Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Glamping Belgische kust

<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:28

Bericht 08 Jun 2017 20:38

Glamping Belgische kust

In september gaan we trouwen en wilden eigenlijk niet echt op huwelijksreis. Nu bedacht ik mij dat het wellicht wel leuk is om een weekje weg te gaan naar een vakantiepark met onze dochter van dan 14 maanden.
Het googlen levert tot nu toe nog niet heel veel op. Vind de verschillende parken moeilijk te beoordelen.

Dus misschien hebben jullie ervaringen?

We zoeken iets in Belgie, het liefst de kust maar max een uur rondom Gent is ook prima. (Daar hebben we namelijk een afspraak)
Het mag wel een beetje comfortabel zijn, het is immers toch een soort van huwelijksreis.
Glamping lijkt me dus leuk maar mag ook wat anders zijn. Vakantiepark lijkt me ook meest ideaal maar andere ideeen zijn welkom.

Wie weet iets?
Afbeelding
Afbeelding
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 27 Feb 2015 23:10

Bericht 12 Jun 2017 18:41

Re: Glamping Belgische kust

Je kunt kijken in het westelijkste puntje van Zeeland? Dan zit je en aan de kust en vlakbij Brugge etc.
Ik ben laatst met familie op een vakantiepark van Landal geweest: Landal Strand Resort Nieuwvliet-bad. Super mooie huisjes, groot opgezet park, vlákbij het strand en met een zwembad voor de minder mooie dagen. Echt een aanrader!
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:28

Bericht 14 Jun 2017 08:28

Re: Glamping Belgische kust

Dat ziet er leuk uit Fientje!! Ik ga eens uitzoeken of dit wat voor ons is!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 27 Feb 2015 23:10

Bericht 14 Jun 2017 15:51

Re: Glamping Belgische kust

Leuk! Ik ben benieuwd. Wij hebben er in ieder geval een leuke tijd gehad.
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4564

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 16 Jun 2017 13:07

Re: Glamping Belgische kust

Daar zijn wij ook al eens geweest en dat is echt een mooi park met mooie huisjes! Echt een aanrader.
A 06-11-2017
M 23-03-2020

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron