Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gratis/goedkoop parkeren Scheveningen/Den Haag

<<

anoniem203

Bericht 30 Mei 2017 10:44

Gratis/goedkoop parkeren Scheveningen/Den Haag

Mijn oudste heeft binnenkort een studiedag en ik zit eraan te denken om naar Sea Life te gaan. Hij vind met de trein reizen leuk dus ik wil vanaf Den Bosch met de trein naar Den Haag. Maar dan? Ik heb al gezien dat ik een tram of bus moet nemen maar stopt die echt vlakbij of moet je dan nog een stuk lopen? We moeten al een lange reis maken met de trein (een uur en een kwartier) en daarna dan nog dus met de tram of bus. Ik wil eigenlijk een beetje inschatten hoelang we alles bij elkaar echt onderweg zijn. Ik heb natuurlijk wel een 6 jarige ikkannietstilzittenenhebgeengeduld mannetje bij me :wink: en ik moet het nodige entertainment voor hem meenemen.

En hoe is Sealife? Heb je dat in een middag wel bekeken?
En iemand nog tips waar we nog iets kunnen eten wat in de buurt is? Iets kindvriendelijks? Hij wil graag een keer 'echt' uiteten gaan dus dat wil ik erachteraan doen.

Even een upje ivm met parkeren!
Laatst gewijzigd door anoniem203 op 18 Jun 2017 11:15, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem236

Bericht 30 Mei 2017 10:52

Re: Van station Den Haag naar Sea Life

Hoever het lopen is kan je zien op 9292ov.nl


Maar ik vind sealife echt tegen vallen, wij hadden het met een uurtje wel gezien.
Verder zou je dan bij mooi weer nog naar het strand kunnen. Of naar de bios.
Madurodam kan ook leuk zijn?
<<

anoniem203

Bericht 30 Mei 2017 11:00

Re: Van station Den Haag naar Sea Life

Het is maar 4 minuten lopen. Goed te doen dus!

En Madurodam is idd ook nog een idee ja. En even naar het strand zit dan ook zeker in de planning :)
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 30 Mei 2017 13:31

Re: Van station Den Haag naar Sea Life

Ik ben heel lang geleden een keer in Sea Life geweest. Ik had het toen ook wel snel gezien, bovendien vind ik het eigenlijk ook gewoon heel erg zielig. Zou denk ik eerder voor Madurodam gaan ja. Is voor je zoon ook wel leuk hoor. Ook echt wel wat interactieve dingen. Daar ben je ook na een paar uur wel klaar. Zou trouwens niet en/en doen. Dat wordt wel teveel denk ik.

Naast Sea Life zit het Berenrestaurant. Ben er zelf nog nooit geweest (geen enkele vestiging) maar dat is wel kindvriendelijk volgens mij.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 30 Mei 2017 14:38

Re: Van station Den Haag naar Sea Life

Ik vond Sea life echt geen bal aan. Had gelukkig kortingskaartjes anders had ik het er niet voor over gehad. Madurodam is dan leuker.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

anoniem203

Bericht 30 Mei 2017 16:33

Re: Van station Den Haag naar Sea Life

Wat jammer dat het jullie zo tegen viel. Maar is het voor een kind van 6 wel leuk denken jullie? Of is Madurodam leuker voor die leeftijd?
<<

Anoniem236

Bericht 30 Mei 2017 17:39

Re: Van station Den Haag naar Sea Life

Ik denk dat een 6 jarige jongen het wel leuk vindt, maar je bent er wel heel snel door. Ik weet niet wat de entree prijs is, maar die vond ik veel te hoog voor de tijd die je daar besteedt.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 30 Mei 2017 20:05

Re: Van station Den Haag naar Sea Life

Ava schreef:Wat jammer dat het jullie zo tegen viel. Maar is het voor een kind van 6 wel leuk denken jullie? Of is Madurodam leuker voor die leeftijd?


Ja, ik zou dan ook naar Madurodam gaan. Of naar het Omniversum bijvoorbeeld.
❤ 7 juni 2018
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 30 Mei 2017 20:32

Re: Van station Den Haag naar Sea Life

Lotus schreef:Ik denk dat een 6 jarige jongen het wel leuk vindt, maar je bent er wel heel snel door. Ik weet niet wat de entree prijs is, maar die vond ik veel te hoog voor de tijd die je daar besteedt.



Dit ja, ik vond het heel klein en druk en een hoge entreeprijs. Misschien op vakantieveilingen goedkopere kaartjes scoren?

edit: ik zie dat je bij sea life ook combi tickets kunt kopen voor sea life + madurodam
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 31 Mei 2017 06:46

Re: Van station Den Haag naar Sea Life

Of naar het Museon, vond en vind ik zelf altijd een leuk museum!
En goed kijken voor kortingen via optimel/airmiles/vak.veiling/ticketveiling/postcode loterij agenda etc.
<<

Anoniem204

Bericht 02 Jun 2017 12:26

Re: Van station Den Haag naar Sea Life

Heb je genoeg jumbo munten? Anders heb ik er nog wel voor je hoor !!

Kunt ook een combi doen van maduradam en sea life ?
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1688

Geregistreerd: 13 Jul 2015 08:12

Bericht 02 Jun 2017 14:36

Re: Van station Den Haag naar Sea Life

Ik ben naar allebei geweest met de kinderen en vooral mijn zoon (toen 6) vond madurodam echt veel leuker. Sea life waren we snel uitgekeken en vond hij te druk omdat het er zo smal is. Madurodam vond hij juist erg leuk omdat ze er ook vanalles konden doen.
2010 2012
<<

Anoniem204

Bericht 02 Jun 2017 14:48

Re: Van station Den Haag naar Sea Life

Mij lijkt allebei erg leuk maar de volle prijs vind ik het beide niet waard.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 02 Jun 2017 18:15

Re: Van station Den Haag naar Sea Life

Ik zou absoluut naar Madurodam gaan, mijn dochter vind dat geweldig!
Er rijdt vanaf Centraal een tram, vroeger was het tram 1, geen idee of dat nog zo is, die stopt bij zowel madurodam als Scheveningen.
het Beren restaurant is wel leuk om te gaan eten.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3476

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 02 Jun 2017 18:49

Re: Van station Den Haag naar Sea Life

Tram 9 stopt bij Madurodam via station, tram 1 niet, die gaat via de stad!
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

anoniem203

Bericht 18 Jun 2017 11:17

Re: Gratis/goedkoop parkeren Scheveningen/Den Haag

Merlin ik heb al ergens een korting gevonden voor Madurodam dus het is niet nodig. Toch bedankt voor het aanbod!

Ik zit nu alleen te twijfelen om misschien toch met de auto te gaan. Weet iemand een gratis/goedkoop parkeerplek bij het strand en Madurodam in de buurt?
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3476

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 18 Jun 2017 11:25

Re: Gratis/goedkoop parkeren Scheveningen/Den Haag

Dat kan je vergeten, sorry. Ik werk er nu en er staan verkeers regelaars om iedereen weg te sturen weer omdat alles vol is.. het is niet te doen qua parkeren hier en je staat vanaf snelweg in de file om er te komen. Doordeweeks is het rustiger maar goedkoop is het sowieso niet... :)
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

anoniem203

Bericht 18 Jun 2017 11:26

Re: Gratis/goedkoop parkeren Scheveningen/Den Haag

Het is ook niet voor nu Pippa maar voor dinsdag. Dan heeft mijn zoon studiedag.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3476

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 18 Jun 2017 11:53

Re: Gratis/goedkoop parkeren Scheveningen/Den Haag

Daarom zette ik mijn laatste bericht eronder, dat las ik. Maar ook met warm weer is het hier zoals in een weekend, wij zitten ook alle dagen vol met Duitsers enz :)
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

anoniem203

Bericht 18 Jun 2017 11:55

Re: Gratis/goedkoop parkeren Scheveningen/Den Haag

Ah zo. Ik heb iig nu gezien dat een dagticket parkeren bij Madoradam zelf 8,50 kost. Nu alleen even uitvogelen hoe ik (misschien via de tram) naar het strand kan. Kom goed denk ik!
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3476

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 18 Jun 2017 12:01

Re: Gratis/goedkoop parkeren Scheveningen/Den Haag

Is halte naast Madurodam van tram 9 die gaat naar het strand!
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

anoniem203

Bericht 18 Jun 2017 12:12

Re: Gratis/goedkoop parkeren Scheveningen/Den Haag

Ik heb het net idd gevonden. Nu nog hopen dat ik oppas kan regelen dinsdag voor mijn jongste en dan kunnen we gaan!

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers