Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 22 Jun 2017 22:56

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

Ik heb bij m'n moeder vroeger een paar keer een glas op de grond gesmeten en ik gooide hard met deuren en stampte dan naar boven.

Bij ruzie met m'n vriend jank ik doorgaans alleen maar. :laughcry: Hij wordt juist heel kil en afstandelijk, bah.
❤ 7 juni 2018
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 23 Jun 2017 05:57

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

Bij mijn ouders vroeger stampte ik naar boven en smeet ik met mijn slaapkamerdeur. Of ik ging een stuk wandelen.

Bij mijn ex ging ik huilen of negeren.

In mijn huidige relatie nog geen ruzie gehad.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 23 Jun 2017 06:32

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

Ik heb nog nooit iets gegooid of stuk gemaakt. Mijn vriend is verbaal veel sterker en daarop verlies ik het vaak in een ruzie. Gelukkig hebben we ze bijna nooit maar op een gegeven moment ga ik huilen of ik ga cynisch doen over zijn verbaal sterker zijn. Dat vindt hij heel irritant. Ik ben echt blij dat wij vrijwel geen ruzie hebben.
<<

Anoniem237

Bericht 23 Jun 2017 06:54

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

Wat een heftige emotie toch met iemand kan doen. Iedereen reageert weer anders.

Bliss schreef:Bij ruzie met m'n vriend jank ik doorgaans alleen maar. :laughcry: Hij wordt juist heel kil en afstandelijk, bah.


Precies dit.
Hoe harder ik huil, hoe afstandelijker hij wordt en daardoor word ik nog verdrietiger. Ik kan er echt niet tegen als iemand mij bewust negeert. Dat was ook de reden dat ik de sleutel uit het raam gooide. Niet uit boosheid, maar uit verdriet. Ik wilde gewoon reactie.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 23 Jun 2017 08:57

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

Tijdens deze relatie hebben we een keer echt ruzie gehad. Toen heb ik een handdoek naar hem gegooid.

En voor de rest sinds de geboorte van onze zoon vooral irritaties. Maar niets dat gegooid wordt.

Maar met mijn ex werd er wel vaker gegooid of zelfs erger.
Mijn ex was nogal een narcist en als het niet ging zoals hij wilde kon hij nog wel eens van het duwen, trekken etc zijn. Dan weerde ik hem wel af.
Helaas begon hij dit pas te doen nadat we getrouwd waren. Anders was ik nooit getrouwd.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 23 Jun 2017 11:31

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

Ik heb als puber en enorm escalerende ruzies thuis wel dingen gesloopt door er mee te gooien (agenda, kleine dingen, geen breekbare of dure dinfen). En de achterdeur ooit zo hard dichtgeknald dat het glas eruit viel. Maar ik ben nog altijd overtuigd dat ik gewoon de druppel was want die deur had al heel vaak wat te verduren gehad Haha!

Als volwassene heb ik me gelukig wat beter leren beheersen. Nu ben ik niett meer van het gooien en smijten. Vriend en ik hebben 2x flink ruzie gehad afgelopen 1.5 jaar en ik ga vooral emotioneel worden en huilen en ik kan erg in de alles/niets/altijd/nooit-verwijtsfeer terecht komen. Dat voelt als ik nijdig ben dan ook echt zo zwart wit, terwijl ik als ik niet meer boos ben dat helemaal niet vind. Ook slecht want met dat soort verwijten/uitspraken maak je ook dingen stuk.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 23 Jun 2017 13:14

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

Mijn ex is niet echt een kei in communiceren, dus die zei op een gegeven moment gewoon niets meer. Daardoor kon ik echt gefrustreerd raken. Reageerde hij alleen nog maar met 'oké' ofzo en vervolgens geen communicatie meer mogelijk.
Hierdoor heb ik wel eens een beker stuk gegooid en langgg geleden heb ik ook een ring die ik van hem had gekregen achter hem aangegooid toen hij weg fietste midden in een ruzie.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 23 Jun 2017 14:04

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

@ Kees, ik bereikte er helemaal niks mee. Hij vond het wel best, 't boeide hem niet. Hij ging weg en toen hij terug kwam, was ik afgekoeld en moest ik er zelf wel om lachen.
L2014 & H2017
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 10:32

Bericht 27 Jun 2017 15:42

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

Ik weet niet of iemand zich mijn 'hocker-actie' nog herinnert. Maar dat was echt het domste ooit. Ik was woest op mijn ex-man. Kreeg uit het niets een enorme behoefte te gaan smijten en het enige wat grijpbaar was, was de grote hocker van het bankstel. Die ik vervolgens misschien 1 cm opgetild kreeg ofzo :palm: .
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 27 Jun 2017 15:46

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

Hahhaaah! Vooral die 1 cm. Dat zal indruk gemaakt hebben ;-)
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 27 Jun 2017 15:54

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

Hahaha Charles!
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 27 Jun 2017 18:03

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

Ik heb m'n ex 2x een klap in z'n gezicht gegeven, die hij beide keren héél erg verdiende.
Was overigens niet tijdens de wekelijkse / soms dagelijkse heftige ruzies maar beide keren toen ik achter zo'n smerige leugen / bedrog kwam en hij op zijn typisch narcistische manier reageerde.

Met mijn huidige vriend nog geen ruzie gehad en kan me niet voorstellen dat we ooit zulke heftige ruzies gaan krijgen als ik gewend was bij mijn ex.
<<

YEX

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:54

Bericht 27 Jun 2017 18:45

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

Een harde klap gegeven......en ergens in een ver verleden uit woede al zijn kleren uit het raam gesmeten :nopompom:
Y. #23112010 ♥
E. #16102012 ♥
X. #24022017 ♥
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 477

Geregistreerd: 09 Dec 2013 12:27

Bericht 27 Jun 2017 19:30

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

Ik ben nogal agressief aangelegd. Vooral tijdens of net voor mn menstruatie en dan nog weer extra als hij gedronken heeft. Dus ik heb hem wel eens geslagen ja, ook met voorwerpen.

Nooit iets gesloopt geloof ik, ben ik vast te zuinig voor.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 29 Jun 2017 20:00

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

Een rijpe banaan door de woonkamer gesmeten. Vieze ranzige vlek op onze structuurverf-muur.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem318

Bericht 30 Jun 2017 15:52

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

Gemene dingen geroepen. Qua fysieke acties heb ik wel eens met mijn handtas gegooid, zoals in een slechte onfeministische film (of zoals Thatcher). En ik heb ook eens mijn iPhone weggekegeld, wel netjes op de bank gemikt hoor, tussen de kussens. Zo had ik (in mijn hoofd) toch een dramatisch effect zonder iets kapot te maken.

Normaal ben ik dus redelijk beheersd, maar helaas ben ik nu ben ik sinds kort weer even (verplicht) aan de pil, en ik begin langzaam weer in een heks te veranderen door de hormonen. Vanochted bijvoorbeeld zei ik tegen mijn vriend dat ik ging werken, waarop mijn vriend zei: OK tot vanavond, zonder aanstalten te maken om op te staan om een kus te geven. Normaal loop ik dan even naar hem toe, maar vanochtend riep ik met hoge verontwaardiging: Nou, er kan dus zelfs geen kus meer vanaf, ZO'N relatie hebben we nu dus! En toen BAM met de voordeur... :palm: Ik ben nog maar een week aan de pil, dus dat belooft nog wat...
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 01 Jul 2017 14:24

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

Oh shit MB, dat laatste is echt zo herkenbaar. Ik ga dus echt nooit meer aan de pil om die reden.
30-04-2017
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:52

Bericht 01 Jul 2017 19:15

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

Met m'n ex heb ik een keer op een festival zijn autosleutels een eind weggegooid :laughcry: (wel weer makkelijk teruggevonden gelukkig).

En aan het eind van onze relatie was ik een keer zo kwaad dat ik een bord op de vloer van de keuken kapot heb gegooid, hij haalde toen echt het bloed onder mijn nagels vandaan.
<<

Fiebie

Kwebbel

Berichten: 379

Geregistreerd: 18 Sep 2013 20:33

Bericht 17 Jul 2017 12:09

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

Wij liepen pas in Scheveningen en daar had een koppel ruzie en waren de fotoboeken naar beneden uit het appartement gegooid. Wij waren daar best van onder de indruk. Ik kom niet verder als een keer lekker hard met de deur slaan!
<<

Janatje

Noob

Berichten: 11

Geregistreerd: 12 Jul 2017 19:07

Bericht 20 Jul 2017 19:16

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

Zijn nummer blokkeren, geen whatsapp of viber:p
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 01 Nov 2017 12:24

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

De relatie met mijn ex was echt 9 jaar lang een hel. Heb hem wel eens een knietje gegeven in zijn zak, en meerdere keren een klap in zijn gezicht. Allemaal erg verdiend maar kreeg vervolgens ook wel klappen terug. Dat zat echt niet goed toen.

Met mijn huidige vriend heb ik gelukkig echt zelden ruzie, meer dan een meningsverschil is het niet eigenlijk.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Anoniem221

Bericht 01 Nov 2017 12:45

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

Ik heb mijn man één keer, ruim twee jaar geleden, geslagen. Recht in zijn gezicht, midden op het centrum. We hebben daarna urenlang met elkaar gesproken en het is daarna nooit meer voorgekomen. Ik ben ook helemaal geen vrouw die slaat, maar bij gebrek aan woorden... Nou ja, heel slecht dus. Als we nu een woordenwisseling hebben dan slaan we met deuren om duidelijk te maken dat we pissig zijn, maar meestal maken we elkaar al binnen een kwartier weer aan het lachen. Die bewuste avond kan ik niet terugdraaien, maar ik kan wel zeggen dat we ervan geleerd hebben. En het nooit weer doen.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 01 Nov 2017 21:34

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

Fijn dat het niet meer voorkomt en wat naar dat je zo'n vervelende relatie hebt gehad beachgirl.

Ik denk echt dat mijn vriend me zou verlaten als ik hem
zou slaan in zijn gezicht, zeker in het openbaar. Het zou een grote deuk opleveren qua vertrouwen en respect naar elkaar toe.

Mijn vriend heeft wel eens boos sleutels op de grond gegooid deze schoven toen door op de vloer en raakte mijn voet heel hard waardoor er een velletje vanaf was. Hier schrok ik erg van, al was het was niet de bedoeling om mij te raken. Hij had er echt spijt van.
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 03 Nov 2017 13:19

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

Lot schreef:Ik denk echt dat mijn vriend me zou verlaten als ik hem
zou slaan in zijn gezicht, zeker in het openbaar.
Ik wilde dezelfde reactie neerzetten. Mijn man zou dat echt niet pikken. Andersom ook niet.

Met mijn man heb ik ook nog nooit ruzie gehad, dus ik heb nooit iets raars gegaan.
Bij mijn ex wel. Hysterisch kon ik worden. Gillen, huilen, aan zijn benen hangen dat hij niet weg kon gaan en noem maar op. Alleen vaak om hem te bereiken en op een bepaalde manier mijn zin te krijgen (dat we het bijvoorbeeld toch nog een keer gingen proberen) Als ik er nu achteraf over nadenk schaam ik me best wel voor dat gedrag.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 03 Nov 2017 14:44

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

Waar ik wel benieuwd naar ben, ik lees van sommige forumsters dat ze in het verleden wel 'foute' relaties hebben gehad waarin er heel heftige ruzies waren en ze gedrag vertoonden waar ze nu spijt van hebben. Waarom denk je achteraf dat je het zo ver liet komen. Omdat je zoveel van die persoon hield? Omdat normen en waarden vervagen elke keer dat iemand de grens overgaat? Of hoe kijk je daar op terug? Als buitenstaander denk ik dat als je het slechtste in elkaar boven haalt is dat toch voor niemand fijn? Of is de liefde dan op de momenten dat het wel goed gaat zo sterk dat je dat voor lief neemt. Gewoon een vraag, als je niet wilt antwoorden heb ik daar begrip voor.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers