Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vernielingen in huis door je kind

<<

anoniem203

Bericht 18 Jun 2017 11:38

Vernielingen in huis door je kind

Vertel wat hebben jullie kinderen allemaal kapot gemaakt of versiert? :smile:

Hier diverse vaasjes en andere prullaria, stifttekening op het peuterbed, deukjes en krasjes of de tafelbladen, groene stempelvlek op de bank en een stukje van de muur af boven. En ik vergeet nu vast nog een hoop..


Afbeelding
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 18 Jun 2017 12:10

Re: Vernielingen in huis door je kind

Hier totnogtoe eigenlijk niks, ben benieuwd of de jongste ook alles heel laat :-).
2012 & 2016
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 18 Jun 2017 12:20

Re: Vernielingen in huis door je kind

De oudste heeft met verkrijt op de muur getekend en de jongste heeft 1 plant met bloempot "geplukt"
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 18 Jun 2017 12:44

Re: Vernielingen in huis door je kind

Vorig jaar rond deze tijd heeft de oudste met een fles olijfolie gespeeld. De vloer zat onder, maar het ergste ook onze stoffen bank en stoel. Zie dat er maar uit te krijgen. Uiteindelijk is de bank via onze verzekeringsmaatschappij gereinigd bij een meubelreiniger.
<<

Anoniem236

Bericht 18 Jun 2017 13:35

Re: Vernielingen in huis door je kind

We woonden nog geen 2 weken in ons gloed nieuwe huis met gloed nieuwe vloer of de oudste laat de iPad vallen met de hoek op de grond, toen zat er een gat in de vloer :palm:

En de jongste viel van de week met z'n beker melk en toen zaten er spetters op de muur, daar zie je gelukkig bijna niets meer van alleen als je er goed op let.
<<

Anoniem243

Bericht 18 Jun 2017 13:40

Re: Vernielingen in huis door je kind

Twee mokken en een glas die van de tafel gelopen / gezwaaid werden. Verder niks noemenswaardigs geloof ik.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 18 Jun 2017 13:43

Re: Vernielingen in huis door je kind

Potje van de vensterbank en al meerdere deukjes en krassen op de houten vloer.
Ook zitten er kleine melk vlekjes op onze bank. Dat slijt er wel langzaam uit.
2016
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2365

Geregistreerd: 08 Sep 2016 15:43

Bericht 18 Jun 2017 13:49

Re: Vernielingen in huis door je kind

Het scherm van de ipad, verder niet echt wat geloof ik. J heeft wel een mini stukje behang los getrokken, maar dat zat ook zo weer vast. Zijn kinderstoel is helemaal gedeukt en de verf is er af, maar dat komt door het gebruik
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 18 Jun 2017 14:52

Re: Vernielingen in huis door je kind

Ik heb dan zelf dan wel geen kinderen, maar waarom laat je ze spelen met een IPad of vergelijkbare beeldscherm producten? Kijken op afstand erna als ze vast zitten in een kinderzitje snap ik nog wel, maar dat ze eraan kunnen zitten niet.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 18 Jun 2017 15:00

Re: Vernielingen in huis door je kind

Fred schreef:Ik heb dan zelf dan wel geen kinderen, maar waarom laat je ze spelen met een IPad of vergelijkbare beeldscherm producten? Kijken op afstand erna als ze vast zitten in een kinderzitje snap ik nog wel, maar dat ze eraan kunnen zitten niet.


Die toevoeging zelf geen kinderen is wat overbodig.... alsof je ze alleen maar naar het scherm kan laten kijken...
2015 💙
<<

Pluis

Kletskop

Berichten: 522

Geregistreerd: 20 Mrt 2016 13:19

Bericht 18 Jun 2017 15:09

Re: Vernielingen in huis door je kind

Minx schreef:
Fred schreef:Ik heb dan zelf dan wel geen kinderen, maar waarom laat je ze spelen met een IPad of vergelijkbare beeldscherm producten? Kijken op afstand erna als ze vast zitten in een kinderzitje snap ik nog wel, maar dat ze eraan kunnen zitten niet.


Die toevoeging zelf geen kinderen is wat overbodig.... alsof je ze alleen maar naar het scherm kan laten kijken...


:good:
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 18 Jun 2017 15:19

Re: Vernielingen in huis door je kind

Fred schreef:Ik heb dan zelf dan wel geen kinderen, maar waarom laat je ze spelen met een IPad of vergelijkbare beeldscherm producten? Kijken op afstand erna als ze vast zitten in een kinderzitje snap ik nog wel, maar dat ze eraan kunnen zitten niet.


Hahahahahaha :cheering:


Onder welke steen leef jij?
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Pluis

Kletskop

Berichten: 522

Geregistreerd: 20 Mrt 2016 13:19

Bericht 18 Jun 2017 15:26

Re: Vernielingen in huis door je kind

Waar zal ik beginnen... Het behang op de slaapkamers afgehaald, aan de muren hier dus geen leuk behangetje meer maar overal glasweefsel en scrobverf. Op die muren zit schrobverf omdat er meerdere keren per jaar onwijs mooie kunstwerken worden gemaakt. De touwtjes van de plissé gordijnen doorgeknipt. Meerdere glazen/borden/kopjes/bekers enz kapot gegooid. Pakken macaroni door de keuken gestrooid, suiker en pannenkoekenmix lenen zich daar ook uitstekend voor. Labello op de ramen. Het scherm van de iPad is hier al een keer of 3 gesneuveld en na de 3e keer niet meer laten maken en ligt dus in de kast. Mijn vorige iPhone 6 idem, die is ondertussen ingeruild voor een iPhone 7 die is in ieder geval waterdicht. De jongste van 2,5 klimt op het aanrecht om 'soep' te maken van water, hagelslag en pindakaas.

Ik kan nog wel even door gaan. Ze zijn met zn drieën en halen de hele dag door wel wat uit.
<<

Pluis

Kletskop

Berichten: 522

Geregistreerd: 20 Mrt 2016 13:19

Bericht 18 Jun 2017 15:26

Re: Vernielingen in huis door je kind

Chaos schreef:
Fred schreef:Ik heb dan zelf dan wel geen kinderen, maar waarom laat je ze spelen met een IPad of vergelijkbare beeldscherm producten? Kijken op afstand erna als ze vast zitten in een kinderzitje snap ik nog wel, maar dat ze eraan kunnen zitten niet.


Hahahahahaha :cheering:


Onder welke steen leef jij?


Fred heeft geen kinderen. Voordat ik kinderen had had ik ook nog idealen
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 18 Jun 2017 15:27

Re: Vernielingen in huis door je kind

Hier is best wat gesneuveld. Deuken in de vloer, stuk verf van nieuwe keukenkast, 2 x telefoon, 2 x e reader. De achterkant van de bank met zo'n dikke rode permanente stift. Twins hebben de muur met z'n tweetjes compleet met stiften bewerkt. Stift op houten jaloezie. Veel bekers, glszen, borden.
Vast nog wel meer.

Hun samsungtablets zijn echt al wel 100 keer gevallen, ook van de trap maar leven na 4 jaar nog steeds, alleen het opladen werkt niet super meer (kan niet opladen en gebruiken tegelijk).
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem245

Bericht 18 Jun 2017 15:42

Re: Vernielingen in huis door je kind

Niet veel eerlijk gezegd. Hij heeft wel eens met zo'n gummie gooi handje tegen de muur gegooid, en toen heeft er een tijd een flinke afdruk gezeten en hij heeft eens gestempeld tegen de witte muur die hij daarna zelf mocht schoonmaken.
Bordjes en kopjes die gevallen zijn tel ik niet mee, zijn er sowieso niet veel en ik laat zelf ook wel eens wat vallen.
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 18 Jun 2017 16:50

Re: Vernielingen in huis door je kind

Hahaha, heb je effe?
Twee smartphones, twee draagbare vaste telefoons, servies, pen inkt op witte leren stoel, op muren getekend en gekrast in behang, verschillende speelgoeddingen van haar zelf... Ga zo maar door. Ze heeft het niet van een vreemde, mij noemde ze vroeger kwam de brokkenpiloot.

Wel grappig weetje, één van haar eerste woordjes was 'kapot'
Juli 2015
Maart 2017
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1953

Geregistreerd: 19 Jan 2015 12:10

Bericht 18 Jun 2017 17:21

Re: Vernielingen in huis door je kind

Heb je even? Nee, grapje, ik vind het nog wel meevallen hier. Er is in de loop der jaren echt wel het nodige gesneuveld, vies geworden of gesloopt. Maar over het algemeen geen hele ernstige dingen.

Ja, de iPad is wel eens gesneuveld omdat de oudste ermee struikelde. Gelukkig had ik een verzekering voor zulke dingen, want een iPad en kinderen gaat wel eens mis. Maar echt wild doen ze er hier gelukkig niet mee (wil ik ook niet) en ik wil hem niet buiten in de tuin ofzo.

Verder wel het een en ander aan serviesgoed, een paar stukjes behang, een enkel decoratie dingetje zoals een vaasje of beeldje, ze hebben beiden wel eens ergens op getekend.. Maar al met al geen enorme schade gelukkig. Ik was overigens wel heel blij dat toen de oudste de keuken had ondergekalkt toen ik heel even op de wc zat dat dit met stoepkrijt was!

En ik moet zeggen dat de meeste dingen nog soort van per ongeluk zijn gegaan, zoals een glas laten vallen ofzo. Alleen behang peuteren/scheuren duidelijk niet..

Waar ik nog het meest van baal zijn de muren. Op diverse plaatsen vegen, vlekken, krassen. Binnenkort ga ik het weer verven en dan toch echt met afneembare verf.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 18 Jun 2017 17:43

Re: Vernielingen in huis door je kind

Als ik kids zou hebben zou ik ze pas een tablet geven als ze 10 jaar of ouder zijn. Mij lijkt het namelijk onder die leeftijd niet nodig en wellicht zelfs slecht om je kinderen zoveel met een beeldscherm te laten spelen die ze waarschijnlijk dichtbij hun ogen houden. Er zijn genoeg andere manieren om goed en creatief te spelen lijkt mij. Denk aan buiten hutten bouwen, tekenen, crossen etc...
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 18 Jun 2017 17:48

Re: Vernielingen in huis door je kind

Ze heeft getekend op de verwarming (met stift)
Gekrijt op de muur boven in haar slaapkamer (en daar zit spagtelsputs (of hoe je t schrijft) op)
En verder het een en ander aan glazen etc...
<<

Anoniem236

Bericht 18 Jun 2017 17:48

Re: Vernielingen in huis door je kind

Wie zegt er hier dat kinderen 'zoveel' kijken dat er voor die andere dingen geen tijd hebben. Om een iPad te slopen hoeven ze hem maar 1 seconde in hun handen te hebben.

Overgings naar al die jaren is hier het beeldscherm nog nooit gebroken. Wel de kabels en oortjes.
<<

Gaia

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 47

Geregistreerd: 09 Jun 2017 10:20

Bericht 18 Jun 2017 18:00

Re: Vernielingen in huis door je kind

Verschillende tekeningen op de muur
Raam kapot geschoten met een bal
Verder zijn er glazen, borden en andere kleine dingen stuk gegaan.
Ohja en de tafel zit vol met tekeningen inmiddels :smile:
13-04-2010 & 01-04-2012 & 16-03-2015
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 18 Jun 2017 19:14

Re: Vernielingen in huis door je kind

Niet zo gek veel eigenlijk.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 18 Jun 2017 19:44

Re: Vernielingen in huis door je kind

Al een heleboel, te veel om op te noemen, maar ik heb zelf ook het een en ander per ongeluk gesloopt in mijn leven.

E heeft nu als hobby "kokkerellen", wat inhoudt dat hij alles wat hij maar te pakken kan krijgen in een grote gietijzeren pan gooit en er met een garde in gaat roeren. Flessen zonnebrand, shampoo, mosterd, cola, melk, potten Nivea, kippenbouillonpoeder, poedersuiker, rollen papier, pakken meel, koffie, alles gaat erdoor. We moeten nu echt alles verstoppen. De pan is inmiddels zo goed als afgeschreven.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2447

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 11:30

Bericht 19 Jun 2017 12:56

Re: Vernielingen in huis door je kind

Fred ; ik laat mijn kind graag ook mee gaan met de huidige maatschappij. Zelfs in de kleuterklas werken ze al met ipads en computers. Daarnaast spelen de kinderen ook ruimschoots buiten.

Hier heeft de oudste het netter gehouden dan de jongste ;
- Met potlood gekleurd op de muur beneden.
- Met een speelgoed hamer heeft ze per ongeluk putjes in de muur geslagen.
- Flapjesboeken overleefden hier niet lang ook!
- De telefoon van mijn man heeft een defect scherm gehad. Ook is haar tablet gesneuveld omdat ze hem heeft laten vallen.

Jongste ;
- Ons bed heeft ze met een gevonden potje nagellak onder gekleurd, incl zichzelf. Gelukkig was het op het beddengoed en niet op de boxspring zelf, dus dat heb ik weggegooid.
- Ze heeft met stift op onze slaapkamer muur gekleurd. Met pen op de schrootjes en de muur op de overloop. Met pen beneden in de woonkamer in de hoek achter het gordijn. Met stift haar hele gezicht en mond en keukenkastje onder. Met stift de andere muur in de woonkamer. EN DAT ALLEMAAL OP VERSCHILLENDE MOMENTEN. Het trapje van haar zus haar steigerhouten bed zag ik ook al een penstreep bezitten.
-Boeken gaan standaard stuk.

Verder heeft onze bank bloedneusvlekken.
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron