Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Uiterlijk partner, wanneer zeg je er wat van?

<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 06 Jul 2017 20:40

Re: Uiterlijk partner, wanneer zeg je er wat van?

Haha, nee hoor Exo, ik vind het wel lief.

Ik zeg het ook hoor. Mijn man heeft altijd een stoppelbaard en in de vakantie besloot hij zich te stoppen met scheren. Ergens vond ik het wel een beetje sexy zo'n gemêleerde donkere baard maar aan het einde van de vakantie werd het een beetje viezig dus dat hoort ie dan 3 X per dag. :angel:

Mijn man vindt mij ook al jaren te dun, ik word daar weleens moe van maar ik heb geen zin om daar wat aan te doen.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 07 Jul 2017 13:18

Re: Uiterlijk partner, wanneer zeg je er wat van?

Exogenesis schreef:
Caro schreef:Mag ik vragen hoe hij zijn ongenoegen uit Exo?


Hij doet het op een speelse wijze hoor. Dan voelt hij even aan m'n billen en dan zegt hij 'Nee, nog steeds niks er bij'. En als m'n borsten vol melk zitten (ik geef nog een beetje borstvoeding) zijn ze natuurlijk wat voller en dan heeft-ie nog wel eens de opmerking van 'Lekker, zo waren ze ook toen ik je leerde kennen'. Maar dat leest misschien sneuer dan het daadwerkelijk is.


Hhaha nee hoor! Die van mij zegt dat laatste ook over mijn borsten. Omdat ik ben afgevallen zegt hij geregeld 'ja, die waren wel wat voller toen ik je net leerde kennen'!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 08 Jul 2017 20:49

Re: Uiterlijk partner, wanneer zeg je er wat van?

Wij doen dat beide wel, hoewel ik er denk ik wat makkelijker in ben dan hij. Of het maakt hem minder uit, haha.
Als hij naar de kapper moet, of kleding aan heeft die ik echt niet mooi vindt, dan zeg ik dat gewoon. Zou eigenlijk ook niet weten waarom je dat niet zou doen.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 13:36

Bericht 09 Jul 2017 09:23

Re: Uiterlijk partner, wanneer zeg je er wat van?

Ik moet meteen aan mijn ex denken. Hij droeg elke nacht (en in het weekend 's ochtends) een shirt wat bijna doorschijnend was door slijtage. Hij zag er dan zo onaantrekkelijk uit!

Mijn man heeft er soms een handje van om zijn haar niet te doen op zondag, vind ik echt lelijk staan, dat weet hij ook, dus nu doet hij zijn haar bijna altijd wel.

Ik heb flink overgewicht en dat was al zo toen we elkaar leerden kennen, als ik in een afvalperiode zit, steunt hij me goed, omdat hij het wel gezonder zou vinden als ik afval. Qua uiterlijk weet hij gewoon niet beter.
Boys rule!
2018 / 2020
<<

Anoniem222

Bericht 13 Jul 2017 11:42

Re: Uiterlijk partner, wanneer zeg je er wat van?

Doet hij zijn haar dan ook niet als hij de deur uit gaat Flore? Of alleen thuis? Ik kan me wel voorstellen dat hij dat doet dan, ik zou ook geen zin hebben om als ik thuis blijf gel in mijn haar te smeren (ervan uitgaande dat dat is wat je bedoelt met je haar doen).
<<

Daarom

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 17 Apr 2017 22:58

Bericht 13 Jul 2017 14:44

Re: Uiterlijk partner, wanneer zeg je er wat van?

Wij zeggen het tegen elkaar. Ik vind ook dat het moet kunnen. Toen we gingen verhuizen hebben we elkaars kleding uitgezocht en heel veel weggegooid.
<<

Anoniem197

Bericht 15 Jul 2017 06:54

Re: Uiterlijk partner, wanneer zeg je er wat van?

Daarom schreef:Wij zeggen het tegen elkaar. Ik vind ook dat het moet kunnen. Toen we gingen verhuizen hebben we elkaars kleding uitgezocht en heel veel weggegooid.


Haha wij ook! Bij hem is veel op de stapel van werkkleren beland. En oude werkkleren weg.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 15 Jul 2017 08:03

Re: Uiterlijk partner, wanneer zeg je er wat van?

Wat slim Daarom! Mijn man zou het echt niet aandurven om mijn kleding weg te gooien en zou alsnog bij alles vragen of ik het wil bewaren. En dat is beter ook, haha!

Wij zeggen het ook wel tegen elkaar. Al zeg ik het makkelijker tegen hem dan andersom.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers