Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Opmerkelijke Funda foto's

<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 21 Jul 2017 17:02

Re: Opmerkelijke Funda foto's

Binnen is het thema doorgetrokken en zijn de muren secuur beplakt met allemaal kleine steentjes. Een rotklus om te doen, lijkt ons. Freddy: “Ik doe het graag in mijn vrije tijd en ik heb er een heel snelle manier voor gevonden. Hoe die manier in z’n werk gaat vertel ik niet in de media, want straks gaat iedereen het doen.”


Wat een vent. :heart:

Ik gok trouwens op lijmpistool. Denk dat het verwijderen ook wel meevalt, beitel erop en opnieuw stuken, maar daar is de vraagprijs niet helemaal naar.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 21 Jul 2017 17:09

Re: Opmerkelijke Funda foto's

De grap is dus dat dit huis nu helemaal viral gaat en er tal van aandacht voor is:

http://www.lindanieuws.nl/lifestyle/won ... en-vinden/
<<

anoniem224

Bericht 21 Jul 2017 19:20

Re: Opmerkelijke Funda foto's

Haha inderdaad, ik zie het ook overal waar ik kijk voorbij komen.
<<

Anoniem197

Bericht 22 Jul 2017 09:15

Re: Opmerkelijke Funda foto's

Er is daar hennep gevonden een paar maanden geleden las ik ergens.
<<

Anoniem304

Bericht 22 Jul 2017 09:42

Re: Opmerkelijke Funda foto's

DdL schreef:Er is daar hennep gevonden een paar maanden geleden las ik ergens.

Het is wel groen en natuurlijk dus ja.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Jul 2017 10:14

Re: Opmerkelijke Funda foto's

Niet heel erg opvallend (niet zoals het vorige huis, maar dat is onmogelijk), maar ik zag hier naast een heule hoop oude decoratie dingen ook ineens een dood vosje gedrapeerd over de stoel. (en wel meer opgezette dieren).
Het is totaal niet mijn smaak maar ik vind het wel altijd leuk om dit soort huizen te bekijken. Een soort kijkplaat voor volwassenen. Mijn oom en tante wonen ook in zo'n overvol huis. Veel te vol, maar wel altijd wat leuks te zien.

http://www.funda.nl/koop/haarlem/huis-4 ... tstraat-4/
Let's discover the world together.
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 22 Jul 2017 11:01

Re: Opmerkelijke Funda foto's

Ik vind die presentatie ook heel raar. Mega-schattig huisje en dan zo sfeerloos strakgetrokken. Blijkt het later allemaal photoshop te zijn. Het is nogal vol ja, maar die meuk verhuizen ze toch mee. Vind de niet-gephotoshopte versie veel mooier (ok, dat paars met lambrisering gaat een beetje ver), zit nog iets van leven in.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 22 Jul 2017 12:02

Re: Opmerkelijke Funda foto's

Als alle spullen van de bewoners eruit is is het wel een heel mooi huis.
10-08-2017 ♥
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 22 Jul 2017 21:34

Re: Opmerkelijke Funda foto's

Wat een ontzettend leuk huis is dat in Haarlem! Dode dieren of niet.
<<

Anoniem315

Bericht 22 Jul 2017 22:52

Re: Opmerkelijke Funda foto's

Ik krijg het er Spaans benauwd van. Zo opgesloten tussen al die huizen. Ik denk dat er nog veel achterstallig onderhoud aan zit ook.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 23 Jul 2017 13:05

Re: Opmerkelijke Funda foto's

Wow, bij de eerste foto's dacht ik wauw. Maar toen kwam de werkelijkheid. Daar moet je toch wel echt doorheen kunnen kijken hoor.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Geel

Bericht 23 Jul 2017 14:08

Re: Opmerkelijke Funda foto's

Huh, zo vol is het toch helemaal niet? Ik vind het in elk geval prachtig, zou dat zou kopen. Als ik het geld had, mhuha.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 23 Jul 2017 14:29

Re: Opmerkelijke Funda foto's

Ik vind het wel een behoorlijke overdaad aan spullen. Echt zo'n huis waar je rondloopt en overal wat ziet. Ik vind dat wel leuk, hoewel ik het zelf nooit zo zou willen hebben.
Let's discover the world together.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 23 Jul 2017 14:30

Re: Opmerkelijke Funda foto's

Dat zijn geen gefotoshopte foto's, maar impressies van hoe je het huis kunt (laten) verbouwen, zodat mensen er een beetje doorheen kunnen kijken zoals het nu is. Dat zie je wel vaker bij oudere huizen of huizen die nog niet af zijn gebouwd.

Ik zou trouwens voor dat geld een vrijstaande woning kopen met grond erbij.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 23 Jul 2017 14:40

Re: Opmerkelijke Funda foto's

Dat zal in deze regio niet lukken, Amandine. Maar dit is wel echt in de stad, dat speelt ook mee. Mooi oud stads huis.
En ja inderdaad, zo'n style programma is er gebruikt, zie je wel vaker.
Let's discover the world together.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 23 Jul 2017 14:52

Re: Opmerkelijke Funda foto's

Amandine schreef:Dat zijn geen gefotoshopte foto's, maar impressies van hoe je het huis kunt (laten) verbouwen, zodat mensen er een beetje doorheen kunnen kijken zoals het nu is. Dat zie je wel vaker bij oudere huizen of huizen die nog niet af zijn gebouwd.

Ik zou trouwens voor dat geld een vrijstaande woning kopen met grond erbij.


Ja dat kan hier in het oosten ook wel.
Tussenwoning in Haarlem is ook 2x zo duur dan hier in Twente.
2016
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 09 Aug 2017 17:41

Re: Opmerkelijke Funda foto's

Er staat hier in Nijmegen een huis van 3.6 miljoen Euro te koop. Best wel opmerkelijk vind ik haha. Ik schrok wel van de prijs. Het zwembad en uitzicht zijn wel echt fantastisch.

https://www.funda.nl/koop/nijmegen/huis ... answeg-79/
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 09 Aug 2017 17:53

Re: Opmerkelijke Funda foto's

Frankie schreef:Er staat hier in Nijmegen een huis van 3.6 miljoen Euro te koop. Best wel opmerkelijk vind ik haha. Ik schrok wel van de prijs. Het zwembad en uitzicht zijn wel echt fantastisch.

https://www.funda.nl/koop/nijmegen/huis ... answeg-79/


:smile: En dan heb je zo'n duur huis en dan hang je zo'n cheap ass douchegordijntje op;
Afbeelding

En een goedkoop ogende vloer met die losse tapijtdelen:
Afbeelding
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 09 Aug 2017 17:56

Re: Opmerkelijke Funda foto's

Haha lelijk he! Daar had ik het met collega's ook al over. Geen geld meer over om een fatsoenlijk tapijt te kopen.

Maar we zagen nog meer rare dingen. Die kindertekening op een van die foto's op het raam geplakt. Die kunstwerken van handen. Heel eng, in de gang. Zo'n grijpende hand in je richting.

En ergens zie je super veel soorten verlichting/armaturen op een foto. Dat je echt denkt, wat gebeurt hier allemaal.

Oh en een gekke slang in de douche.. Volgens mij zit er geen douchekop aan.

Of die handdoek op dat krukje bij dat dompelbad. Echt waarom? (ook overal die flesjes shampoo enzo de badkamer).. Het had allemaal gewoon wat mooier en netter gekund.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 09 Aug 2017 18:04

Re: Opmerkelijke Funda foto's

Ik vind het wel een tof huis! Althans, die rare dingen zijn wel raar. Maar doe mij die bibliotheek maar! :) Daar houd ik altijd wel van. Boekenkasten met laddertjes!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 09 Aug 2017 18:06

Re: Opmerkelijke Funda foto's

Ze zijn wel fan van veel kleine lampjes.

Die donkere badkamer met die rozige mozaïek vind ik wel tof hoor. Poeh.
<<

Anoniem315

Bericht 09 Aug 2017 18:14

Re: Opmerkelijke Funda foto's

Dat vind ik echt een fantastisch huis Frankie! Wat een kást!
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 09 Aug 2017 18:19

Re: Opmerkelijke Funda foto's

Die slang is volgens mij bij de sauna, om je voeten enzo af te spoelen. Zie je in andere sauna's ook wel, dat je gewoon enkel een slang hebt.
<<

Anoniem236

Bericht 09 Aug 2017 18:49

Re: Opmerkelijke Funda foto's

Mooi huis, weet precies waar het ligt. Niet heel ver van het centrum en dicht bij de natuur.

Jammer alleen van die laatste foto s, onprofessioneel dat daar de datum op staat. Duur huis zou je zeggen kundige makelaar. Ook niet heel handig, zo weet men precies hoe lang het te koop staat.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 09 Aug 2017 19:38

Re: Opmerkelijke Funda foto's

Zouden dat geen foto's zijn die gemaakt zijn door de eigenaren zelf? Want op die foto's ziet het er allemaal begroeid uit enzo, en op de andere lijkt het wat kaler. (Geldt overigens ook niet voor alle buiten foto's zie ik nu)
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers