'n hond en hij is pas 23. Hij is van top tot teen bedekt met tatoeages, super interessant persoon!
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3089

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 17 Aug 2017 23:22

Re: Datetopic #4

Ah wat leuk zeg! Doe je goed! Je ontmoet inderdaad veel leuke en verschillende mannen.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 18 Aug 2017 00:03

Re: Datetopic #4

Haha, dat klinkt een beetje vreemd zo :) Maar ik zie het echt als vrienden, maakt de herinneringen alleen maar leuker :)
<<

anoniem224

Bericht 18 Aug 2017 16:50

Re: Datetopic #4

Jij hebt een mooi leven Feline :)
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 18 Aug 2017 18:30

Re: Datetopic #4

Dat vind ik leuk om te horen MN! Ik ben best wel eens onzeker, 30, vrijgezel, geen huis/werk.. compleet het tegenovergestelde van wat je 'hoort' te doen. Maar daardoor maak ik wel fantastische dingen mee. Ben nu bij vrienden in het regenwoud en gisteren mochten we de speedboot van werk mee om naar een waterval te varen in het bos en langs de kant liep een beer <3
<<

anoniem224

Bericht 19 Aug 2017 00:33

Re: Datetopic #4

Ik vind dat juist super gaaf. Je hebt geen vastigheid, doet wat je fantastisch vindt en daardoor kom je een hoop leuke mensen tegen en doe je geweldige dingen. Ik zou mijn vastigheid niet op durven geven, maar jij doet dat 'gewoon', heel gaaf!
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3616

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 19 Aug 2017 07:03

Re: Datetopic #4

Hoe is het met jouw date, MN?
To travel is to live
Mijn instagram
<<

anoniem224

Bericht 19 Aug 2017 12:58

Re: Datetopic #4

Lief dat je het vraagt! Dinsdag zien we elkaar weer. Zat dus wel wat tijd tussen, allebei druk en best wat reistijd, maar hebben wel veel gepraat nog via app. Ik ben benieuwd!
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3616

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 20 Aug 2017 14:21

Re: Datetopic #4

Leuk dat jullie via de app veel contact hebben!
Hoe ver wonen jullie bij elkaar vandaan?
To travel is to live
Mijn instagram
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron