Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is jouw meest gênante moment op een date?

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 01 Aug 2017 14:16

Wat is jouw meest gênante moment op een date?

Vertel!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem222

Bericht 01 Aug 2017 14:34

Re: Wat is jouw meest gênante moment op een date?

--
Laatst gewijzigd door Anoniem222 op 07 Aug 2017 15:43, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem315

Bericht 01 Aug 2017 14:35

Re: Wat is jouw meest gênante moment op een date?

Dat ik te snel wijn dronk en ik niet meer recht op mijn benen kon staan en naar huis wilde en thuis op de oprit heb staan kotsen.
Hij had wel door dat het niet helemaal goed ging, dus heeft me thuis afgezet en is daarna zelf ook gewoon naar huis gegaan. Paar weken later kwam het alsnog goed.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 01 Aug 2017 14:43

Re: Wat is jouw meest gênante moment op een date?

Geen gênante momenten eigenlijk, wel wat aparte dates gehad. Mannen die zelf nauwelijks wat zeiden bijvoorbeeld, waar je elk antwoord uit moest trekken. Vreselijk!

Mijn raarste date was denk ik de volgende: ik sprak (volgens mij via Knuz ofzo) met iemand af op het Plein in DH. Hij werkte ergens op het Binnenhof en wilde tussen zijn werk door wel even wat drinken. Op zich al best vreemd, maar goed. We zaten daar nog geen halfuur ofzo, ik had een colaatje gedronken, toen hij zei dat hij nog een zwembroek moest hebben. Dus wij de stad in, bij Perry gekeken en hij ook echt zwembroeken passen. Ik moest kijken hoe ze zaten. Daarna nog bij V&D geweest, zelfde verhaal. In het pashok kwam-ie ineens heel dicht bij me staan, leek net alsof hij me wilde zoenen en ik wist nog niet wat ik daarvan vond. Maar toen ineens was het moment weer over en gingen we weer verder. Hij kocht volgens mij geen zwembroek en zei dat hij maar weer eens aan het werk moest. Buiten de winkel zeiden we gedag en dat was het toen. Hij ging daarna drie weken op vakantie en stuurde later nog een bericht dat we daarna misschien nog wel af konden spreken, maar ik vond het wel zo'n vage gast, dat ik dat maar niet meer heb gedaan.
❤ 7 juni 2018
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1688

Geregistreerd: 13 Jul 2015 08:12

Bericht 01 Aug 2017 15:41

Re: Wat is jouw meest gênante moment op een date?

Op de eerste date met mijn man liepen we naar de bioscoop en daar vlak voor de deur lag een tegeltje niet helemaal recht. Ik ging echt compleet onderuit en lag languit op de stoep (inclusief twee bioscoopzalen vol mensen die net daar stonden omdat het pauze was als publiek). Hij probeerde me nog tegen te houden en heeft me heel galant overeind geholpen maar ik schaamde me dood natuurlijk. Gelukkig is het goed gekomen maar hij pest me er af en toe nog steeds mee.
2010 2012
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 01 Aug 2017 18:21

Re: Wat is jouw meest gênante moment op een date?

Deze heb ik al eens verteld volgens mij, maar ik vertel hem gewoon nog een keer.

mijn zeer prille vlam kwam mij ophalen voor een date. Ik kwam de trap afgelopen, hij stond onderaan de trap te wachten. Bijna onderaan de trap voelde ik iets geks in mijn broekspijp: mijn onderbroek kwam uit mijn broekspijp gevallen!
Ik trek vaak mijn broek, sokken en onderbroek in een beweging uit, maar was blijkbaar vergeten de onderbroek uit mijn broek te halen.


Ik heb trouwens ook ooit een date gehad waarbij de jongen steeds hetzelfde als ik bestelde in het restaurant waar we aten. Cola light en pizza Hawaï, ook het toetje was hetzelfde. Vond ik toen ook maf.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 03 Aug 2017 12:55

Re: Wat is jouw meest gênante moment op een date?

Lexi schreef:Op de eerste date met mijn man liepen we naar de bioscoop en daar vlak voor de deur lag een tegeltje niet helemaal recht. Ik ging echt compleet onderuit en lag languit op de stoep (inclusief twee bioscoopzalen vol mensen die net daar stonden omdat het pauze was als publiek). Hij probeerde me nog tegen te houden en heeft me heel galant overeind geholpen maar ik schaamde me dood natuurlijk. Gelukkig is het goed gekomen maar hij pest me er af en toe nog steeds mee.


Je bent gewoon letterlijk voor hem gevallen. Super leuk toch?
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:13

Bericht 03 Aug 2017 13:09

Re: Wat is jouw meest gênante moment op een date?

Niet heel gênant maar wel een beetje gek:
Ik had een keer een tindermatch en ik dacht dat ik hem via via kende van tijdens mijn studententijd. Hij speelde het spelletje erg leuk mee want later toen we afspraken merkte ik dat hij heel iemand anders was met dezelfde naam.
Ook vond ik het toen gek dat hij aan kwam rijden in een cabrio (dikke Audi) met het dak open terwijl het donker was. Dat was puur om indruk te maken dus. Maar ja, ik houd niet zo van indruk maken (niet op die manier) dus ik was er snel klaar mee.
<<

Anoniem286

Bericht 03 Aug 2017 14:08

Re: Wat is jouw meest gênante moment op een date?

Uhh in een cabrio rijden is toch prima in het donker? Het gaat dan toch meer om de temperatuur...
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:13

Bericht 04 Aug 2017 12:16

Re: Wat is jouw meest gênante moment op een date?

Ja klopt. Op zich. Want ik vind een cabrio meer voor lekker in de zon. Het was ook niet schemerig ofzo. Het was pikke donker.
En het was eind september dus warm zal het vast ook niet geweest zijn.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 05 Aug 2017 11:15

Re: Wat is jouw meest gênante moment op een date?

Teveel wijntjes naar binnen gieten en dan onzin uit kramen :palm: :laughcry:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 17 Sep 2017 20:39

Re: Wat is jouw meest gênante moment op een date?

Uitglijden en op mijn bakkes gaan midden in de Mc Donalds... :palm:
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 15:49

Bericht 17 Sep 2017 21:17

Re: Wat is jouw meest gênante moment op een date?

Het was een zondag en daardoor reed de trein maar 1 keer per uur i.p.v. 2 uur. Was ik dus mooi te laat op onze eerste date :palm:

Vroeger toen ik nog op de middelbare school zat ben ik een keer "op date" geweest bij een jongen thuis. Ik trilde de hele tijd als een rietje en voelde mij totaal niet op mijn gemak. Aan het einde vroeg hij of hij mij mocht zoenen en toen zei ik nee. Ik wist niet hoe snel ik weg moest komen :palm:
AfbeeldingAfbeelding
<<

Ineensverliefd

Noob

Berichten: 23

Geregistreerd: 16 Jan 2018 00:20

Bericht 02 Feb 2018 00:05

Re: Wat is jouw meest gênante moment op een date?

Meest gênante was wel dat de dame in kwestie geopereerd was aan haar been. Dat had ze gezegd en dat vond ik absoluut geen probleem. Ze had me gewaarschuwd dat ze met een kruk liep. Ook geen probleem, maar tijdens de date bleek dat ze zwaar gehandicapt was aan dat been en dat dat niet meer goed ging komen. Uiteindelijk is het bij één date gebleven.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 02 Feb 2018 08:18

Re: Wat is jouw meest gênante moment op een date?

Maar dat vind ik wel een beetje maf, ze heeft toch niet gelogen ofzo? Jammer dat het voor jou zo’n afknapper was.
#teammaple🍁
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 02 Feb 2018 08:26

Re: Wat is jouw meest gênante moment op een date?

Ik krijg 't idee nu dat je met mij gedate hebt..
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 02 Feb 2018 08:47

Re: Wat is jouw meest gênante moment op een date?

Dat schoot ook even door mijn hoofd Feline. Maar ik schudde de gedachte weer van me af omdat ik het wel heel bizar zou vinden als iemand dat dan nog eens komt melden op het forum waar jij toevallig zit. Dat zou diegene dan bewust opgezocht moeten hebben, zoiets zou geen toeval zijn. En dan ben je toch wel een heel wonderlijk persoon, en not in a good way.
#teammaple🍁
<<

Anoniem301

Bericht 02 Feb 2018 08:55

Re: Wat is jouw meest gênante moment op een date?

Ineensverliefd schreef:Meest gênante was wel dat de dame in kwestie geopereerd was aan haar been. Dat had ze gezegd en dat vond ik absoluut geen probleem. Ze had me gewaarschuwd dat ze met een kruk liep. Ook geen probleem, maar tijdens de date bleek dat ze zwaar gehandicapt was aan dat been en dat dat niet meer goed ging komen. Uiteindelijk is het bij één date gebleven.

Wat is daar gênant aan dan?
<<

Anoniem304

Bericht 02 Feb 2018 09:09

Re: Wat is jouw meest gênante moment op een date?

Urban Naked schreef:Dat schoot ook even door mijn hoofd Feline. Maar ik schudde de gedachte weer van me af omdat ik het wel heel bizar zou vinden als iemand dat dan nog eens komt melden op het forum waar jij toevallig zit. Dat zou diegene dan bewust opgezocht moeten hebben, zoiets zou geen toeval zijn. En dan ben je toch wel een heel wonderlijk persoon, en not in a good way.

Hij zit ook op het Fok! Forum.

Volgens mij heeft hij zn ineens verliefd verhaal op verschillende fora gezet.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 02 Feb 2018 09:10

Re: Wat is jouw meest gênante moment op een date?

Haha wtf is dit nu weer voor raars zeg. Of je hebt gewoon een fan in het datetopic die hier raar komt doen.

Ik kan me best voorstellen dat een permanente handicap heel iets anders is dan "ik heb een operatie gehad en loop even met een kruk" en dat dat tegenvalt en dat je dan de sprak of aantrekking toch niet voelt. Maar 1) dat is niet gênant en 2) als er hier stiekem naar Feline gehint wordt is die dus niet zwaar gehandicapt (correct me if im wrong, niet verkeerd bedoeld). Dat is sowieso subjectief waarschijnlijk, maar zwaar gehandicapt dan denk ik wel aan amputaties, protheses, totaal niet meer zelf kunnen lopen ed. en voor zover ik weet is Feline prima zelfredzaam en ik denk dat zulke gevallen dat anders vertellen! ;)
Laatst gewijzigd door Whatever op 02 Feb 2018 09:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 02 Feb 2018 09:12

Re: Wat is jouw meest gênante moment op een date?

Inderdaad gênant, die kortzichtigheid van je.

Gelukkig voor deze vrouw dat het inderdaad maar bij 1 date is gebleven.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 02 Feb 2018 13:07

Re: Wat is jouw meest gênante moment op een date?

Ik hoop dat die vrouw waar je een oogje op hebt in de USA op kortzichtige, oppervlakkige mannen valt.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 02 Feb 2018 13:13

Re: Wat is jouw meest gênante moment op een date?

*weg.
Laatst gewijzigd door Feline op 03 Feb 2018 13:36, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 02 Feb 2018 14:14

Re: Wat is jouw meest gênante moment op een date?

Het is ook zeker niet gênant, hij is gewoon een ei.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 02 Feb 2018 14:21

Re: Wat is jouw meest gênante moment op een date?

Harrison schreef:Het is ook zeker niet gênant, hij is gewoon een ei.


Ik vind hem vooral een ei omdat hij best wel kan nadenken (zie zijn andere topic)en dan alsnog dit besluit te posten. Dan kom je toch behoorlijk uit een ei.
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers