Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zijn hier kapsters?

<<

Anoniem280

Bericht 26 Mrt 2017 10:19

Re: Zijn hier kapsters?

Ik had gister zo'n haar eruit getrokken.
Uiteinde wit grijs, rest eigen kleur :confused:
Zijn ook niet aan het schilderen ofzo.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 26 Mrt 2017 20:26

Re: Zijn hier kapsters?

Ah ik heb ook een kappersvraag! Wat is nu echt een fijne tondeuse?

Ik knip mijn man zijn haar maar deze die we nu hebben werkt niet zo super naar mijn idee
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 31 Mrt 2017 21:39

Re: Zijn hier kapsters?

Niemand?
<<

Anoniem237

Bericht 31 Mrt 2017 22:02

Re: Zijn hier kapsters?

Lastig om te adviseren. Wat jij misschien echt goed vindt, vind ik ver beneden peil. Jij gebruikt hem een enkele keer alleen bij je man, ik alle dagen de hele dag door.
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 19:55

Bericht 17 Jul 2017 21:54

Re: Zijn hier kapsters?

Voor man hadden we eerst een tondeuse met accu maar die accu was binnen een jaar al niet meer voldoende voor 1 knipbeurt en dan heb je er niets meer aan. daarna eentje gekregen maar daarvan konden de mesjes niet worden geslepen dus dat schoot ook niet op.
nu een simpele wahl met snoer. prima voor thuisgebruik.

waar ik dus op zou letten is of de mesjes geslepen kunnen worden en jezelf afvragen of je een stroomkabel wil of anders investeren in een goede accu.

Anoniem184 schreef:Waarom heb jij daar bezwaar tegen? Dat vraag ik me dan weer af. Dat wassen vind ik juist heerlijk.


beetje late reactie, misschien lees je nog mee, maar ik vind de houding totaal niet comfortabel en dat maakt zelfs een hoofdmassage niet goed. met lang haar duurt het sowieso al langer dan gemiddeld en lang haar past niet fatsoenlijk in het wasbakje dus het wast ook nog eens voor geen meter. onder de douche gaat gewoon veel sneller en heeft geen stijve nek tot gevolg.

Chaos schreef:
Elska schreef:goeie tip van de kappersschaar :thumbup:
Zijn er hier ook mensen die hun eigen haar knippen?


Ja, ik knip wel mijn eigen haar. Maar ik zou het niet aanraden aan een nitwit, zeg maar. En het alleen doen als er dan nog voldoende lengte over blijft om het eventueel nog naar je zin bij een kapper te kunnen laten knippen als je het verpest hebt.


meer dan voldoende lengte :wink:
sowieso na de zomer nog weer een keer door de kapper laten knippen en daarna eens zien of ik met de Feye's trimming method of een andere methode de vers geknipte haren redelijk op 1 lijn kan krijgen. als dat lukt durf ik het voor de volgende knipbeurt misschien wel aan om het zelf te knippen.
Afbeelding
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers