Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stuur eens wat vaker een kaartje!

<<

Anoniem304

Bericht 24 Jul 2017 13:19

Stuur eens wat vaker een kaartje!

Wie doet er mee? Wat vaker een kaartje sturen aan mensen, om welke reden dan ook.

Ik bedenk vaak; dit is een reden voor een kaartje!
En vervolgens stuur ik geen kaartje, terwijl het met sites als Greetz zo makkelijk gemaakt wordt.

Wie wil ook vaker kaartjes sturen?

Groetjes Cotton.

(Ik typte serieus groetjes, dus ik laat ze gewoon staan).
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 24 Jul 2017 13:21

Re: Stuur eens wat vaker een kaartje!

Ik stuur juist weer wat vaker kaartjes de laatste tijd.
Vind het ook heel volwassen aanvoelen :palm:
2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Jul 2017 13:23

Re: Stuur eens wat vaker een kaartje!

Ik stuur best vaak een kaartje!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 24 Jul 2017 13:24

Re: Stuur eens wat vaker een kaartje!

Salome schreef:Ik stuur juist weer wat vaker kaartjes de laatste tijd.
Vind het ook heel volwassen aanvoelen :palm:

Ja haha, ik vind het ook echt heel leuk, maar soms dan vergeet ik het en voelt het na een paar dagen zo mosterd na de maaltijd. :palm:
<<

Anoniem316

Bericht 24 Jul 2017 13:27

Re: Stuur eens wat vaker een kaartje!

Ik stuur ook wel regelmatig een kaartje als is het vaak wel naar dezelfde persoben. Ikvind het altijd erg leuk om te doen!
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 24 Jul 2017 13:29

Re: Stuur eens wat vaker een kaartje!

Ik stuur heel vaak kaartjes. Ik ben 1 van de weinige in mijn omgeving wie dat nog doet. Maar krijg altijd leuke reacties, dus ik blijf het doen!
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 24 Jul 2017 13:48

Re: Stuur eens wat vaker een kaartje!

Ik wil vaker een kaartje sturen, maar vind de postzegels zo duur.. Dat houd me tegen.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 24 Jul 2017 13:54

Re: Stuur eens wat vaker een kaartje!

Ik probeer altijd een kaartje te sturen bij grotere gebeurtenissen zoals trouwen, baby, overlijden. De laatste twee heb ik recent zelf meegemaakt en merkte toen pas hoe erg ik het waardeerde. Probeer dat dus nu terug te doen bij iedereen in mijn omgeving.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 24 Jul 2017 14:02

Re: Stuur eens wat vaker een kaartje!

Ik stuurde heel vaak kaartjes, maar kreeg er bijna nooit een reactie op. Dus nu doe ik het nog met verjaardagen als ik er niet bij kan zijn of bij geboortes/trouwen/condoleance oid.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 24 Jul 2017 14:10

Re: Stuur eens wat vaker een kaartje!

Ik stuur ook nog wel regelmatig een kaartje, wel vooral met verjaardagen. Maar ook op vakantie sturen we kaartjes aan ouders en zussen.
❤ 7 juni 2018
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 24 Jul 2017 14:13

Re: Stuur eens wat vaker een kaartje!

Ik ben het dit jaar iets vaker gaan doen bij bijzondere gelegenheden.
Zoals het 5 jarig huwelijk van een hele goede vriendin van mij, of de geboorte van een kind.

Mijn oudste zus kreeg vorige week een kaartje van jaar twee oudste jongens die met de scouting op kamp waren. Alle kinderen hebben een kaartje naar huis gestuurd. Ik vind dat zo geweldig van kamporganisatie omdat even te doen voor met alle kinderen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem257

Bericht 24 Jul 2017 14:33

Re: Stuur eens wat vaker een kaartje!

Ik vergeet het veel te vaak. Ik zou het ook meer moeten doen!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 24 Jul 2017 14:35

Re: Stuur eens wat vaker een kaartje!

ik stuur geregeld een kaartje zo leuk. Ik hoop de komende weken als ik 6 weken thuis zit ook kaartjes te ontvangen vind dat altijd zo leuk. Maar ook verzenden is leuk om te doen
Afbeelding
<<

Anoniem278

Bericht 24 Jul 2017 14:35

Re: Stuur eens wat vaker een kaartje!

Ik doe het voor verjaardagen, kerst, bij sterfgevallen maar ook op herinneringsdagen en als iemand slecht nieuws gehad heeft of lang ziek is. O en Valentijn en als ik op reis ben, meer dan n paar dagen.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 24 Jul 2017 14:44

Re: Stuur eens wat vaker een kaartje!

Ik heb er vandaag toevallig drie gekocht om te versturen! Via Greetz doe ik het regelmatig, maar met de hand bijna nooit. Nu gaat het om een doodgeboren kindje, dus dan vind ik zelf schrijven gevoelsmatig gepaster.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 24 Jul 2017 15:12

Re: Stuur eens wat vaker een kaartje!

Ik heb een verjaardagskaart klaarliggen voor mijn moeder. Ik heb er ook laatst één gegeven, maar dat telt niet hè? Oh ja, afgelopen week een andere felicitatie gestuurd en Ik heb nog een ander 'zomaar' kaartje klaarliggen. Ik ben bezig met handlettering, dus op dit moment zoek ik redenen om kaartjes te versturen.

Ik vind het inderdaad superleuk om te ontvangen, maar dat gebeurt niet veel.
L2014 & H2017
<<

Anoniem243

Bericht 24 Jul 2017 17:52

Re: Stuur eens wat vaker een kaartje!

Ik doe het ook nog geregeld, bijna altijd handgeschreven want dat vind ik zelf leuker om te doen. Maar wel meest bij speciale gelegenheden (verjaardag, geboorte, trouwdag, overlijden etc) Iets vaker voor zomaar, sterkte, beterschap etc zou eigenlijk wel leuk zijn.
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 24 Jul 2017 20:26

Re: Stuur eens wat vaker een kaartje!

Voorheen stuurde ik wel eens kaartjes, via Postcrossing. Maar tegenwoordig niet meer omdat die postzegels zo duur zijn geworden. Ik schrijf nu nog zelden verjaardagskaarten e.d. Jammer genoeg krijg ik zelf ook geen (verjaardag)kaarten meer. Dat is zoveel leuker dan een felicitatie op facebook...
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 25 Jul 2017 06:21

Re: Stuur eens wat vaker een kaartje!

Ik stuur regelmatig een kaartje!
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem210

Bericht 25 Jul 2017 07:04

Re: Stuur eens wat vaker een kaartje!

Ik stuur ook regelmatig een kaartje. Niet altijd met een reden. Sons maak ik ze zelfs door te handletteren. Ik wordt altijd heel blij van post versturen. En krijgen, al gebeurd dat niet zoveel.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 25 Jul 2017 07:37

Re: Stuur eens wat vaker een kaartje!

Ik stuur best vaak een kaartje. Ik vind Greetz niet zo leuk, en gebruik ik meer uit nood. Een handgeschreven kaartje is zoveel leuker! Nu ik in een groot ziekenhuis werk waar een brievenbus is en waar je gewoon kaartjes kunt kopen is het nog makkelijker om even te doen.

Ik vind het leuk om op die manier te laten weten aan mensen te denken. Jammer genoeg komt het niet vaak terug maar goed :D
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 25 Jul 2017 08:23

Re: Stuur eens wat vaker een kaartje!

Ik stuur heel vaak kaartjes, vooral bij kinderverjaardagen, geboortes ed maar ook vaak naar mijn man zijn oma met een foto van onze zoontjes voorop bijvoorbeeld want ik weet dat ze dat heel leuk vind. En ik probeer er ook aan te denken als vriendinnen met zwangerschapsverlof gaan, een stel 1 jaar getrouwd is en meer van dat soort dingen. Tegenwoordig ook maar een kalender op de wc gezet zodat ik verjaardagen ed niet vergeet.
Overigens stuur ik wel alle kaartjes via kaartje2go, misschien net wat minder leuk als met de hand geschreven maar anders zijn altijd de postzegels op, vergeet ik het kaartje mee te nemen om in de brievenbus te doen enz, dus sinds kaartje2go bestaat ben ik een stuk attenter!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 25 Jul 2017 08:35

Re: Stuur eens wat vaker een kaartje!

Ik zweer juist bij Greetz, lekker laagdrempelig en je hoeft niet naar de brievenbus (want dat vergeet ik anders weer). Ook kun je de kaart al dagen van tevoren maken en kiezen wanneer hij bezorgd moet worden, ideaal! (maar ben het met Zora eens dat een handgeschreven kaartje wel nóg persoonlijker is)
❤ 7 juni 2018
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 25 Jul 2017 08:38

Re: Stuur eens wat vaker een kaartje!

Ik stuur regelmatig kaartjes! Hartstikke leuk vind ik dat. Meestal niet (meer) met verjaardagen, maar juist om mensen te laten weten dat ik aan ze denk in moeilijke tijden, krijgen van een kindje/huwelijk/verhuizing etc.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 25 Jul 2017 09:23

Re: Stuur eens wat vaker een kaartje!

Ik vergeet het ook vaak. Maar met acties voor zieke kindjes sturen wij wel altijd een kaartje, mijn vriend heeft zo eens met zijn verjaardag vroeger honderden kaarten mogen ontvangen toen hij meer dan een jaar in het ziekenhuis lag en vind dat nog steeds geweldig.
10.04.17
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers