Marin schreef:Oh wat irritant dat soort dingen. Wij wachten ook al drie maanden op nachtkastjes die allang geleverd hadden moeten zijn. Een bank is nog wel even irritanter, zeker als je de oude al verkocht hebt.
Heb je al het volledige bedrag betaalt? Of alleen een aanbetaling? Mijn man zou waarschijnlijk zoiets stellen als per week dat het langer duurt, 100 euro korting (als je nog niet volledig hebt betaald).
Weet je wat het ook is. Natuurlijk kan er eens een probleem met de levering zijn of zoiets. Maar die onduidelijke communicatie en steeds halve afspraken maken en beloften niet nakomen en weer data verleggen, daar kan ik dan slecht tegen. Verwachtingsmanagement en communicatie, daar mogen ze dan wel wat aan doen.
Ik zou wel kijken of je iets van compensatie kunt krijgen ofzo, maar ik ben daar zelf ook heel slecht in.
ChiQ schreef:
Ben het hier mee eens, máár zo'n zaak heeft meer te doen natuurlijk..
ChiQ schreef:Marin schreef:Oh wat irritant dat soort dingen. Wij wachten ook al drie maanden op nachtkastjes die allang geleverd hadden moeten zijn. Een bank is nog wel even irritanter, zeker als je de oude al verkocht hebt.
Heb je al het volledige bedrag betaalt? Of alleen een aanbetaling? Mijn man zou waarschijnlijk zoiets stellen als per week dat het langer duurt, 100 euro korting (als je nog niet volledig hebt betaald).
Weet je wat het ook is. Natuurlijk kan er eens een probleem met de levering zijn of zoiets. Maar die onduidelijke communicatie en steeds halve afspraken maken en beloften niet nakomen en weer data verleggen, daar kan ik dan slecht tegen. Verwachtingsmanagement en communicatie, daar mogen ze dan wel wat aan doen.
Ik zou wel kijken of je iets van compensatie kunt krijgen ofzo, maar ik ben daar zelf ook heel slecht in.
Ben het hier mee eens, máár zo'n zaak heeft meer te doen natuurlijk..
Jennings schreef:Sorry dat was inderdaad niet helemaal duidelijk in mijn lange verhaal: de bank zou in week 26 uiterlijk geleverd worden. Dat was al ruim genomen werd bij de aankoop aangegeven. Vorige week werd beloofd dat hij er deze week echt zou zijn, maar ik heb nu nog niets gehoord. Onze oude bank hebben we in week 27 verkocht, we vinden het ook echt niet erg om een weekje zonder bank te zitten hoor, maar inmiddels zitten we al aan het eind van week 29 en weet ik nog niks. Ik baal inderdaad vooral van de slechte service en communicatie. Ik heb ook geen zin om er elke keer weer achteraan te moeten bellen. Ik ben altijd zo'n softie met dit soort dingen, dus vandaar dat ik hier ff wilde peilen hoe anderen hiermee zouden omgaan.
Spencer schreef:Ja hoor, zeker om vragen. Voet bij stuk houden maar niet boos op de medewerker worden.
Terug naar Huisje, boompje, beestje
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers