Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke compact digitale camera?

<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 11 Jul 2017 21:45

Welke compact digitale camera?

Hoi hoi!

Ik heb pas mijn canon 1100d verkocht, omdat ik hem nooit pakte. Ik vond hem veel te groot, en ik deed er daardoor te weinig mee.

Nu ben ik wel op zoek naar een nieuwe digitale camera, voor een ontzettende leek als ik. Misschien dat er hier mensen zijn die me kunnen/willen helpen?

Eisen ;
- Wifi en/of bluetooth
- Een automatische functie die scherpe, lichte foto's maakt. En dan graag ook een redelijk snelle sluitertijd, omdat mijn kinderen nogal veel bewegen.
- Handzaam, ik wil hem in mijn tas mee kunnen nemen.
- Stootvast, met 2 kleine kinderen zal hij best nog wel eens stuiteren..
Het budget ligt zo tussen de 200-300 euro.

Ik hoop dat er iemand is die me wil helpen, ik zie door de bomen het bos niet meer!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 11 Jul 2017 22:09

Re: Welke compact digitale camera?

Ik zou naar de Canon Powershot serie kijken. Ik heb alleen totaal geen verstand van de huidige modellen.
Let's discover the world together.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers