Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tips Apeldoorn

<<

Squirrel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:30

Bericht 12 Jun 2017 20:45

Tips Apeldoorn

Binnenkort ga ik met mijn dochter (3) een paar dagen naar Apeldoorn. Heeft er iemand tips om te doen in de omgeving? We gaan al een dag naar Apenheul.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 12 Jun 2017 21:28

Re: Tips Apeldoorn

Julianatoren. Oh en speeltuin 't Smallert, als dat nog bestaat :) Daar ging ik vroeger vaak heen.
#teammaple🍁
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 12 Jun 2017 21:29

Re: Tips Apeldoorn

Het bestaat nog! Hoera! En heeft een lekker lelijke website: http://smallert.nl/speelpark/
In Emst dus, klein eindje vanaf Apeldoorn.
#teammaple🍁
<<

Squirrel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:30

Bericht 12 Jun 2017 22:56

Re: Tips Apeldoorn

Speelpark is een goede optie! Julianatoren ken ik inderdaad, maar twijfel of het in combinatie met Apenheul niet te veel is voor haar.
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1299

Geregistreerd: 17 Dec 2014 20:51

Bericht 14 Jun 2017 07:46

Re: Tips Apeldoorn

Julianatoren is echt wel heel leuk voor haar leeftijd. Ze kan alles zelf en kan overal in. Die van mij maak ik blijer met julianatoren dan met de apenheul.

Verder heb je nog kinderboerderij malkenschoten en je hebt in epe de koperen ezel. Ook erg leuk! Beiden kinderboerderijen die wat groter zijn.

En je zou bijvoorbeeld een middagje naar 't leeste kunnen gaan. Lekker spelen in het bos en op de heide en zelf even op het terrasje gaan zitten.
Berg en bosch zelfde. Heb je wat speeltoestellen staan en een grote weide. Denk alleen dat je daar zelf weinig rust hebt omdat ze nog niet alles alleen kan.
<<

Gaia

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 47

Geregistreerd: 09 Jun 2017 10:20

Bericht 17 Jun 2017 13:51

Re: Tips Apeldoorn

Juliana toren en Apenheul idd, de Apenheul zit in park berg en bos, dat is ook leuk en ze hebben daar een leuke speeltuin.
Met regen is monkey town of kids playground erg leuk.
Kinderboerderij malkenschoten ( wel moet je entree betalen daar)
Kinderboerderij hoog burloo ( gratis en erg leuk ook)
Verder zwembaden malkander of sprenkelaar of met warm weer het bosch bad.


In emst zit de smallert ( speeltuin en kaarsen makerij) en de kopere ezel ( ezel boerderij met speeltuin)
In epe zit een ijsboerderij met speeltuin
Voorst pannenkoekenhuis ( grote speeltuin, maar moet je wel van houden)
Deventer zwembad de scheg. ( heel leuk)
13-04-2010 & 01-04-2012 & 16-03-2015
<<

Squirrel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:30

Bericht 21 Jun 2017 21:16

Re: Tips Apeldoorn

Dank je wel nog voor de tips. Ik ga ze meenemen en tegen die tijd beslissen wat we gaan doen.
<<

Anoniem260

Bericht 24 Jun 2017 20:24

Re: Tips Apeldoorn

Met mooi weer naar 't Boschbad (openlucht zwembad)!
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 27 Jul 2017 20:22

Re: Tips Apeldoorn

Handig dit topic! Wij gaan binnenkort ook bij Apeldoorn op vakantie en ik wilde eigenlijk zelf een topic openen maar dat hoeft dus niet meer.

Ik had idd Julianatoren, Kids Playground, Burgers Zoo en Apenheul op mijn lijstje staan.
Verder ook nog Nationaal Park Hoge Veluwe, Recreatiegebied Zeumeren en Paleis het Loo, maar is dit echt leuk voor een 3 en 1-jarige?

Ben je al geweest Squirrel?
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15870

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 28 Jul 2017 07:41

Re: Tips Apeldoorn

Wij zijn nu op vakantie in die regio en gaan vandaag met de stoomtrein die van Apeldoorn naar Eerbeek en weer terug rijdt.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Trui

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 125

Geregistreerd: 20 Nov 2014 14:52

Bericht 28 Jul 2017 08:02

Re: Tips Apeldoorn

Ilovethe90s, bij Paleis t Loo zijn deze zomer prinsen-en prinsessendagen. Dus dan is het een stuk leuker voor kinderen!
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5348

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 28 Jul 2017 08:04

Re: Tips Apeldoorn

Ilovethe90s schreef:Handig dit topic! Wij gaan binnenkort ook bij Apeldoorn op vakantie en ik wilde eigenlijk zelf een topic openen maar dat hoeft dus niet meer.

Ik had idd Julianatoren, Kids Playground, Burgers Zoo en Apenheul op mijn lijstje staan.
Verder ook nog Nationaal Park Hoge Veluwe, Recreatiegebied Zeumeren en Paleis het Loo, maar is dit echt leuk voor een 3 en 1-jarige?

Ben je al geweest Squirrel?


Ik woon zo'n beetje naast Zeumeren. In principe is het gewoon een recreatieplas, dus al best leuk met kinderen. Je hebt er ook schateiland Zeumeren, overdekt speelplezier met water. Zelf ben ik er nog nooit geweest maar het schijnt erg leuk te zijn!
10.04.17
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 29 Jul 2017 08:01

Re: Tips Apeldoorn

In Eerbeek zit toch ook een klein pretparkje? (Lang geleden dat ik daar ben geweest dus weet niet of t er nog is ;)
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6357

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 29 Jul 2017 08:29

Re: Tips Apeldoorn

ekiaam87 schreef:In Eerbeek zit toch ook een klein pretparkje? (Lang geleden dat ik daar ben geweest dus weet niet of t er nog is ;)

Bedoel je de Brugkabouter? Dat is zeker leuk voor de kleintjes. Er zit ook een pannenkoekenrestaurant bij.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 29 Jul 2017 10:43

Re: Tips Apeldoorn

Thunder schreef:
ekiaam87 schreef:In Eerbeek zit toch ook een klein pretparkje? (Lang geleden dat ik daar ben geweest dus weet niet of t er nog is ;)

Bedoel je de Brugkabouter? Dat is zeker leuk voor de kleintjes. Er zit ook een pannenkoekenrestaurant bij.

Dat is ook leuk inderdaad! Volgens mij bedoelde ik de Waarbeek, maar weet t niet zeker
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6357

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 29 Jul 2017 11:11

Re: Tips Apeldoorn

Zou kunnen, maar is niet in eerbeek al snap ik de verwarring haha. Maar ook zeker leuk voor de kleintjes.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Fanta

Noob

Berichten: 88

Geregistreerd: 05 Nov 2016 02:22

Bericht 29 Jul 2017 12:29

Re: Tips Apeldoorn

ekiaam87 schreef:
Thunder schreef:
ekiaam87 schreef:In Eerbeek zit toch ook een klein pretparkje? (Lang geleden dat ik daar ben geweest dus weet niet of t er nog is ;)

Bedoel je de Brugkabouter? Dat is zeker leuk voor de kleintjes. Er zit ook een pannenkoekenrestaurant bij.

Dat is ook leuk inderdaad! Volgens mij bedoelde ik de Waarbeek, maar weet t niet zeker

Bedoel je niet pannekoekenhuis in voorst? Daar zit een soort van klein kermisje. .
*2009*2011*2013*
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9450

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 30 Jul 2017 17:59

Re: Tips Apeldoorn

ekiaam87 schreef:
Thunder schreef:
ekiaam87 schreef:In Eerbeek zit toch ook een klein pretparkje? (Lang geleden dat ik daar ben geweest dus weet niet of t er nog is ;)

Bedoel je de Brugkabouter? Dat is zeker leuk voor de kleintjes. Er zit ook een pannenkoekenrestaurant bij.

Dat is ook leuk inderdaad! Volgens mij bedoelde ik de Waarbeek, maar weet t niet zeker

De Waarbeek is in Hengelo.
08♡02♡2018
07♡04♡2020

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers