Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Expeditie Robinson 2017

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 12 Aug 2017 08:41

Expeditie Robinson 2017

7 september begint het nieuwe seizoen.
Gaan jullie weer kijken?
Wat vinden jullie van de kandidaten?
15 bn'ers en 4 onbekende Nederlanders

http://www.expeditierobinson.nl/deelnemers
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem249

Bericht 12 Aug 2017 08:45

Re: Expeditie Robinson 2017

Ik ken van de BN-ers alleen Shelly Sterk en Marieke Elsinga. Vind er dus weinig van.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 12 Aug 2017 09:30

Re: Expeditie Robinson 2017

Ik ga zeker kijken, heb bijna alle seizoenen gevolgd! Het maakt eigenlijk niet uit of het bekende of onbekende Nederlanders zijn, je leert ze vanzelf kennen tijdens het programma. Ik heb er wel weer zin in.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem301

Bericht 12 Aug 2017 15:44

Re: Expeditie Robinson 2017

Jaaa ik ga zeker kijken! Het gerucht gaat dat Lil Kleine er ook in zit. Lijkt me leuk.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 12 Aug 2017 15:54

Re: Expeditie Robinson 2017

Carrie schreef:Jaaa ik ga zeker kijken! Het gerucht gaat dat Lil Kleine er ook in zit. Lijkt me leuk.


Lil Kleine in zwembroek :love:
R. 2013
D. 2016
<<

anoniem203

Bericht 12 Aug 2017 16:38

Re: Expeditie Robinson 2017

Ik ga ook zeker kijken. Blijft leuk :)

Alleen hoop ik wel dat die Soundos El Ahmadi er snel uit is. Vind ik niet echt een leuk persoon.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 13 Aug 2017 12:04

Re: Expeditie Robinson 2017

Ava schreef:Ik ga ook zeker kijken. Blijft leuk :)

Alleen hoop ik wel dat die Soundos El Ahmadi er snel uit is. Vind ik niet echt een leuk persoon.


Niet? Ik vind haar zo grappig.
R. 2013
D. 2016
<<

anoniem203

Bericht 13 Aug 2017 20:21

Re: Expeditie Robinson 2017

Ik vind haar een beetje arrogant. Van kijk mij nou eens ik ben super grappig en lach om mij. Een beetje té aanwezig in mijn ogen. Maar god weet is ze op zo'n eiland heel anders.
<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 12:36

Bericht 03 Sep 2017 11:04

Re: Expeditie Robinson 2017

Ik heb er ook weer zin in!! Leuke kandidaten ook, ik ken ze allemaal wel. En anders leer ik ze wel kennen, het programma blijft fantstisch!
Boys rule!
2018 / 2020
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 04 Sep 2017 20:09

Re: Expeditie Robinson 2017

Spencer schreef:
Carrie schreef:Jaaa ik ga zeker kijken! Het gerucht gaat dat Lil Kleine er ook in zit. Lijkt me leuk.


Lil Kleine in zwembroek :love:


:cheering: :cheering:
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem301

Bericht 04 Sep 2017 20:53

Re: Expeditie Robinson 2017

Haha yaaasss. Alleen hem in zwembroek lijkt me niet per se hot maar ieder z'n ding :smile:
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 04 Sep 2017 20:57

Re: Expeditie Robinson 2017

Ik heb geen smaak haha.
R. 2013
D. 2016
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 06 Sep 2017 09:30

Re: Expeditie Robinson 2017

Ik ben ook zo benieuwd naar Lil Kleine! Hij was een tijdje terug in een programma van Linda Hakeboom; Linda's mannen en hij is volgens mij een hele leuke jongen IRL zonder camera's en al die poespas. Verder ben ik fan van Shelly haha ik vind haar zo leuk en puur overkomen..
Wat als het lukt
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 06 Sep 2017 11:03

Re: Expeditie Robinson 2017

Ik heb er al zin in! Ben alleen morgenavond niet thuis, dus ik kijk vrijdagavond pas. Tot die tijd mijd ik dit topic maar even, al zie ik vast alweer dingen op social media voorbijkomen.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem280

Bericht 06 Sep 2017 14:31

Re: Expeditie Robinson 2017

Dit ga ik zeker kijken.
Kijk al vanaf seizoen 1.
<<

Anoniem328

Bericht 08 Sep 2017 10:33

Re: Expeditie Robinson 2017

Wat vonden jullie ervan?
Wat een stelletje haantjes op kamp Zuid. Die Lil Kleine en Kaj stoor ik me nu al enorm aan. Die graven denk ik hun eigen graf als ze zo aanwezig blijven. Soundos vind ik ook wel erg hyper. Marieke, Brace, Shelly en Danny lijken me wel oke.

Team Noord vind ik echt super leuk. Heel gevarieerd en heel relaxed tot nu toe. Die Roeland lach ik me echt slap om. Niels vind ik echt super leuk. Wat een charmante vent en ook nog eens met veel verstand van survivallen. Iemand om rekening mee te houden voor de winst.
Het complotje van de sporters en dochter stoort me wel een beetje. Ik weet dat het onvermijdelijk is maar het kwam nu al zo naar voren terwijl dat team verder zo relaxed is.

De niet bnn-ers vond ik er wel erg bekaaid vanaf komen deze aflevering. Weinig van gezien, echt jammer want het lijken me erg leuke mensen, zeker die jonge jongen (carlos?). En ik vind het ook wel sneu dat ze eigenlijk op een soort van afvallerseiland zitten en domweg moeten afwachten in plaats van het spel echt spelen.
<<

Anoniem249

Bericht 12 Sep 2017 20:30

Re: Expeditie Robinson 2017

Nou inderdaad, wat stom dat de "onbekenden" op afvallers eiland zitten. Dat slaat toch helemaal nergens op?

Hoe irritant is Soundos? Mijn hemel...
Dat hele eiland vind ik trouwens niks. Ben benieuwd hoe t verder gaat.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 13 Sep 2017 10:13

Re: Expeditie Robinson 2017

Ja jeetje zeg, dat viel mij ook op! Terwijl ik mij zo had verheugd op Kaj. Ik vind hem enerzijds grappig en leuk maar anderzijds vind ik hem een irritante schreeuwerd. Shelly past er ook totaal niet tussen, zij is zo lief en rustig en iedereen walst over haar heen.. Kamp Noord is weer het tegenovergesteld haha heel rustig en sereen, maar inderdaad nu al een complotje. Het lijkt mij trouwens ook helemaal niks om samen met mijn vader daar te zitten. Ik las op FB 'Kiki's gebrabbel' (Amazine, dat blad) dat zij de onbekenden beschreef als 'Team Twente :palm:', wel grappig want ik dacht dat alleen dat ene meisje uit Twente komt maar Carlos dus ook..
Wat als het lukt
<<

Anoniem301

Bericht 13 Sep 2017 10:31

Re: Expeditie Robinson 2017

Ik lees meer op internet dat mensen Soundos irritant vinden maar zelf vind ik dat wel meevallen. Kaj vind ik echt totaal niet grappig, Jorrik vond ik vooral erg lief tot nu toe. En Brace vond ik ook leuk om te zien, hij is wel een stuk zwaarder dan ik had gedacht zeg! Heb er echt zin in alles weer te gaan volgen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 13 Sep 2017 10:43

Re: Expeditie Robinson 2017

Ik vond het weer leuk, maar inderdaad heel raar dat 'de onbekenden' op een apart eiland zitten. Was juist benieuwd naar hun interactie met de BN'ers. Maar goed, Carolina komt er nu aan dus. Denk dat ze steeds een proef moeten doen en dat er uiteindelijk maar één naar de samensmelting gaat ofzo. Wel jammer.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem301

Bericht 13 Sep 2017 10:44

Re: Expeditie Robinson 2017

Bliss schreef:Ik vond het weer leuk, maar inderdaad heel raar dat 'de onbekenden' op een apart eiland zitten. Was juist benieuwd naar hun interactie met de BN'ers. Maar goed, Carolina komt er nu aan dus. Denk dat ze steeds een proef moeten doen en dat er uiteindelijk maar één naar de samensmelting gaat ofzo. Wel jammer.

Ja dat vind ik ook wel jammer en lullig. De niet BN'ers hebben zo hun best gedaan om überhaupt hier te komen en dan horen ze er nog niet bij.
<<

Anoniem328

Bericht 13 Sep 2017 11:04

Re: Expeditie Robinson 2017

Carrie schreef:
Bliss schreef:Ik vond het weer leuk, maar inderdaad heel raar dat 'de onbekenden' op een apart eiland zitten. Was juist benieuwd naar hun interactie met de BN'ers. Maar goed, Carolina komt er nu aan dus. Denk dat ze steeds een proef moeten doen en dat er uiteindelijk maar één naar de samensmelting gaat ofzo. Wel jammer.

Ja dat vind ik ook wel jammer en lullig. De niet BN'ers hebben zo hun best gedaan om überhaupt hier te komen en dan horen ze er nog niet bij.


Ik mag toch niet hopen dat er uiteindelijk maar 1 van hen bij de bnn-ers komt. Dat is hartstikke oneerlijk. Sowieso hebben ze nu al een fikse achterstand omdat er straks al allemaal groepjes en vriendjes zijn, en dan kom je daar als buitenstaander én als niet bnn-er tussen. Dan ben je behoorlijk kansloos denk ik. Inderdaad Carrie, ze hebben een enorm traject doorstaan om uiteindelijk mee te mogen doen, en dan doe je nog niet écht mee.

Carlos komt trouwens inderdaad ook uit Twente Pannetoet. Uit Oldenzaal.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 13 Sep 2017 11:12

Re: Expeditie Robinson 2017

Waarom zou je dat niet hopen, Olijfje? Het lijkt me juist de toegevoegde waarde van dit seizoen, het moment dat de drie kampen worden gemixt. Ik kan me niet voorstellen dat de programmamaker met veel bombarie onbekende mensen laat meedoen, om ze vervolgens buiten het werkelijke spel te laten. Daar zit wel meer in het vat, we staan pas aan de start. Carolina is nog niet eens aangekomen op het eiland. Ik ben wel benieuwd naar het verloop.
<<

Anoniem328

Bericht 13 Sep 2017 11:44

Re: Expeditie Robinson 2017

Nee ik reageerde op de opmerking van Bliss. En ik hoop dus niet dat er straks maar 1 van de 4 onbekenden bij de bnn-ers komt. Dat ze dus écht op een afvallereiland zitten waarvan er maar 1 iemand terugkeert bij de samensmelting. Ik vind juist dat ze zo snel mogelijk allevier bij de bnn-ers moeten komen zodat ze allemaal een eerlijke kans hebben. Ze zijn geen afvallers en zo moeten ze ook niet behandeld worden.

Maar ik kan me inderdaad ook niet voorstellen dat de programmamakers die wending eraan geven dus ben benieuwd wat er nog gaat komen de komende afleveringen.
<<

Anoniem301

Bericht 13 Sep 2017 12:18

Re: Expeditie Robinson 2017

Niet bnn-ers (ze werken niet allemaal bij BNN) maar BN'ers :smile:
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers