Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat hebben jullie...

<<

Nyx

Bericht 29 Okt 2013 23:52

Wat hebben jullie...

... Op de salontafel staan qua decoratie?
... Op de eetkamertafel staan qua decoratie?
... En als je een bijzettafeltje hebt, wat heb je daar opstaan qua decoratie?

Zelf heb ik nooit inspiratie. Eens in de zoveel tijd ga ik naar de Action en koop wat prul, maar omdat ik nu al zolang geen inspiratie heb koop ik ook maar niets nieuws meer. Want ik weet precies waar prul belandt, waar ik uiteindelijk toch niets mee kan en leuker leek in de winkel, en dat is ergens in de berging waar ik er vervolgens niet meer naar omkijk tot ik opeens de berging wil opruimen en dan belandt het in de ondergrondse container. Zonde van het geld. Maar misschien kan ik d.m.v. jullie antwoorden wel tot nieuwe ideeën komen. Foto's zijn natuurlijk welkom. :)
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 29 Okt 2013 23:58

Re: Wat hebben jullie...

Op de salontafel een schaal met verschillende kaarsen. Op de eetkamertafel een bloemstuk in herfst thema wat ik onlangs gemaakt heb met een workshop.
Heb twee bijzettafels. Op een staan niets. Op de andere een dienblad met daarop wat spulletjes als afstandsbediening, onderzetters, scent brander etc.
Juli 2015
Maart 2017
<<

Anoniem40

Bericht 30 Okt 2013 00:00

Re: Wat hebben jullie...

... Op de salontafel staan qua decoratie? 2 mooie waxinelichthouders en een glazen schaaltje met snoepjes
... Op de eetkamertafel staan qua decoratie? Heel veel rommel en de fruitschaal
... En als je een bijzettafeltje hebt, wat heb je daar opstaan qua decoratie? Niks, ook alleen maar rommel
<<

Anoniem119

Bericht 30 Okt 2013 00:38

Re: Wat hebben jullie...

Salontafel: een mooie villeroy en Boch fruitschaal en aantal reisboeken.

Eettafel: deze nieuwe tafelloper van Ikea:
Afbeelding
<<

Nyx

Bericht 30 Okt 2013 00:42

Re: Wat hebben jullie...

Wat vrolijk, Marin. Had ik bij jullie eigenlijk niet verwacht. Als ik aan jullie huis denk, dan denk ik jouw gigantische boekenkast en vooral aan zwart, wit en rood. Maar ik vind jullie loper leuk! :D
<<

Anoniem83

Bericht 30 Okt 2013 01:06

Re: Wat hebben jullie...

Salontafel: wit houten dienblad met daarop twee verschillende waxinelichthouders (soort fles en een bol), een blikje met daarin waxinelichtje, een leuke glazen pot met sierzand en steentjes en een nepbloementakje kersenbloesem en een glaasje met een roos er in. Qua kleur allemaal wit/grijzig.

Eettafel: tafelloper met een vrij grote plant in het midden.

Bijzettafel heb ik niet maar daar zou je bijv. drie bij elkaar passende vaasjes kunnen neerzetten met wat rommelige bloemetjes erin. Of een mooi windlicht met kaarsen er in, of een plantje in een windlicht.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 30 Okt 2013 09:29

Re: Wat hebben jullie...

... Op de salontafel staan qua decoratie?
Niks. N. speelt hierop met haar speelgoed. Er staat op het tv-meubel een schaal met een kaarsje en kastanjes. Deze zet ik 's avonds, als N. naar bed is, voor de gezelligheid op de salontafel.

... Op de eetkamertafel staan qua decoratie?
Een groot wit dienblad met daarop een soort glazen schalen (op elkaar) van Riviera Maison. Daarin zitten wat bloemetjes en kleine dingetjes voor de sier. Op dat dienblad staan nog een lantaarn op een kleiner houten dienblad en twee waxinelichthouders.

... En als je een bijzettafeltje hebt, wat heb je daar opstaan qua decoratie?
Geen bijzettafeltje, wel een dressoir. Daarop staan de geurstokjes van Rituals, een lampje, een boekenstandaard met daarop de agenda en een houten kistje met daarin losse troepjes.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Okt 2013 10:32

Re: Wat hebben jullie...

... Op de salontafel staan qua decoratie? Nu niks daar lag een mooie herfst krans maar die is nu uitgebloeid

... Op de eetkamertafel staan qua decoratie? een glazen stolp met mijn thee serviesje van DE (vroeger eens gekregen)

... En als je een bijzettafeltje hebt, wat heb je daar opstaan qua decoratie? We hebben een sier kacheltje en daar staat een lampje op en een dienblad met herfst decoratie en een stenenroos met een waxinelichtje erin
2014 2016
<<

Anoniem119

Bericht 30 Okt 2013 10:48

Re: Wat hebben jullie...

Nyx schreef:Wat vrolijk, Marin. Had ik bij jullie eigenlijk niet verwacht. Als ik aan jullie huis denk, dan denk ik jouw gigantische boekenkast en vooral aan zwart, wit en rood. Maar ik vind jullie loper leuk! :D

Nou zoals je ziet staat de rest wat je omschrijft ook allemaal op de foto. Ik hou wel van vrolijke printjes.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 30 Okt 2013 11:10

Re: Wat hebben jullie...

Als salontafel hebben wij 2 kleine ronde bijzettafeltjes. Op de ene staat niks (wordt vooral als voetenbankje gebruikt) en op de ander staan nu toevallig 2 waxinelichtjes. Meestal staat hier niks op omdat het vrij klein is en we er ook glazen met drinken op zetten.

Op de eettafel staat tijdelijk de iMac en verder alleen een grote fruitschaal.

Ik ben niet zo van de gezellige frutsels in huis en m'n vriend al helemaal niet. Die vind kaarsjes voor overleden mensen en niet zo zeer voor de gezelligheid :laughcry:
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem 3

Bericht 30 Okt 2013 11:11

Re: Wat hebben jullie...

-
Laatst gewijzigd door Anoniem 3 op 20 Nov 2013 22:38, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5490

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 30 Okt 2013 12:11

Re: Wat hebben jullie...

Salontafel: wit dienblad met twee witte waxinelichthouders en 3 kleine vaasjes daarachter met rode besjes er in.

Eettafel: Nu niks maar ik zet er wel eens een plant op, of ook een dienblad met kaarsen of vaasjes met bloemen of een grote bos bloemen.

Bijzettafel: heb ik nu niet, goddank, daar stond ook altijd alleen de telefoon en ipad op en leg je snel andere rommeltjes bij.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Okt 2013 14:39

Re: Wat hebben jullie...

]... Op de salontafel staan qua decoratie? een dienblad met kaarsjes en bloemetje, en 2 stapels onderzetters
... Op de eetkamertafel staan qua decoratie? 2 grote vazen met orchideeën erin. en 2 grote kandelaars .En z'n ding met kaarsjes en dingen erin Afbeelding
... En als je een bijzettafeltje hebt, wat heb je daar opstaan qua decoratie?
een sprietenlamp van ikea en 2 kandelaars en een bloemetje
Afbeelding
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 30 Okt 2013 17:57

Re: Wat hebben jullie...

... Op de salontafel staan qua decoratie? Een schaal met verschillende kaarsenstandaards en grote kaarsen
... Op de eetkamertafel staan qua decoratie? Alleen een fruitschaal
... En als je een bijzettafeltje hebt, wat heb je daar opstaan qua decoratie? Een orchidee
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 30 Okt 2013 18:51

Re: Wat hebben jullie...

... Op de salontafel staan qua decoratie? Een houten schaal met 2 lichtjes, een potje met lepels, een potje met suiker en onderzetters.
... Op de eetkamertafel staan qua decoratie? Een rechthoekig dienblad met 3 (inmiddels opgebrande) geurkaarsen, post-its om boodschappen op te schrijven en onderzetters.
... En als je een bijzettafeltje hebt, wat heb je daar opstaan qua decoratie? Die hebben we niet.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:57

Bericht 30 Okt 2013 18:54

Re: Wat hebben jullie...

... Op de salontafel staan qua decoratie? Niks
... Op de eetkamertafel staan qua decoratie? 2 lantaarns met kaarsen erin
... En als je een bijzettafeltje hebt, wat heb je daar opstaan qua decoratie? heb ik niet
<<

Anoniem30

Bericht 30 Okt 2013 19:00

Re: Wat hebben jullie...

Op de salontafel een wit dienblad met kaarsen/houders/onderzetters & op de eettafel een tafelzeil met een blond taartschaal met fruitschaal erop, meer niet.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Kaat