Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #4

<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 19 Jun 2017 17:20

Re: Datetopic #4

Ooh Chava! Vind het zo leuk voor je en zo leuk op een reis! Heerlijk van genieten!

Winegum, Wat balen dat hij er (nog) niet vol voor kan gaan, maar inderdaad rustig aan doen en wie weet hoe het zich kan ontwikkelen. Fijn dat jullie er goed over kunnen praten.

Feline, Hahaha, misschien toch maar duidelijk zijn? ;) Mannen hebben nogal snel oogkleppen op.

Nijntje, Wat leuk zeg!! Hoelang ben je al aan het daten met hem?

Nou, ik zit een beetje in dubio. Ik was na die ene gozer helemaal klaar met daten en mannen. Toen kreeg ik een vriendschapsverzoek van een gozer via facebook. Het bleek de schoonbroer van een vriendin van mij te zijn. Zij had hem getipt dat wij wel bij elkaar zouden passen. Samen aan de praat geraakt en toch maar afgesproken. Zijn een terrasje gaan pakken en hebben daar tot 03.00 uur gezeten. Was erg gezellig. In de parkeergarage nog samen gezoend. Paar dagen later is hij bij mij komen koken, kon ie erg goed trouwens. Hij had een grote mond dat ie goed kon koken, nou wilde ik wel bewijzen zien haha. Echter die avond was hij wat stiller en uiteindelijk kwam het er uit; Hij was vreemd gegaan in zijn vorige relatie (komt uit een relatie van 12 jaar). Hij gaf aan dat hij eerlijk hierover tegen mij wilt zijn, maar het zo spannend vond om het te vertellen omdat ik gelijk zou willen kappen. Benoemd dat dit gebeurd is en dat dit punt bij hem ligt, niet bij mij. Dat hij zichzelf dan maar moet bewijzen. Naja, verder gezellig gehad. Toen hij 's nachts thuis was, belde hij op om te vragen of hij nou mijn vriend was en ik zijn vriendin. En ik dacht echt WTF! Heb je nog maar 2 keer gezien. Dit ook zo tegen hem gezegd haha. Hij gelijk tig excuses en dat hij heel dat date gebeuren niet helemaal snapt na zo'n lange relatie. Benoemd dat ik het rustig aan wil doen en niet weet of hier een relatie uit komt rollen. Oftewel, hij wilt te snel en vond dat zo'n domper. Vind hem gelijk minder leuk. Heb nu morgen met hem af gesproken, ben benieuwd hoe het dan zal gaan.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 20 Jun 2017 12:23

Re: Datetopic #4

Helaas, hier is het over. Ik heb er van het weekend een punt achter gezet.
Het zat me niet helemaal lekker (waren wel wat meer kleine puntjes) waardoor ik iets van twijfel had. Toen bleek ik er ook nog achter te komen dat hij weer (nog steeds??) actief was op een datingsite. Heb hem daarmee geconfronteerd aangezien we het er ook al over gehad hadden eerder en hij toen aangaf dat niet meer te doen/geen behoefte meer aan te hebben. Naja heel verhaal maar ik heb uiteindelijk de stekker eruit getrokken. Wij hebben blijkbaar andere ideeen over het hoe en wat. Ik voel me wel echt heel dubbel. Ik vind het gewoon jammer waarop het gegaan is, had namelijk nooit zo ver hoeven komen..

Feline: fijn dat je zo'n leuke avond heb gehad met die jongen. Jammer dat hij zo ver weg gaat verhuizen. Is elkaar zien geen optie verder?

Nijntje, wat leuk zeg dat je zo'n spontane date had. Klinkt erg gezellig. Hebben jullie al een nieuwe date gepland?

Jeanette: oh dat klinkt wel erg bijzonder allemaal! Wel lief en aandoenlijk, maar zou me wel benauwen ergens. Ook wel bijzonder dat hij dat zo vertelde over het vreemdgaan. Dat is toch zijn verleden. Absoluut niet goed, maar zou ik niet per se hoeven te weten zo in het begin. Ben benieuwd hoe het vanavond zal zijn :)
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 20 Jun 2017 17:08

Re: Datetopic #4

Feline: heb je nog wat gehoord van die volhardende jongen? Of heb je hem inmiddels verteld dat het van jouw kant niets zal worden?

Wat leuk, Nijntje! Al een nieuwe date op de planning staan?

Jeanette: dat klinkt als een paar gezellige dates! Ik zou het ook wel een beetje benauwd krijgen van die vriend/vriendin vraag.

Winegum: wat jammer dat het op deze manier geëindigd is. Kan me jouw besluit echter ook wel voorstellen. Ik zou erg onzeker worden van zo'n man.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 20 Jun 2017 19:10

Re: Datetopic #4

Winegum, jammer dat het niets is geworden al verdien je zeker iemand die 100% voor je gaat en niet een laffe 60.

Chava,niet meer gereageerd en niets meer gehoord! Ben benieuwd of ie vrijdag weer wat stuurt maar ik ga kamperen met vrienden dit weekend dus kan dat terug sturen met het advies dat ik nergens op zit te wachten eigenlijk.
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 20 Jun 2017 19:22

Re: Datetopic #4

Wat jammer Winegum, sterkte!

Ja hij nodigde me uit om naar de parade te gaan zaterdag dus dan zie ik hem weer!
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 24 Jun 2017 09:12

Re: Datetopic #4

Veel plezier vandaag, Nijntje!
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 25 Jun 2017 08:58

Re: Datetopic #4

Hoe was het Nijntje?

Feline heeft hij de hint al begrepen?

Jeanette hoe was het bij jou? Snap je gevoel helemaal.

Winegum wat jammer.

Hier is hij vorige week dus langs geweest weer 3 uur alleen maar zitten praten. Veel geappt ook na die tijd. Gesprekken gaan wel echt steeds dieper. Er staat nog geen nieuwe date gepland maar allebei zijn we wel voorzichtig. Maar leuk is het nog steeds. Moet zeggen dat ik het rondom J allemaal wel lastig vind hoor. We zijn nog steeds aan het opbouwen qua omgangsregeling. dus dat is wel iets wat het niet makkelijker maakt, maar hij gaat voor en ik wil hem ook niet zomaar aan jan en alleman voorstellen.
2015 💙
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 25 Jun 2017 14:07

Re: Datetopic #4

Thanks! Ja het was heel gezellig, dagje op regenachtige P.arade, maar toch leuk. Veel gezoend haha. Had ook kunnen blijven, hij duwde heel lief mijn telefoon weg toen ik mn treintijden ging checken en zei dat ie het leuk zou vinden om naast me wakker te worden. Maar toch maar naar huis gegaan, had niks bij me ook en ging me wat te snel..

Verder blijft hij een mysterieus vat hoor, kan het niet goed uitleggen maar doordat we de hele dag scherpe woordgrapjes hebben en sarcasme is hij lastig te lezen. Maakt hem ook wel weer interessant.

Ik zit me nu in te houden om hem niet gewoon uit te nodigen nu :palm:
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 25 Jun 2017 14:12

Re: Datetopic #4

Hahaha wat houd je tegen?
2015 💙
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 25 Jun 2017 14:32

Re: Datetopic #4

Minx schreef:Hahaha wat houd je tegen?


Dat weet ik eigenlijk niet haha
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 25 Jun 2017 14:44

Re: Datetopic #4

Lastig is dat altijd he. Ik snap ook nooit wat van die hele date etiquette.
2015 💙
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 25 Jun 2017 15:41

Re: Datetopic #4

Ja daar doe ik ook niet aan hoor, maar het verschilt ook pp of het goed voelt om meteen weer te appen. Volgens mij is hij niet zo'n apper. En ik ben nou ook weer niet zo overtuigd dat ik al kan inschatten wat hij er allemaal van vindt ofzo...

Plus dat ik ook maar een beetje aan het freewheelen ben...
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 26 Jun 2017 18:59

Re: Datetopic #4

Hm goed voorgevoel... hij vond het leuk maar niet voor meer dates.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 26 Jun 2017 19:14

Re: Datetopic #4

He lastig is dat altijd in te schatten toch. Jammer Nijntje!
<<

Anoniem315

Bericht 26 Jun 2017 21:02

Re: Datetopic #4

Wat jammer Nijntje :(
En jammer ook, Winegum.
Jeanette, daar zou ik ook onzeker van worden, van zijn opmerking over dat vreemdgaan. Dat soort dingen kunnen ze beter achterwege laten.
Mind, wat fijn dat jij ook weer aan de man bent :) Goed om te lezen dat je leven weer helemaal de goede kant op gaat.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 27 Jun 2017 08:56

Re: Datetopic #4

Thnx dames! Blijft niet echt leuk, maar goed, we gaan weer door met het leven.

Jammer Nijntje, dat er niks meer in zit dan dit. Maar je had al zo'n voorgevoel dus het kwam gelukkig niet helemaal uit de lucht vallen. Beter dat je het nu weet, dan op een later moment.

Minx, leuk dat jullie zo'n gezellige avond hadden. Met een kleintje is het wel wat lastiger plannen denk ik, maar als hij op bed ligt kan hij wel naar jou toekomen, dat is wel fijn. Hebben jullie een nieuwe date in het verschiet staan?

Jeanette, hoe is het met jouw date? Hebben jullie het nog leuk samen?

En hoe is het met Poubelle?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 27 Jun 2017 17:51

Re: Datetopic #4

Jammer Nijntje

Winegum er komt vast een veel leukere.

Hier nog niets nieuws gepland maar ik heb dat gisteravond ook pas gevraagd toen hij al sliep en op dinsdag reageert hij tot nu toe belabberd slecht dus lekker mezelf kwellen. Al denk ik dat het op korte termijn wel lastig wordt. Hij vertelde al dat hij vrijdag voor z'n werk in België zit. En zaterdag ga ik naar Bueno dus dan kan ik niet. En werkdagen zijn heel onhandig.
2015 💙
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:52

Bericht 28 Jun 2017 20:48

Re: Datetopic #4

Als je toch al oppas hebt geregeld kan je ook eerst een drankje in de stad met je date doen en later bij ons aanschuiven :wink:
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 28 Jun 2017 21:56

Re: Datetopic #4

Bueno schreef:Als je toch al oppas hebt geregeld kan je ook eerst een drankje in de stad met je date doen en later bij ons aanschuiven :wink:


Haha das lief ;) maar op het moment is hij ook kneiterdruk. Dus arggg rustig alle tijd.
2015 💙
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 29 Jun 2017 00:10

Re: Datetopic #4

Oh my.. ik heb net de knapste man gezien! Hij werkt hier in een winkel (waar ik nooit kom) maar ik begon gewoon te stotteren. Dat heb ik echt nooit. Totaal zinloze post dit maar ik moest het even kwijt! Wat een aantrekkingskracht!
<<

anoniem224

Bericht 29 Jun 2017 08:35

Re: Datetopic #4

Haha wauw Feline, leuke post! Toch maar wat vaker naar die winkel dan? :wink:
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 01 Jul 2017 00:29

Re: Datetopic #4

Nee haha, heb daar echt niets te zoeken (fietsenwinkel). En sowieso krijgt ie al meer dan genoeg aandacht van alle knappe meisjes hier en ben ik waarschijnlijk weer veel ouder :)
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 01 Jul 2017 01:31

Re: Datetopic #4

Dat is een aanname Feline. Zo denk ik ook over meiden die ik knap vind. Die zullen vast op knappere jongens vallen cq meer aandacht van krijgen. Eigenlijk ben je dan jezelf gelijk weg aan het cijferen of heb je een negatief zelfbeeld over jezelf bij personen die voor jou gevoel buiten je range vallen.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 02 Jul 2017 02:56

Re: Datetopic #4

Maar kom op Fred, iedereen weet toch wel redelijk wat wel en niet werkt? Ik kan je zo vertellen dat het type jongen wat hij is niet in mij geinteresseerd zal zijn en andersom ben ik ook niet geinteresseerd in iemand die de halve stad al gezien heeft. (en ja, dat is een aanname maar die aanname is tot nu toe 100% score geweest). Overigens weet ik niet of ik een negatief of realistisch zelfbeeld heb.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 08 Jul 2017 08:52

Re: Datetopic #4

Nijntje4; Hoe gaat het met je date? :)

Feline; Altijd leuk een mooi exemplaar tegen komen toch haha?

Minx; Hoe gaat het met jouw date? Nog tijd genomen om er een vervolg aan te geven?

Ik heb naar die ene date benoemd dat ik het niet zie zitten. Dat ik kriegel wordt dat hij als een snelspeer wilt gaan en ik daar niks mee kan. Ik kreeg heel de dag appjes en als ik even niet reageerde,was het gelijk 'Is er iets?' Pfff, kan ik zo niet tegen haha. Daarnaast irriteerde ik me de laatste date erg bij hem en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling. Hij deed allemaal zo zenuwachtig en ik kreeg al te horen dat zijn moeder mij helemaal geweldig vond. Gelukkig reageerde hij wel heel goed, al baalde hij wel flink. Nu komt ie nog niet zo lang uit een relatie van 12 jaar en wilt te snel in de volgende duiken voor mijn gevoel. Benoemd dat hij misschien even moet leren hoe het is om ook alleen te kunnen zijn en niet teveel aan een ander hechten. Hier gaf ie mij ook gelijk in.

En of ze het ruiken! Een crush waar ik echt een zwak voor heb, nam weer contact op en vroeg hoe het ging en dat ik nu wel zou denken wat ik hier mee moet. Nou inderdaad haha. Verder een oude date van 1,5 jaar terug die appte dat hij toch graag verder zou willen daten en me leuk vind en de date die ik hiervoor had, appte ook weer. Moest er wel om lachen. Overigens op geen (nog) gereageerd.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers