Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe combineer ik deze bank

<<

Anoniem250

Bericht 08 Aug 2017 11:13

Hoe combineer ik deze bank

Ik wil deze bank kopen. Wat vinden jullie ervan? Eigenlijk is het stom van me, want de bank die ik nu heb, is pas 4 jaar oud. Maar goed, dat is dus zo'n saaie grijze hoekbank die iedereen heeft. En ik heb een grondige hekel aan grijs. Maar ja, 4 jaar geleden sloot ik nog compromissen. Nu niet meer. Maar donkerblauw dus. En geen hoek. Dan moet er een stoel bij. Zou je dan kiezen voor een stijl uit dezelfde lijn met dezelfde kleur. Of iets heel anders? En welke kleur gordijnen zou je erbij doen?

http://www.made.com/nl/ritchie-3-zitsbank-marineblauw?utm_source=Criteo&utm_medium=retargeting&utm_campaign=lowerfunnel&utm_content=retargeting

Plaatjes plakken lukt me niet, dus als je even op de link zou willen klikken.

Afbeelding
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 08 Aug 2017 11:25

Re: Hoe combineer ik deze bank

Ik heb je topic verplaatst en alsnog het plaatje van de bank in je post gezet.
Hij is wel prachtig zeg!
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 08 Aug 2017 11:29

Re: Hoe combineer ik deze bank

Ik vind hem heel leuk! Blauw combineert ook mooi met (oud)roze of oker, ik weet niet of je daar van houdt. Ik zou er een andere stoel bij kiezen, zodat het wat speelser/ minder een setje wordt. Qua gordijnen kan een naturel tint ook goed.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 08 Aug 2017 11:40

Re: Hoe combineer ik deze bank

Wat een toffe bank!

Eens met Lot.
Cognac leer past hier ook fantastisch bij.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 08 Aug 2017 12:16

Re: Hoe combineer ik deze bank

Ik zou het combineren met cognac leren kuipstoeltjes of als je de ruimte hebt een of twee grote cognac leren stoelen.

Al hangt het ook wel een beetje van het soort eettafel stoelen af, tenzij die niet in dezelfde ruimte staat.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 08 Aug 2017 12:26

Re: Hoe combineer ik deze bank

Ik zou ook gaan voor oud roze of cognac leer. Echt een leuke bank! Sowieso vind ik Made erg leuk, ze hebben ook hele leuke fauteuils die een beetje hetzelfde stijltje hebben. Al zou ik dan niet kiezen voor exact hetzelfde idee. Maar dit model zou er bijvoorbeeld heel leuk bij zijn:

http://www.made.com/nl/margot-fauteuil-oudroze-fluweel
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 08 Aug 2017 15:18

Re: Hoe combineer ik deze bank

Gave bank! Ik zou er een mooie cognac of bruine bank/stoelen bij doen. Niet hetzelfde, om het geheel lekker te doorbreken
<<

Anoniem222

Bericht 08 Aug 2017 15:36

Re: Hoe combineer ik deze bank

Leuk! Zit ie ook lekker? Is ie er ook met andere pootjes?
Ik dacht ook aan cognac leer maar iets van velvet zou misschien ook wel tof zijn.

Zo zou ik het tof gecombineerd vinden:

Afbeelding
Afbeelding
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 08 Aug 2017 15:44

Re: Hoe combineer ik deze bank

Ik zag deze net voorbij komen in een folder. Vind het zelf wel mooi samen met die bank.

https://www.eijerkamp.nl/henders-hazel- ... TlEALw_wcB
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem318

Bericht 08 Aug 2017 16:12

Re: Hoe combineer ik deze bank

Mooi HGL! Donkerblauw is klassiek en statig, maar kan ook de kille kant opgaan. Ik zou het met gebroken wit (niet kil wit), zachte tinten en wat houtaccenten, koper of goudtinten combineren om het wat warmer te maken. Zoals de plaatjes van Harrie en hieronder:

Afbeelding

Afbeelding
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 08 Aug 2017 18:15

Re: Hoe combineer ik deze bank

Mooi! Ik vind cognac leer ook een mooie combi.
2016
<<

Anoniem250

Bericht 09 Aug 2017 10:30

Re: Hoe combineer ik deze bank

Bedankt voor de goede ideeen. Ik denk dat ik voor cognac kleur ga. Ik heb namelijk al een early dew (die kleur ongeveer) lamp en kinderstoelen. Mijn eetkamerstoelen zijn kuipstoelen en die zijn wit. Dus het moet niet teveel aan kleur worden. Al vind ik die roze stoel wel heel gaaf!
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 09 Aug 2017 17:52

Re: Hoe combineer ik deze bank

Ik zou ook voor cognac kleur gaan.

Echt heel leuk trouwens. Wij hebben ook een donkerblauwe bank op het oog en een toffe cognac leren stoel haha. Volgens mij vinden wij echt dezelfde dingen tof en leuk!
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 15 Aug 2017 20:33

Re: Hoe combineer ik deze bank

Door dit topic ben ik helemaal enthousiast geworden over blauwe banken en gaan wij daar waarschijnlijk ook voor. Goede inspiratie!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem250

Bericht 15 Aug 2017 20:41

Re: Hoe combineer ik deze bank

Hee wat leuk! Laat je jouw blauwe bank hier ook zien?
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 08 Nov 2017 06:59

Re: Hoe combineer ik deze bank

Het is deze geworden, in donkerblauw dus. Als ie binnen is (februari), show ik hem uiteraard met eigen foto's;

Afbeelding
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers