Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Epilator Braun of Philips

<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 22 Jun 2017 10:08

Epilator Braun of Philips

Ik scheer me suf en heb 's avonds al stoppeltjes en de volgende dag schuurpapier op mijn benen en bikinilijn. Graag schaf ik een goede epilator aan zodat de haren weken wegblijven en dunner terugkomen.
Nu weet ik door de grote hoeveelheid en soorten (wet en dry) en de enorme prijsverschillen niet wat nou echt een goede is. Ik heb op mijn benen redelijk blond haar maar oksels en bikinilijn zijn stug, dik en heel donker.
Wie heeft er ervaring hier met een epilator en welke is dat? Je hebt ze voor 30 euro maar ook voor 240 euro. Neemt ie ook goed alle haartjes mee?
04-2014
10-2015
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 22 Jun 2017 21:02

Re: Epilator Braun of Philips

Ik heb net een nieuwe uit de Braun 9 lijn. Wel erg duur, maar tot nu toe ben ik tevreden. Het prijsverschil zit vooral in de verschillende opties. Het simpele epileren doen ze volgens mij allemaal wel prima. Wel verschilt bijv het aantal pincetten en de breedte van de epileerkopl. Als je vooral je benen wilt doen is een brede kop wel handig, voor je oksels is iets smaller eigenlijk fijner.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 16:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 24 Jun 2017 15:47

Re: Epilator Braun of Philips

Nou Char, daar kwam ik idd ook achter.. had eerst een Braun uit de 5 serie, erg fijn, maar hij laadde niet meer op, heb hem zeker 10 jaar gehad. en nu 7 serie geloof Ik, maar pff die kop is veels te groot, vind hem niet fijn. Wist niet dat er verschil in zat, als ik dat geweten had, had ik hem niet gekocht.. hij was bijna 100 euro.. maarja terug brengen gaat niet meer.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 19:55

Bericht 17 Jul 2017 21:21

Re: Epilator Braun of Philips

ik heb een braun. tijd geleden een philips mogen testen maar die vond ik helemaal niets. eerste keer vond ik hem wel prettig want het was minder gevoelig dan met de braun. maar al snel kwam ik erachter waarom het minder gevoelig was. de kleine haartjes worden niet gepakt en de stuggere haren breken deels af.
nu is de accu van mijn braun echt aan zijn einde dus ik had de philips weer uit de kast gepakt maar ik kan er nog geen vrienden mee worden. zonde. toch maar weer sparen voor een braun.
Afbeelding
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 17 Jul 2017 21:40

Re: Epilator Braun of Philips

Ik heb ook van Braun, moet zeggen dat ik het wel heel prettig vind als hij onder water gebruikt kan worden. Dat kan die van mij niet maar vind dat echt een pluspunt
2015 💙

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers