Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoepelen

<<

Anoniem185

Bericht 11 Okt 2016 20:36

Hoepelen

Is er hier iemand die actief hoepelt?
Ik overweeg een fitnesshoepel aan te schaffen. Mijn moeder heeft er eentje (maar oh my god, als ze dat doet lijkt ze net Romana van zanger Rinus). Zelf vind ik het hoepelen niet moeilijk. Pakte hem net bij haar op en houd het zo een paar minuten vol, totdat mijn moeder hem afpakte omdat ze het niet aan kon zien dat ik het zo makkelijk vond. Gaat het voor mij dan wel genoeg effect hebben?
Voor degenen die hoepelen: merk jij echt verbetering? En hoe/waar?
Ik zou mijn buik/onderrug spieren willen trainen, als ik kijk op andere sites is dit dan een geschikte oefening, maar ervaren jullie dat ook zo?
<<

Anoniem186

Bericht 11 Okt 2016 21:21

Re: Hoepelen

Ik lees mee. Ik wil zo graag goed leren hoepelen. Nog niet eens voor de spieren. Maar gewoon omdat ik het er zo leuk vind uit zien. Al die trucjes enzo.
<<

Slurp

Noob

Berichten: 81

Geregistreerd: 22 Sep 2013 19:36

Bericht 12 Okt 2016 11:20

Re: Hoepelen

Een paar jaar geleden had ik de 'bodyhoop' daarvoor waren op internet veel verschillende workouts te vinden. Dit werd opgebouwd vanuit makkelijker naar moeilijk.
<<

Anoniem313

Bericht 12 Okt 2016 12:12

Re: Hoepelen

Ik heb zo'n ding, maar ben er niet zo handig mee. Heb het een paar keer geprobeerd maar kon het niet echt. Ik heb hier in huis ook geen goeie plek om het te doen. Beneden heb ik ruimte zat, maar de onderburen gaan bokken als er steeds een hoepel op de grond dondert; en boven heb ik net te weinig plek, plus dat als ik thuis ben en tijd heb om te hoepelen, er altijd wel ergens een kind ligt te knorren.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 12 Okt 2016 12:19

Re: Hoepelen

Ik heb er een, maar heb het al weer ff niet gedaan. Ik kon eerst ook niet hoepelen, maar heb gewoon doorgezet en nu ben ik net Shakira! (Het lichaam nog niet, maar dat komt vast wel)

Ik heb het wel actief gedaan in combinatie met een ander sportprogramma, de 30 day shred, daar zag ik zeker resultaat van. Maar of dat nu door het hoepelen komt weet ik niet.
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 15:06

Bericht 27 Okt 2016 21:38

Re: Hoepelen

Ik heb sinds deze week ook een hoepel. Ik sta al de blauwe plekken van het hoepelen dus dat hoepelt niet lekker. Ik wacht hu maar even paar dagen af totdat het blauwe wat weg is.
<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:25

Bericht 27 Okt 2016 22:58

Re: Hoepelen

Ik heb er eentje van sport(s)bay oid, die was iets goedkoper dan fitnesshoepel.nl. Ik heb er eentje met massage uhm ribbels, via internet heb ik zo'n testje gedaan en deze kwam daar uit dus die heb ik gekocht. Als je er eentje met ribbels koopt moet je inderdaad wel opbouwen, ik ben niet flauw maar in het begin doet het echt zeer.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 02 Aug 2017 17:04

Re: Hoepelen

Even een upje in dit topic. Ik heb gisteravond mijn eerste hoopdance workshop gedaan en het was echt vet leuk! Ook best een full body work out (we waren ook 2.5h non stop bezig haha) maar dan een hele leuke! Kwam thuis bijna de trap niet meer op (ok overdreven maar voelde kuiten, dijen armen en buik echt heel erg) en heb nu nog behoorlijk spierpijn in mijn buikspieren haha. En twee hele nette blauwe plekjes op mijn heupen, had die contactpunten dus precies goed. We hebben ook echt al best veel gedaan vanaf niks in 2.5h.

Ik heb een hoepel besteld en ik ga denk ik in september een vijfweekse cursus doen. Volgende week heb ik in ieder geval nog zo'n 2.5h les. Nu al zin in!

Zijn er nog meiden an het hoepelen?

Wat betreft eerdere reacties: ik heb eerder zo'n fitnesshoepel gehad. Van Leaf gekregen destijds. Was er toen heel blij mee en ook wel veel aan gehad maar inderdaad ik werd flink blauw en dat bleef ook. Zélfs toen ik het al best langer deed en moest steeds een week bijtrekken. En qua efficiëntie zijn ze vrij groot en zwaar wat het qua hoepelen eigenlijk te makkelijk maakt. Ik heb nu dus een gewone hoepel besteld met tape. Krijg hem waarschijnlijk dinsdag.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 08 Aug 2017 20:32

Re: Hoepelen

Wat cool! Ik heb nog wel m'n fitnesshoepel maar al tijden niks mee gedaan :redface:
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 09 Aug 2017 12:56

Re: Hoepelen

Ik heb ook een fitnesshoepel en deed dat trouw elke avond tot ik zwanger was. Nu wil ik het straks weer oppakken als de missed abortion achter de rug is. Ik moet mezelf echt in beweging krijgen!
⁠♡♡♡
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 09 Aug 2017 13:00

Re: Hoepelen

Haha lekker weer gaan doen dan! Ik ga vanavond mijn 2e les doen en mijn eigen hoepel ophalen.

De blauwe plekjes zijn weer weg en mijn handen doen ook geen pijn meer dus mijn buikspieren kunnen wel weer wat actie gebruiken! Zin in!
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 09 Aug 2017 13:10

Re: Hoepelen

Ja, nu ben ik nog even zielig en zit ik op de bank met mijn goede vriend Tony, straks is mijn hoepel weer mijn vriend!
⁠♡♡♡
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 09 Aug 2017 13:16

Re: Hoepelen

Haha oh sorry ik bedoelde daarmee ook meer Dragonfly! Dat jij even de tijd moet nemen om zielig te zijn lijkt me niet meer dan gezond. ;) Heel veel sterkte..
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 09 Aug 2017 20:25

Re: Hoepelen

Ja ik zal eens kijken in welke verhuisdoos ik hem heb gelaten (zijn bijna 1,5 jaar geleden verhuisd en weet dat hij in een nog onuitgepakte doos op zolder zit) haha

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron