Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stedentrip november

<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:01

Bericht 04 Aug 2017 13:55

Stedentrip november

Wij willen graag met zn tweetjes op stedentrip
Liefst de datum 23 november tot 26 november maar zijn nog wel flexibel daarin.
Waar we aan dachten was Londen, Parijs.

Onze `eisen`
- liefst centraal gelezen of makkelijk bereikbaar met metro/tram
- Berlijn zijn we al aantal keren geweest.
- Man wil graag ontbijt erbij maar is geen must.
- max 250 voor hotel en reis.

Wie heeft er leuke tips :)
<<

anoniem224

Bericht 04 Aug 2017 15:28

Re: Stedentrip november

Ik ben 2 jaar terug in Krakau geweest in november. Wij gingen eigenlijk voor Auschwitz, dus te weinig van de stad gezien helaas, maar ik was onder de indruk en wil zeker eens terug. Toen wij er waren was alles al in de kerstsferen, heel mooi!
Wij zaten erg centraal, hadden echt een heel goedkoop appartement voor 2 nachten met ontbijt erbij en waren daarvoor 100 euro pp kwijt, met de reis erbij. Weet niet of het nu inmiddels duurder is, maar toen wij er waren was alles zo goedkoop, dat vond ik echt heel apart toen weet ik nog haha.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 04 Aug 2017 17:09

Re: Stedentrip november

Ik wilde ook Krakau zeggen! Ik ben in 2015 ook in November daar geweest, maar kan me niet herinneren dat het er echt in kerstsfeer was. Maar het is zeker aan te raden!

Trouwens Meneer Nilsson, was je toen samen met een vriendin? Toen ik in de trein zat terug naar het vliegveld hoorde ik 2 meiden praten over ZMY.
Laatst gewijzigd door Sawadee op 04 Aug 2017 18:05, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 04 Aug 2017 17:36

Re: Stedentrip november

We zijn de afgelopen jaren in december naar Boedapest, Riga en Praag geweest. Dat zijn echte aanraders al vonden we Riga wel koud haha. Verder sluit ik me aan bij bovenstaande reacties over Krakau. Wij zijn er zelf in mei geweest. Echt zo'n toffe en bruisende stad!
Ik denk dat Dublin en Edinburgh ook tof zijn rond die tijd.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

anoniem224

Bericht 04 Aug 2017 23:24

Re: Stedentrip november

Sawadee schreef:Ik wilde ook Krakau zeggen! Ik ben in 2015 ook in November daar geweest, maar kan me niet herinneren dat het er echt in kerstsfeer was. Maar het is zeker aan te raden!

Trouwens Meneer Nilsson, was je toen samen met een vriendin? Toen ik in de trein zat terug naar het vliegveld hoorde ik 2 meiden praten over ZMY.


Nee ik was met mijn vader :) Wel grappig dat je meiden hierover hebt horen praten, ben wel benieuwd of ze hier nog komen haha.
En op dat plein daar stond toen zo'n gigantische kerstboom, waren allemaal kerstmarktjes 's avonds (erg gezellig!), dat winkelcentrum hing vol lichtjes.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 05 Aug 2017 07:26

Re: Stedentrip november

Oh nee die kerstboom stond er nog niet toen ik er was en er waren ook geen kerstmarktjes. Jammer dat ik dat gemist heb, misschien net een week te vroeg ofzo.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 05 Aug 2017 10:53

Re: Stedentrip november

Ik ben vorig jaar eind november in Boedapest geweest. Echt een aanrader! Alles was in kerstsfeer en Boedapest heeft sowieso iets sprookjes achtigs. Waren toen ook niet veel kwijt. 118 euro pp voor 4 dagen incl vlucht, hotel en ontbijt.
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:01

Bericht 06 Aug 2017 18:27

Re: Stedentrip november

Via waar hebben jullie toen geboekt ?
Krakau lijkt mij ook erg mooi inderdaad
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 06 Aug 2017 18:39

Re: Stedentrip november

Krakau is erg mooi inderdaad, ben ik vorig jaar mei geweest. En je zou ook kunnen kijken naar Valencia. Daar wilde ik eerst in november heen, goedkope tickets! Uiteindelijk gaan we nu met oud & nieuw. Veel zin in, schijnt een erg leuke stad te zijn!
❤ 7 juni 2018

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers