Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lekkere en gezonde lunch.

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8841

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 20 Jun 2017 10:27

Lekkere en gezonde lunch.

Wat lunchen jullie vaak?
Ik vind met dit warme weer brood nooit zo lekker. En ik wil graag wat gezonder gaan eten. Dus ik ben opzoek naar lekkere en gezonde alternatieven.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 20 Jun 2017 10:36

Re: Lekkere en gezonde lunch.

Wrap met hummus, gegrilde groenten, rucola, kerstomaatjes, en eventueel nog falafelballetjes ertussen.

Als ik een maaltijdsalade 's avonds eet, dan maak ik altijd een extra portie voor in de middag. Vaak hou ik dan de dressing apart zodat de sla niet snotterig wordt en dan is het prima te doen.

Ook pastasalades zijn hier altijd wel geschikt om de dag erna mee te nemen.
<<

Anoniem202

Bericht 20 Jun 2017 14:39

Re: Lekkere en gezonde lunch.

Wat vind jij lekker?

Ik maak vaak 'n extra grote portie avondeten zodat ik 1 bakje als lunch de dag erna heb.
Ik maak vaak Salades als lunch, of vaak aan 't einde van de week 'n hele gevulde Omelet met allerlei restjes uit de koelkast.
Wraps met wat je maar lekker vindt (geitenkaas, rucola, PuntPaprika, gerookte kip, Zongedroogde tomaatjes en Olijven vind ik erg lekker).

Sorry voor de random hoofdletters
<<

Anoniem243

Bericht 30 Jun 2017 18:16

Re: Lekkere en gezonde lunch.

Ik wil altijd nog eens een bietensalade maken! Soep voor lunch vind ik ook lekker maar niet iedereen vind dat een succes bij warm weer.
<<

Anoniem244

Bericht 30 Jun 2017 19:35

Re: Lekkere en gezonde lunch.

Volkoren wrap met philadelphia light, kipfilet, komkommer en sla
Volkoren wrap met philadelphia light, zalm, komkommer
Omelet met groente
Salade
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 02 Jul 2017 08:57

Re: Lekkere en gezonde lunch.

Ik maak graag:

Groenteomelet met champignonroerbakmix en pak daar nog wat komkommerreepjes bij en partjes tomaat.

Of een eggwrap met roomkaas, kipfilet en ijsbergsla.

Yoghurt met druiven of kleine stukjes appel,rozijnen en een dot kaneel.

Yoghurt met muesli (die droge zonder suiker)

Sperziebonen, rucola, gekookt ei, tonijn en olijven.

Banaan/ei pannekoekjes met een dun laagje pindakaas.

Soep, met name harira, volle groentesoep of linzensoep.

Overnight oats

Yoghurt shake met banaan en fijngemalen havermout

Whey shake
Afbeelding

I & N juni 2010

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers