Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mijn lieve zoon *Update

<<

Anoniem201

Bericht 16 Jun 2017 16:37

Re: Mijn lieve zoon *Update

Dank jullie wel.
S zelf was erg blij toen hij hoorde dat hij naar een nieuwe school gaat na de zomervakantie. Dus dat zit gelukkig wel goed.
Op zijn verjaardag hebben we een mdo gesprek met nieuwe school en dan wordt ook duidelijk welke vorm van onderwijs het gaat worden.
Nog maar 4 weken. Hij was overigens wel over naar groep 5! :banaan:
Zo'n moeilijk jaar gehad en toch zo gepresteerd dat hij over is naar de nieuwe groep. Kanjer is het.
<<

Anoniem201

Bericht 05 Jul 2017 10:47

Re: Mijn lieve zoon *Update

Vandaag Mdo gehad. Hij komt in cluster 4 terecht op SO dus. En gaat toch deels groep 4 over doen. Groep 4-5 wordt het.
Dit omdat hij toch echt wel een achterstand heeft opgelopen in rekenen en taal. En ze willen hem nu niet gaan over vragen. Ook willen ze hem succes gaan laten ervaren want dat zal zijn zelfvertrouwen ten goede komen. Dat heeft hij nu totaal niet.

Opgelucht! Enorm opgelucht. Hopelijk is dit een goede stap en zal het weer beter gaan met hem.
Vandaag gaan we het vieren. Op zijn 8e verjaardag!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 05 Jul 2017 10:57

Re: Mijn lieve zoon *Update

Fijn hoor! Nu kan je lekker de vakantie in. En dat hij groep 4 deels over moet doen lijkt me voor hem ook alleen maar prettig. Geeft net wat meer ademruimte. Het zou ook jammer zijn als hij eindelijk op de goede plek zit, maar daar dan meteen weer op zijn tenen moet lopen omdat hij het afgelopen jaar zo'n rotjaar heeft gehad. Ik zou nu lekker gaan genieten van de zomer en van het feit dat je een nare periode kunt afsluiten. Het geeft zoveel rust als je kind op een passende plek zit.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem197

Bericht 05 Jul 2017 13:33

Re: Mijn lieve zoon *Update

Wat een fijne update. Ben blij dat jullie eindelijk de hulp krijgen die nodig is voor jullie mannetje. Vier het goed, proost en geniet vandaag!
En gefeliciteerd met jullie zoon!
Hopelijk valt er een last van je schouders.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers