Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Pakket positiekleding maat S

<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 18 Jun 2017 08:31

Pakket positiekleding maat S

Afbeelding
2 hemdjes, 5 shirts met korte mouwen, 2 met 3/4 mouwen, jurk/lange trui, longsleeve en trui

Afbeelding
Detailfoto; bloemetjes, effen zwart, bloemetjes, zwaluwen, stipjes, 'nyc never sleeps', stipjes, gemêleerd, stippen.

Afbeelding
2 korte broeken (streepjes is geen positiebroek, maar wel wijd aan de bovenkant) dunne donkerblauwe lange broek, 2 jeans, zwarte chill broek, 2 blauwe leggings en 2 zwarte leggings (waren maillots, de voeten zijn er af geknipt)

Afbeelding
Kleding die iets minder mooi is, droeg ik bijvoorbeeld bij het verven, konijnenhok schoonmaken etc.

Afbeelding
Winterjas

Verreweg het meeste is van h&m, maat S. Verder nog een paar dingen van mamalicious en 1 shirtje is van de c&a.
De (spijker)broeken zijn maat 36.

Voor alles €30 inclusief verzendkosten.
Jurre 23-11-2014
Mette 16-03-2017
<<

Believe

Kletskop

Bericht 18 Jun 2017 08:41

Re: Pakket positiekleding maat S

Verkoop je de eerste 5 shirtjes/hemdjes van de eerste foto ook los? Ik heb wel interesse in de 5 t-shirts/hemdjes :) .
03-02-2015
Afbeelding
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 18 Jun 2017 13:37

Believe schreef:Verkoop je de eerste 5 shirtjes/hemdjes van de eerste foto ook los? Ik heb wel interesse in de 5 t-shirts/hemdjes :) .

Ik verkoop het liever allemaal in 1x
Jurre 23-11-2014
Mette 16-03-2017
<<

Believe

Kletskop

Bericht 18 Jun 2017 14:06

Jammer, de rest is overbodig hier.
Mocht je het toch weg willen doen, dan heb ik interesse, mits het voor onze vakantie (as zaterdag) is. :)
03-02-2015
Afbeelding

Terug naar Vraag & aanbod