Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar gaat dat heen?

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 04 Jul 2017 21:56

Waar gaat dat heen?

Waar stuur jij de forummer boven je naar toe op reis? Wat is volgens jou dé bestemming waar die forummer geweest moet zijn (liefst iets waar ze nog niet is geweest, maar soms weet je dat niet precies natuurlijk). Waar, waarom en wat is er te doen voor die forummer? Liefst met plaatjes maar tekst mag ook!
Let's discover the world together.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 05 Jul 2017 00:19

Re: Waar gaat dat heen?

Ecuador - Vilcabamba voor jou Marin. Het is daar zo prachtig en als ik aan jouw foto's denk, denk ik dat je het daar geweldig zult vinden. Het is een gezellig dorpje en wij verbleven in een hostel/hotel/resort op een berg met heerlijk versbereid eten en prachtige uitzichten.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 05 Jul 2017 09:30

Re: Waar gaat dat heen?

Voor Marsy misschien compleet aan de andere kant van de wereld. Het verre oosten van Canada, Groenland of IJsland. Al zou het zomaar kunnen dat je daar al bent geweest haha. Wereldreiziger!
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 05 Jul 2017 09:42

Re: Waar gaat dat heen?

Ha, in alle 3 niet geweest en staan ZEKER op mijn lijstje
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem222

Bericht 05 Jul 2017 09:45

Re: Waar gaat dat heen?

Haha, goeie voor Marsy, Frankie.

Frankie: Zuid-Afrika :D.
<<

Anoniem315

Bericht 05 Jul 2017 09:47

Re: Waar gaat dat heen?

Harrison, Ibiza lijkt me perfect voor jou!
<<

Anoniem222

Bericht 05 Jul 2017 09:50

Re: Waar gaat dat heen?

Haha, grappig dat je dat zegt, maar Ibiza lijkt me echt vreselijk :D. Ik hou niet van dat ultra-hippe zien en gezien worden en partyen op vakantie. Al lijkt de yoga/zen/meditatie/hippie kant van Ibiza me wel leuk. Maar ik heb toch meer de eerste associatie met Ibiza.

Voor Exo: je kunt volgens mij echt fantastische paardrijtochten door Amerika maken. Dat lijkt me wel wat voor jou. Maar is niet heel gezinsvriendelijk.
Laatst gewijzigd door Anoniem222 op 05 Jul 2017 09:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem315

Bericht 05 Jul 2017 09:56

Re: Waar gaat dat heen?

Oh jammer! Ik zie je daar ook niet vet partyen hoor, maar meer genieten van de omgeving en de cultuur. Rondwandelen in luchtige Ibiza-kledij. Chillen en relaxen aan een verlaten strandje.. Het schijnt dat je er dan het best in de winter heen kan gaan.
<<

Anoniem222

Bericht 05 Jul 2017 09:57

Re: Waar gaat dat heen?

Haha ja precies, dat zie ik ook wel zitten!
<<

Anoniem315

Bericht 05 Jul 2017 10:00

Re: Waar gaat dat heen?

Harrison schreef:Haha, grappig dat je dat zegt, maar Ibiza lijkt me echt vreselijk :D. Ik hou niet van dat ultra-hippe zien en gezien worden en partyen op vakantie. Al lijkt de yoga/zen/meditatie/hippie kant van Ibiza me wel leuk. Maar ik heb toch meer de eerste associatie met Ibiza.

Voor Exo: je kunt volgens mij echt fantastische paardrijtochten door Amerika maken. Dat lijkt me wel wat voor jou. Maar is niet heel gezinsvriendelijk.


Dat lijkt me ook wel wat ja! Van die trails door de bergen! Als mijn meisjes 10 jaar ouder zijn en van paarden gaan houden, zou ik dat wel willen doen. Lijkt me fantastisch :)
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 05 Jul 2017 11:54

Re: Waar gaat dat heen?

Voor Exo ivm de paarden dan maar een reis naar Argentinië, aan avontuur te paard naar het Andes gebergte: http://www.horseholiday.com/nl/pages/vakanties/paardrijtrektochten-in-europa-afrika-amerika-azie/trektocht-paard-salta-argentie-andes-paardrijden.html
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Jul 2017 13:10

Re: Waar gaat dat heen?

Oei wat moet ik toch voor Rapa Nui bedenken, waar ben je al wel niet geweest. Ik hoop eigenlijk dat je nog niet in Hamburg bent geweest, want dat is wel een toffe stad, met Speicherstadt in het bijzonder, dat vind ik wel wat voor jou. Maar grote kans dat je daar al wel bent geweest.

Enne, Georgie? Ben je daar al geweest? Zo nee, dan lijkt me dat ook echt wat voor jou. Mijn broertje is er geweest en het berggebied lijkt zo mooi!
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Jul 2017 13:11

Re: Waar gaat dat heen?

Marsy31 schreef:Ecuador - Vilcabamba voor jou Marin. Het is daar zo prachtig en als ik aan jouw foto's denk, denk ik dat je het daar geweldig zult vinden. Het is een gezellig dorpje en wij verbleven in een hostel/hotel/resort op een berg met heerlijk versbereid eten en prachtige uitzichten.


Ik heb het even opgezocht en ziet er mooi bergachtig uit (ik houd van bergen). Zuid Amerika trekt me niet heel erg maar wie weet ooit! Heerlijk vers bereid eten klinkt sowieso altijd goed.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem250

Bericht 05 Jul 2017 13:12

Re: Waar gaat dat heen?

Bonaire voor Marin. Lijkt me een fijne bestemming voor een gezin met een klein kind. Lekker eten, mooie stranden, natuur en kleinschalig. En misschien ook iets anders dan waar je normaal voor kiest.
<<

Anoniem282

Bericht 05 Jul 2017 13:21

Re: Waar gaat dat heen?

Toscane voor HGL. Prachtige, sfeervolle stadjes, goede wijnen, heerlijk eten en als alles in bloei staat is het heel mooi om daar rond te rijden.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Jul 2017 14:50

Re: Waar gaat dat heen?

Guattari zou ik naar Zuid-Afrika sturen. Als ik het mij goed herinner heeft ze Aziatisch bloed dus dat is al bekende en Afrika is ook heel divers van wat ik er van zien. Iets wat ik wel bij guattari vind passen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem278

Bericht 05 Jul 2017 14:52

Re: Waar gaat dat heen?

Silly One stuur ik naar Australie , met motor, zodat ze uren in de ongerepte natuur kan rijden.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Jul 2017 14:53

Re: Waar gaat dat heen?

Silly One op de motor door Amerika! Van die hele rustige wegen door Arizona.
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Jul 2017 14:55

Re: Waar gaat dat heen?

Hahaha Quizzle, zelfde idee, ander land.

Bij jou vind ik het lastig. Je geeft zo weinig over jezelf vrij dat ik het lastig kan plaatsen. Maar omdat ik je zo sympathiek vind, gun ik je een verwen en shop weekend, leuk winkelen en echt dingen voor jezelf doen in bijvoorbeeld Barcelona.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem278

Bericht 05 Jul 2017 14:57

Re: Waar gaat dat heen?

Leuk Marin. Ik ben helemaal weg van zowel Geoot Brittannië als Griekenland. Maar in Barcelona was ik nog nooit dus dat vind ik wel n leuke.

Ik zou jou als t een weekend was naar Dublin sturen. Gewoon omdat t daar heel leuk is, je zou je vast vermaken.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Jul 2017 15:00

Re: Waar gaat dat heen?

Ah wat leuk, kijk, dat wist ik niet over je. Dan hebben we onze interesse voor Groot Brittannië gemeen. Dan zie ik je ook wel in zo'n vet leuk huisje in de Cotswolds. :heart:

Dublin ken ik nog niet, maar heb zoveel enthousiaste forummers er over gehoord.
Let's discover the world together.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 05 Jul 2017 22:51

Re: Waar gaat dat heen?

Maleisisch Borneo voor Marin.
Prachtige natuur om te fotograferen daar!
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 06 Jul 2017 06:09

Re: Waar gaat dat heen?

Naar de Malediven, helemaal niks als aandacht voor elkaar. Dat gun ik Chava en haat vriend.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem210

Bericht 06 Jul 2017 16:19

Re: Waar gaat dat heen?

Sam schreef:Naar de Malediven, helemaal niks als aandacht voor elkaar. Dat gun ik Chava en haat vriend.


Ik gun ze wel wat meer liefde hoor. :smile:
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 06 Jul 2017 18:30

Re: Waar gaat dat heen?

Haha, Lennox!
Malediven ben ik nog nooit geweest. Staat wel op de wensenlijst.
To travel is to live
Mijn instagram
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers