Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voor een kindje in 2017

<<

Anoniem243

Bericht 19 Jun 2017 12:29

Re: Voor een kindje in 2017

Da's wel jammer ja, maar op zich is dat ook nog wel netjes toch? Wel langer dan je gewend bent maar geen gekke uitschieters ofzo. Dat is zo'n beetje mijn standaard cyclus, heel benieuwd hoe het nu is...
<<

Anoniem304

Bericht 19 Jun 2017 12:55

Re: Voor een kindje in 2017

Sookie schreef:Da's wel jammer ja, maar op zich is dat ook nog wel netjes toch? Wel langer dan je gewend bent maar geen gekke uitschieters ofzo. Dat is zo'n beetje mijn standaard cyclus, heel benieuwd hoe het nu is...

Ja, opzich is het niet heel ernstig, maar ben eerder bang dat het van 33 naar 35 gaat and so on zeg maar. Maar m`n menstruatie periode was toen ook langer. Die was de laatste keer weer normaal, dus wie weet wordt m`n cyclus dan weer wat korter. Het is gewoon rot als je het niet gewend bent. Iemand die altijd onregelmatig is zal zich af vragen waar ik me druk om maak, maar ik had zelfs een vast tijdstip waarop ik ongesteld werd, dus dan is het echt rot als het ineens dagen verschilt.
<<

Anoniem243

Bericht 19 Jun 2017 13:38

Re: Voor een kindje in 2017

Snap ik hoor, het is ook gewoon rot dat bovenop een miskraam je ook nog eens dit gedoe krijgt. En snap je 'angst' voor een steeds langere cyclus, hopelijk trekt het juist steeds verder recht!
<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 12:36

Bericht 21 Jun 2017 12:57

Re: Voor een kindje in 2017

Bedankt voor jullie reacties op mijn vraag over wanneer het moment daar is om naar de dokter te stappen. Mijn man en ik hebben gister een goed gesprek gehad hierover, was echt even fijn. Natuurlijk hebben we het er wel eens vaker over, maar nu gewoon even echt to the point, wat vinden/voelen/denken we er nu over. Mijn man wil het liefst in de zomervakantie al naar de dokter gaan, ikzelf had meer in mijn hoofd aan het einde van het jaar, dan hebben we het wel de tijd gegeven om het zelf te proberen, echt nog ff een paar maandjes gezond eten, sporten, even heel bewust bezig zijn met gezondheid en natuurlijk genoeg seks op de juiste momenten, ook niet geheel :eyes: onbelangrijk.
We hebben nu in ieder geval bedacht dat we de zomer afwachten, in september kijken we weer even verder, hoe het er dan voor staat. Lucht wel even op moet ik zeggen, om concreet even dit alles besproken te hebben.

Cotton dat heb ik ook hoor, bij mij is mijn cyclus juist korter dan voor de miskraam, i.p.v. stipt 28 dagen is het nu variërend tussen de 25 en 28. Ook nog netjes, maar voor mijn doen dus niet.
Boys rule!
2018 / 2020
<<

Anoniem243

Bericht 21 Jun 2017 14:15

Re: Voor een kindje in 2017

Fijn dat jullie dit even goed besproken hebben Flore, duidelijkheid omtrent waar jullie allebei staan en wanneer jullie stappen willen ondernemen lijkt me idd heel prettig. Hoop heel erg voor jullie dat het straks allemaal niet nodig is!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 21 Jun 2017 19:48

Re: Voor een kindje in 2017

Wat fijn dat jullie het goed kunnen bespreken samen Flore. Ik vind het ook wel een lastige keuze moet ik zeggen. Nu ben je wel bezig voor een kindje, maar wanneer je haar de huisarts gaat, is het 'echt' lijk het wel. Weet helemaal niet of ik dat wel wil..
Maar ik denk dat ik de grens zelf ook bij een jaar leg, voor jullie dan dus september. Dan ben je toch wel eens benieuwd of er iets aan de hand is of dat het domme pech is zeg maar.

Hopelijk is het voor jullie gewoon niet nodig om die stap te zetten!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 21 Jun 2017 19:53

Re: Voor een kindje in 2017

Vervelend wel van die onregelmatigheid Cotton. Als je dat niet gewend bent, lijkt het me inderdaad vreemd.
Wel fijn dat je er nu relaxed in staat.

Sookie: Vervelend, die onzekerheid. Wanneer zou je ongeveer ongesteld worden denk je?

Uffe: Hebben jullie al een idee of je nu toch even wacht of wel doorgaat voor een tweede? Jullie situatie lijkt me ook erg moeilijk.. Elke keer die hoop en zelfs de positieve test en dan toch met lege handen staan.. :hug:
Goed dat jullie het wel los kunnen laten. Het is jullie iig heel erg gegund!
Hier verder trouwens niks nieuws, wel lief dat je ernaar vroeg :)
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 21 Jun 2017 21:30

Re: Voor een kindje in 2017

Goed dat jullie erover gesproken hebben Flore en dat de keuze voor jullie beide goed is! Wie weet geeft dit wel de rust die je nodig hebt!


Corton wat lastig die wisselende cyclus, niet extreem.lang maar wel vervelend.

Sookie, hoeveel dagen zit je nu?

Arwyn wat balen ook nog geen nieuws, ondertussen zijn jullie ook alweer even bezig.

Wij kunnen het op dit moment heel.goed loslaten. Vrijdag gaan we voor een extra controle naar de gynaecoloog, gewoon eens kijken hoe het er nu van binnen uitziet en hoe verder. Zit nu op 21 dagen na de miskraam maar nog.geen teken van menstruatie.
⁠♡♡♡
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 21 Jun 2017 21:32

Re: Voor een kindje in 2017

Sokpop, wat vervelend dat je er vooral lichamelijk last van hebt gehad. Ik werk ook in het onderwijs en Heb na mijn currettage ook een hele.tijd niet kunnen werken. Na deze miskraam ben ik wel gewoon blijven werken, vond de afleiding juist prettig toen en mocht ook van de vk als ik.me goed genoeg voelde.

Sophie al ongesteld of positief?

Burn hoe gaat het bij jou?
⁠♡♡♡
<<

Sophie

Kwebbel

Berichten: 332

Geregistreerd: 14 Mei 2014 13:52

Bericht 22 Jun 2017 07:23

Re: Voor een kindje in 2017

Uffe, ik hoop dat jullie een goede controle zullen hebben morgen

Arwyn, hopelijk kun je ons binnenkort met goed nieuws verblijden.

Hier geen menstruatie en ook geen positieve test. Die test heb ik ook niet gedaan hoor, heb geen zwangerschapsverschijnselen. Eergisternacht wel menstruatiekrampen maar dit het tot nu toe nog niet doorgezet. Ben wel 2,5 kilo zwaarder dan eergisteren ( :shock: ) dus hoop maar dat dit met een naderende ongesteldheid te maken heeft ofzo.

Echt, soms ben ik gewoon bang al in de overgaan te zitten ofzo. Het is toch raar dat ik maar niet ongesteld word en niet eens zeker weet of ik wel een eisprong heb gehad? Het maakt me erg onzeker merk ik.
<<

Anoniem304

Bericht 22 Jun 2017 07:41

Re: Voor een kindje in 2017

Fijn dat jullie erover hebben gesproken Flore!

Succes bij de controle Uffe :)

Sophie het is ook warm he, waardoor je vocht vasthoudt. Spannend voor jou.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 22 Jun 2017 20:27

Re: Voor een kindje in 2017

Even snel..
Hier alles goed, lekker op vakantie en genieten van het leven!
Zal na mijn vakantie weer updaten.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Sophie

Kwebbel

Berichten: 332

Geregistreerd: 14 Mei 2014 13:52

Bericht 23 Jun 2017 07:06

Re: Voor een kindje in 2017

Geniet van jullie vakantie Burn!

Hier een negatieve test vanochtend en ook (nog) niet ongesteld. Ga volgende week ergens langs de huisarts. Kan in ieder geval lekker borrelen bij een feestje vanavond :). Voel me wel erg hormonaal de laatste dagen, lijkt wat pms. Maar dan zonder menstruatie dus :12: .

Ooh, de weegschaal is volgens mij niet meer helemaal goed. Mijn zoon was ook ineens twee kilo zwaarder en zelf was ik gisteravond weer anderhalve kilo lichter dan gisterochtend.
<<

Sophie

Kwebbel

Berichten: 332

Geregistreerd: 14 Mei 2014 13:52

Bericht 23 Jun 2017 11:42

Re: Voor een kindje in 2017

Zonet na een cyclus van 43 dagen eindelijk ongesteld geworden! :cheering:
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 23 Jun 2017 19:49

Re: Voor een kindje in 2017

Ik breek even in. Hier niet bezig voor een kindje verder maar ik las je berichtjes Sophie en ik weet nog dat toen ik mijn Mirena liet verwijderen de eerste cyclus 39 dagen was en de daaropvolgende cyclussen allemaal 27/28 dagen. Misschien moest je lijf even wennen maar het kan de volgende cyclus dus zo rechtgetrokken zijn.

Veel plezier met zwanger worden haha!
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 23 Jun 2017 19:55

Re: Voor een kindje in 2017

Wat fijn Sophie!

Fijne vakantie Burn! Geniet ervan

Vandaag controle gehad en alles zag er goed uit. Duidelijk 2e helft van cyclus en dat klopt natuurlijk ook.
⁠♡♡♡
<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 12:36

Bericht 23 Jun 2017 19:55

Re: Voor een kindje in 2017

Fijn Sophie, die duidelijkheid! Op naar meer regelmaat(of een zwangerschap natuurlijk!)

Fijne vakantie Burn!

Uffe, hoe was je controle?
Boys rule!
2018 / 2020
<<

Anoniem304

Bericht 23 Jun 2017 19:57

Re: Voor een kindje in 2017

Wow dat is toevallig Uffe en Flore. Reactie op dezelfde minuut.

Fijn Uffe!
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 23 Jun 2017 21:42

Re: Voor een kindje in 2017

Fijn Uffe!

Hier even een plemp van mij.
Vanmiddag bij de dokter geweest. Er is in ieder geval niks medisch waardoor ik maar niet aan wil komen. Wat tips en adviezen en daar dus mee aan de slag. Doet dat niks of ga ik nog meer afvallen of me rot voelen, moet ik aan de bel trekken en gaan we op zoek naar een diëtiste.

Zot nu in ieder geval weer rond mijn ovulatie lijkt het dus we zullen wel weer zien.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 24 Jun 2017 06:36

Re: Voor een kindje in 2017

Fijn Sophie, hopelijk zijn ze hierna wat korter.
Uffe, fijn dat de controle goed was! Welk zkh ga je?
Burn, goede vakantie!
MdU, gelukkig is er niks medisch, hopelijk heb je wat aan de tips. Aankomen kan echt een lastig probleem zijn, mijn man tobt er ook mee. Hij drinkt elke avond zo'n sportshake als extra voeding om gewicht vast te houden.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Sophie

Kwebbel

Berichten: 332

Geregistreerd: 14 Mei 2014 13:52

Bericht 24 Jun 2017 08:13

Re: Voor een kindje in 2017

Wat fijn dat alles er goed uitzag Uffe.
Meneer de Uil, gelukkig geen medische problemen. Wel vervelend dat je zo mogelijk aankomt, hopelijk hebben de tips en adviezen het gewenste effect. Heb je het idee dat je ondergewicht van invloed is op je vruchtbaarheid?

Frankie, wat lief dat je speciaal voor mij even een berichtje hebt getypt. Ik vind het heel fijn om te lezen en hoop van harte dat het mij ook zo zal vergaan. Bij de eerst heb ik ruim een jaar lange en onregelmatige cyclussen gehad en duurde het (daardoor?) relatief lang voordat ik zwanger was. Ik hoop dat dit nu niet weer zo zal zijn. Ik woed er ook niet jonger op :angel: .
<<

Anoniem304

Bericht 24 Jun 2017 08:58

Re: Voor een kindje in 2017

Mijn cyclus is weer terug op 28 dagen. Joehoe. Jammer dat ik ongesteld geworden ben, maar ben wel heel blij en opgelucht dat ik weer op schema loop nu.
<<

Sophie

Kwebbel

Berichten: 332

Geregistreerd: 14 Mei 2014 13:52

Bericht 24 Jun 2017 10:46

Re: Voor een kindje in 2017

Wat fijn Cotton! Op naar de volgende ronde, die hopelijk raak zal zijn!
<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 12:36

Bericht 26 Jun 2017 18:58

Re: Voor een kindje in 2017

Ik voel voor het eerst in maanden mijn eisprong weer. Dat stemt me weer een beetje positief!

Fijn Cotton, je lijf pakt het zelf weer op, dat is super!

Fijn dat de controle positief was, Uffe!

Meneer de Uil, wat lastig zeg, hopelijk lukt het je om wat aan te komen.
Boys rule!
2018 / 2020
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 26 Jun 2017 19:05

Re: Voor een kindje in 2017

Super fijn Cotton! Hopelijk blijft ie nu ook gewoon zo (of liever ben je de volgende ronde gewoon zwanger!).

Bedankt voor jullie berichtjes. Misschien nog wel een goede om ook te doen Taeda. Wat drinkt hij precies? Kan ik me er ook eens in verdiepen. Zou er eigenlijk wel 10kg bij willen hebben, maar laten we eerst maar beginnen met mijn gewicht voor de zwangerschap, 6kg dus. Gaat vast een heeeeeeele tijd duren, maar dat maakt niet uit.
Iedere kilo is er vast een en weer een beetje terug naar gezonder zijn. Heb nu nog niet het idee dat mijn gewicht me in de weg staat om zwanger te worden (al was ik er dus afgelopen maand wel bang voor), Sophie, maar dan mag ik ook echt niet nog minder gaan wegen. Zit nu wel echt op het randje.

Mijn eisprong is nu wel alweer geweest denk ik dus we wachten het maar weer af.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers