Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fitbit!

<<

Anoniem304

Bericht 21 Jun 2017 09:19

Re: Fitbit!

Zoals nu zijn er 2 groepen. Dan kan iemand zoals ik best eruit stappen om ruimte te maken voor een ander. Geen probleem hoor. Zo moeten we dan wat afwisselen denk ik maar.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 22 Jun 2017 23:59

Re: Fitbit!

Welke fitbit hebben jullie? Ik heb nu een alta HR op het oog. Die vind ik het mooiste en heeft de functies die ik wil (o.a. hartslagmeter).

Ik twijfel heel erg over kleur. Ik vind het roze/paars heel mooi, maar zwart of grijs is toch wat klassieker en past overal bij.
<<

Anoniem197

Bericht 23 Jun 2017 03:31

Re: Fitbit!

Je kunt ook 2 bandjes kopen?

Ik heb hem de laatste dagen niet gebruikt. Ik vind het een zweetband. Moet er wel bijzeggen dat ik uitslag heb en alles dus al extra jeukt. Maar hebben meer mensen dit?
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 23 Jun 2017 08:45

Re: Fitbit!

Ik heb de Alta HR. Is mooi smal en staat daardoor mooi (vind ik). Ik heb hem nu een week en ben er erg blij mee! Ik twijfelde zelf ook tussen de paarse en de zwarte, ben toch voor zwart gegaan omdat dat wat neutraler is.

Heeft iemand ook de weegschaal, de Aria? Daar heb ik mijn oog op laten vallen maar ik vind hem wel heel duur, en twijfel daardoor een beetje.
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Anoniem202

Bericht 26 Jun 2017 05:58

Re: Fitbit!

Ik heb de charge 2 met 'n teal bandje. Die was goedkoper haha. Ik bestel via aliexpress ofzo nog wel 'n ander bandje.
<<

Anoniem298

Bericht 26 Jun 2017 09:07

Re: Fitbit!

Sublimo schreef:Ik wil ook wel meedoen in een groep, maar weet niet zeker of het voor mij werkt zoiets. Kan dus zijn dat ik me na een paar weken weer afmeld. Hebben jullie daar problemen mee?


De uitnodigingen zijn per (werk)week, als je uitgenodigd wordt kun je ook gewoon 'declinen', dus dan loop je niet mee die week. En als je helemaal geen zin meer hebt gewoon even melden, dan word je niet meer uitgenodigd.

Ik ben even niet zo gemotiveerd, al gaf het wel een soort kick toen ik zag beide wwh's gewonnen te hebben vorige week. Ik probeer wel m'n dagelijkse stappendoel (12.000) te halen, dat stimuleert me wel om iets actiefs te gaan doen.
<<

Anoniem197

Bericht 29 Jun 2017 08:29

Re: Fitbit!

Hebben jullie het probleem ook dat hij slecht synchroniseerd als Bluetooth uit is geweest? Heb nu al een paar dagen problemen.
<<

Anoniem304

Bericht 29 Jun 2017 08:32

Re: Fitbit!

Ik heb Bluetooth nooit uit, maar mijn collega heeft vorige week de hele week geen sync gehad op 1 of andere manier.
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:52

Bericht 29 Jun 2017 08:35

Re: Fitbit!

Geen problemen mee, ik heb nooit standaard m'n bluetooth aanstaan, alleen als ik wil synchroniseren.
<<

Anoniem197

Bericht 29 Jun 2017 08:38

Re: Fitbit!

Af en toe pakt mijn zoon mijn telefoon om te tekenen en drukt blijkbaar op andere knopjes als Bluetooth en wifi.
Ik vond het al zo raar dat ze steeds uit sprongen. Van morgen viel pas het kwartje.

Maar kan dus niet synchroniseren.
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2501

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 29 Jun 2017 08:41

Re: Fitbit!

Registreert een fitbit ook kilometers op de fiets of andere vormen van beweging naast lopen? Ik twijfel over de aanschaf van eentje. Het zou me kunnen motiveren mijn post-zwangerschaspsconditie weer op te bouwen. Als ik weer ga werken loop ik bijna niet, maar fiets wel 20 km en denk dat dat flink demotiveert als dat niet meetelt.

Begrijp ik ook goed dat je zelf doelen in kunt stellen? 10.000 stappen lijkt me nu nog hoog gegrepen, maar zou ik wel naartoe willen werken.
<<

Anoniem304

Bericht 29 Jun 2017 09:04

Re: Fitbit!

Nan schreef:Registreert een fitbit ook kilometers op de fiets of andere vormen van beweging naast lopen? Ik twijfel over de aanschaf van eentje. Het zou me kunnen motiveren mijn post-zwangerschaspsconditie weer op te bouwen. Als ik weer ga werken loop ik bijna niet, maar fiets wel 20 km en denk dat dat flink demotiveert als dat niet meetelt.

Begrijp ik ook goed dat je zelf doelen in kunt stellen? 10.000 stappen lijkt me nu nog hoog gegrepen, maar zou ik wel naartoe willen werken.

Ja je kan alles zelf instellen. Mijn Fitbit registreert niets op de fiets, tenzij het een extreem hobbelig pad is.
Fietsen is natuurlijk geen stappen maken ;)

Je kan wel gewoon Runkeeper koppelen met Fitbit en zo je fietstochten ook registreren. Dat wordt door Fitbit dan gezien als activiteit en actieve minuten per dag. Die je ook weer zelf kunt instellen.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 29 Jun 2017 18:44

Re: Fitbit!

Klopt, plus ik kan op Fitbit aangeven of ik fiets, hardloop, gewichten, aecrobics, etc. Hij kan ook zelf een activiteit waarnemen, mits het min. 10 min duurt. Fietsen pakt hij zelf automatisch goed op. Je krijgt er inderdaad geen stappen voor, maar wel minuten Beweging wat ook weer een doel is (evenals x aantal exercies per week).
<<

anoniem203

Bericht 06 Jul 2017 13:05

Re: Fitbit!

Oke even een stomme vraag. Ik heb gisteren mijn nieuwe fitbit charge 2. Helemaal blij mee maar ik heb het idee dat hij teveel stappen telt. Ik heb mijn instellingen staan op 60 cm. Ik ben 1.61. Dat moet zo goed zijn toch? Of moet ik het anders meten? Ik heb gemeten van de keuken tot mijn achterdeur. Stappen geteld en gedeeld door het aantal meter. Ik zit nu al bijna aan de 5800 en heb zo'n gevoel dat dat niet klopt op een gewone doordeweeks vrije dag :eyes:
<<

Anoniem304

Bericht 06 Jul 2017 13:40

Re: Fitbit!

Ava kan je 'm misschien nog instellen op sensitive of medium ofzo? Misschien staatie op het gevoelig?

Je hebt 2 kids toch? Dan kan het hard gaan hoor :P
<<

anoniem203

Bericht 06 Jul 2017 13:43

Re: Fitbit!

Volgens mij kan dat niet Cotton. Maar een stap is toch gewoon één pas toch? Het aantal cm tussen 2 voeten?

Nu zit ik op 6930 stappen..
<<

Anoniem304

Bericht 06 Jul 2017 13:46

Re: Fitbit!

Ja klopt. Je kan even een rondje om je huis lopen met de Fitbit in het zicht en dan zelf tellen tot 100 stappen. En dan kijken hoeveel je Fitbit geteld heeft.

Mijn vriendin had eerst de Fitbit om haar pols, maar omdat ze veel handen/armen werk doet, telde die stappen terwijl ze stil stond. Nu heeft ze 'm aan haar broek. Misschien doe je ook veel arm bewegingen?
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 21 Aug 2017 11:51

Re: Fitbit!

Iemand die mee wil doen aan een challenge? Een beetje extra uitdaging lijkt me leuk :)
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 22 Aug 2017 09:20

Re: Fitbit!

Stuur maar een PM met je email adres van je fitbit account. Dan kan ik je toevoegen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem313

Bericht 07 Dec 2017 22:50

Re: Fitbit!

M’n Fitbit is overleden tijdens de laatste update :(
Misschien neem ik wel een nieuwe. Ik had de Charge HR en die wordt natuurlijk uitgefaseerd. Nu twijfel ik tussen de Charge 2 (goed maar lelijk) en de Alta HR (minder lelijk maar minder geavanceerd). Heeft iemand ervaring met deze types? Of andere tips?
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 12 Dec 2017 13:24

Re: Fitbit!

Balen Caulfield!

Charge 2, fijn ding, maar mijn 3de had ik binnen een half jaar. De bandjes ervan gaan erg snel kapot, gelukkig krijg je wel weer een nieuwe, maar fijn is anders.
Nadeel vind ik dat hij niet tegen water kan.
<<

Sublimo

Yipyapper

Berichten: 1605

Geregistreerd: 20 Jul 2015 11:32

Bericht 12 Dec 2017 14:33

Re: Fitbit!

Bij mij was het bandje idd ook binnen 2 maanden stuk (charge 2). De nieuwe gaat inmiddels al een half jaar mee.
<<

Dazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:55

Bericht 12 Dec 2017 18:13

Re: Fitbit!

Ik overweeg ook een fitbit (of ander merk) te kopen. Wie heeft er tips? Ik kom er zelf niet echt uit.
Ik doe aan hardlopen, zou fijn zijn als ie GPS heeft. Daarnaast ook een beetje stylish verantwoord. Die 2 dingen lijken lastig te combineren haha
<<

Anoniem313

Bericht 22 Dec 2017 09:30

Re: Fitbit!

Ik hief niet meer te twijfelen, kreeg vorige week als spontaan kerstcadeau een Alta HR. Ik moet nog een beetje wennen aan het opladen en de display, maar ik vind m wel fijn! En Dazzle, ik vind deze best stylish. Heb de grijze en die neigt wat naar lila.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 22 Dec 2017 11:47

Re: Fitbit!

Ik heb ook een grijze Alta HR en ik ben er erg blij mee! Al heeft ie volgens mij geen GPS. Het lijkt redelijk op een horloge, dus hij trekt ook niet continue de aandacht bijv.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers