Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fototopic! #3

<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 14 Jun 2017 09:03

Re: Fototopic! #2

Aaahh Bliss ik zag je foto's gisteren op FB voorbijkomen en kreeg echt instant heimwee naar de vakanties samen met mijn man toen onze dochter er nog niet was. Toen gingen we ook vaak naar een zonnige bestemming en daar wat rondreizen. Uren door stadjes slenteren, tot laat uit eten, slapen in schattige hotelletjes of plekken met mooi uitzicht, chillen in de parken, mooie stranden en andere mooie plekken opzoeken, ZO lekker. Geniet ervan!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Jun 2017 09:08

Re: Fototopic! #2

Echt zo mooi Bliss. Ik vond Taormina heel leuk. Ik herkende het pleintje met de kerk ook al bij je fotos. Veel plezier!
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 14 Jun 2017 09:18

Re: Fototopic! #2

Teun schreef:Aaahh Bliss ik zag je foto's gisteren op FB voorbijkomen en kreeg echt instant heimwee naar de vakanties samen met mijn man toen onze dochter er nog niet was. Toen gingen we ook vaak naar een zonnige bestemming en daar wat rondreizen. Uren door stadjes slenteren, tot laat uit eten, slapen in schattige hotelletjes of plekken met mooi uitzicht, chillen in de parken, mooie stranden en andere mooie plekken opzoeken, ZO lekker. Geniet ervan!


Ja heerlijk! Ik geniet er ook maar extra van, want het kan zomaar de laatste 'grote' vakantie met z'n tweeën zijn. Wat dat betreft zo jammer dat ik m'n vriend niet vijf jaar eerder tegen ben gekomen!

In één dag al veel moois gezien en er volgt ongetwijfeld nog veel meer! Straks eerst lekker met de kabelbaan afdalen naar het strand. :sunny:
❤ 7 juni 2018
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 14 Jun 2017 10:15

Re: Fototopic! #2

Wat een mooi uitzicht Bliss!
2012 & 2016
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 15 Jun 2017 22:13

Re: Fototopic! #2

Vandaag prachtige uitzichten gehad op de Etna:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
❤ 7 juni 2018
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 15 Jun 2017 22:26

Re: Fototopic! #2

Bliss schreef:
Teun schreef:Aaahh Bliss ik zag je foto's gisteren op FB voorbijkomen en kreeg echt instant heimwee naar de vakanties samen met mijn man toen onze dochter er nog niet was. Toen gingen we ook vaak naar een zonnige bestemming en daar wat rondreizen. Uren door stadjes slenteren, tot laat uit eten, slapen in schattige hotelletjes of plekken met mooi uitzicht, chillen in de parken, mooie stranden en andere mooie plekken opzoeken, ZO lekker. Geniet ervan!


Ja heerlijk! Ik geniet er ook maar extra van, want het kan zomaar de laatste 'grote' vakantie met z'n tweeën zijn. Wat dat betreft zo jammer dat ik m'n vriend niet vijf jaar eerder tegen ben gekomen!

In één dag al veel moois gezien en er volgt ongetwijfeld nog veel meer! Straks eerst lekker met de kabelbaan afdalen naar het strand. :sunny:


Ja! Geniet ervan! Ik heb er stiekem nu al een beetje heimwee naar. Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe onze vakantie volgend jaar eruit gaat zien.
30-04-2017
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 16 Jun 2017 06:07

Re: Fototopic! #2

Wat gaaf Bliss! Op FB zie ik ook al zulke mooie foto's voorbij komen. Echt geweldig!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 16 Jun 2017 11:22

Re: Fototopic! #2

Wow, mooi Bliss :heart: Heel veel plezier!
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Anoniem210

Bericht 16 Jun 2017 13:24

Re: Fototopic! #2

Oh wat prachtig Bliss. Geniet er van!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 16 Jun 2017 13:29

Re: Fototopic! #2

Zomer! Heerlijk buiten in de tuin!
Afbeelding

Mijn moeder had de waterfles expres van de tafel gehaald omdat ze die stom vond op de foto. Waar staat ie? Juist. Lekker fotografisch inzicht. :razz: Die Maggi staat trouwens ook erg parmant op de voorgrond.
Afbeelding

En ik vond deze ook zo leuk. Ik was met zoon in de draagzak naar de geitjes gelopen (niet dat hij er wat aan heeft, maar hij moest slapen) en toen maakte ik een selfie. Dat zag een middelbare scholier en toen vroeg ze of zij een foto moest maken. Heel lief. Ik sta alleen recht voor de geit. :palm:
Afbeelding
Let's discover the world together.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 16 Jun 2017 13:41

Re: Fototopic! #2

Kees schreef:
Bliss schreef:
Teun schreef:Aaahh Bliss ik zag je foto's gisteren op FB voorbijkomen en kreeg echt instant heimwee naar de vakanties samen met mijn man toen onze dochter er nog niet was. Toen gingen we ook vaak naar een zonnige bestemming en daar wat rondreizen. Uren door stadjes slenteren, tot laat uit eten, slapen in schattige hotelletjes of plekken met mooi uitzicht, chillen in de parken, mooie stranden en andere mooie plekken opzoeken, ZO lekker. Geniet ervan!


Ja heerlijk! Ik geniet er ook maar extra van, want het kan zomaar de laatste 'grote' vakantie met z'n tweeën zijn. Wat dat betreft zo jammer dat ik m'n vriend niet vijf jaar eerder tegen ben gekomen!

In één dag al veel moois gezien en er volgt ongetwijfeld nog veel meer! Straks eerst lekker met de kabelbaan afdalen naar het strand. :sunny:


Ja! Geniet ervan! Ik heb er stiekem nu al een beetje heimwee naar. Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe onze vakantie volgend jaar eruit gaat zien.


Niet precies hetzelfde, maar er kán nog best veel - zij het met wat meer planning. Het heeft gewoon een extra dimensie.
L2014 & H2017
<<

ChiQ

Bericht 16 Jun 2017 14:01

Re: Fototopic! #2

Ah Marin! Ik vind je echt een heerlijk moedertje! Alsof je je doel in het leven hebt gevonden :heart: heb je ook interesse in een opstandige kleuter van 4,5 die vandaag nog geen minuut heeft meegewerkt,ja?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 16 Jun 2017 14:14

Re: Fototopic! #2

Haha dat heb ik zelf ook altijd gezegd dus ja, dat klopt wel.
En ja hoor, breng maar langs. We hebben een koude sloot waarin ie kan afkoelen!
Let's discover the world together.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 16 Jun 2017 14:22

Re: Fototopic! #2

Wat een heerlijke foto's, Bliss en Marin!

Woensdag teruggekomen van een rondreis door Singapore, Borneo en Maleisië:

Afbeelding
Cameron Highlands

Afbeelding
Batu Caves

Afbeelding
Petronas Twin Towers
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem245

Bericht 16 Jun 2017 14:32

Re: Fototopic! #2

Haha Marin wat een leuke foto's met die verhaaltjes er ook bij!
Chava, wat indrukwekkend!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 16 Jun 2017 17:52

Re: Fototopic! #2

Wow supertof Chava! Op die eerste foto staat een agapanthus op de voorgrond, dat is één van mijn favoriete bloemen! En dat daaronder, is dat een theeplantage?
Enne die Petronas Towers, is die foto genomen vanaf dat dakterras? Dat voelt nu wel heel bijzonder voor je denk ik?

Dank je Kira :)
Let's discover the world together.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 16 Jun 2017 18:16

Re: Fototopic! #2

Dat wist ik niet, Marin. Mooie bloem. Daarachter zit inderdaad een theeplantage.
De foto van de Petronas Towers is inderdaad gemaakt vanuit dé skybar. Toen had ik nog geen vermoeden van hoe die avond zou eindigen, dus de foto geeft me zeker een bijzonder gevoel :heart:
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem298

Bericht 16 Jun 2017 21:14

Re: Fototopic! #2

Bliss, mooi uitzicht! Prachtig daar, zeg!

Marin, ik moest wel lachen om die waterfles. Leuke foto's, jammer dat je net voor die geit staat :P Wat ligt O. heerlijk tegen je aan in de draagzak :heart:

Chava, prachtig! Lijkt me een bijzondere en indrukwekkende reis. Begrijp ik goed dat je tijdens die reis een speciaal iemand hebt ontmoet?
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 17 Jun 2017 06:20

Re: Fototopic! #2

Het was zeker een indrukwekkende reis. Veel gezien en voor mijn gevoel ben ik ook veel langer weggeweest.
Ik heb tijdens de reis inderdaad een heel bijzonder iemand ontmoet. In het date- en kersverse relatie topic staat wel het een en ander :).
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 17 Jun 2017 18:26

Re: Fototopic! #2

Chava! Zo mooi en leuk :)

Ik was gister een dagje vrij en kan via mijn werk gratis raften dus dit was de 3e keer in 2 weken en het wordt alleen maar leuker :)

Afbeelding
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 17 Jun 2017 20:36

Re: Fototopic! #2

Marin, jouw foto van jou, je moeder en O raakt me zo. Dát op die foto is wat ik zo vreselijk mis.

Bliss, prachtig! Veel plezier!
Feline, stoere hobby!

Ik blijf genieten van het uitzicht voor ons huis. Het zit daar zo heerlijk in het avondzonnetje met een kop thee en een goed boek.

Afbeelding
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 17 Jun 2017 20:46

Re: Fototopic! #2

Bliss, wat een mooie foto's!

Marin, haha je moeder moeder met de waterfles. Mooie foto's. Ook lief dat iemand een foto van je maakte bij de geitjes, jammer dat de geit er niet op staat. Volgens mij ben je echt een lieve moeder.

Chava, mooi!

Feline, wat stoer!

Lady :hug: ik kan me voorstellen dat marin haar foto je raakt.
Wat een fijn uitzicht.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Jun 2017 23:57

Re: Fototopic! #2

Ah lieve Lady, ja dat kan ik me voorstellen. Hopelijk heb je veel van dat soort mooie herinneringen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem252

Bericht 27 Jun 2017 07:08

Re: Fototopic! #2

Xx
Laatst gewijzigd door Anoniem252 op 07 Jul 2017 21:31, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 27 Jun 2017 08:10

Re: Fototopic! #2

Aah leuk! Sta je bewust bij de oven haha?
Let's discover the world together.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers