Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vaders bij ING krijgen maand betaald verlof

<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 21 Jul 2017 00:32

Re: Vaders bij ING krijgen maand betaald verlof

Lennox: is toch juist goed dat er verschillende meningen worden gegeven, ik vond de tegen reacties juist goed om te lezen. Ik ben het er niet mee eens, ik vind dat man en vrouw gelijk behandeld horen te worden. Mag een man ook zwangerschapsverlof opnemen ipv de vrouw in Nederland eigenlijk? Hier krijg je 18 weken verlof. Dus niet perse de vrouw, gewoon in algemeen - man mag ook opnemen. En je hebt sowieso vaderschapsverlof, die is 2 weken.

Mijn man en ik vonden het vreselijk toen hij weer aan het werk ging, ik heb, net als Elliot, tranen met tuiten gehuild, ondanks dat mijn vader er was. Mijn man was meteen zo goed met R. Mijn man zou ook best graag thuispapa willen zijn, maar is nu niet handig met mijn studie erbij, dus wellicht draaien we het bij een eventueel volgende om.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 21 Jul 2017 06:56

Re: Vaders bij ING krijgen maand betaald verlof

Ik vind het een goede zaak.
B kwam natuurlijk te vroeg en na een paar dgn moest mijn maan weer aan het werk omdat hij ook nog dagen over wilde houden als B thuis zou komen..
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 21 Jul 2017 08:06

Re: Vaders bij ING krijgen maand betaald verlof

Suus schreef:Heel goede ontwikkeling! Mijn man kreeg 5 verlofdagen van zijn werkgever en heeft er nog een week vakantie aan vast kunnen plakken. Daarna is hij ook nog 1 of 2 weken pas om 11 uur begonnen, zodat we samen konden opstarten, ik vond de eerste tijd met twee kinderen best wel pittig! Helemaal omdat ik me zelf nog niet zo goed voelde. Ik was blij dat zijn werkgever zo flexibel was!

Dat is ook heel fijn!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Fiebie

Kwebbel

Berichten: 379

Geregistreerd: 18 Sep 2013 20:33

Bericht 25 Jul 2017 14:43

Re: Vaders bij ING krijgen maand betaald verlof

Ik duim ook heel hard dat dit overal komt!

Ik beval begin 2018 en ben maar wat blij dat mijn vrouw PBL uren heeft kunnen sparen en nu zelf een maand verlof op kan nemen zonder dat het van naar vakantie uren gaat. Zij wordt ook gewoon voor het eerst mama en dat wil je samen doen, toch? Ik moet er niet aan denken dat ze na een paar dagen alweer zou gaan werken!
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers