Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Opgelicht :-(

<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 11 Jun 2017 14:10

Re: Opgelicht :-(

Wat jammer dat het nu toch allemaal dreigt stuk te lopen...
Is er misschien niet een vermogend familie lid die jullie het huis kan (voor) financieren?
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 11 Jun 2017 23:07

Ach nee, wat een nare update, die had ik toch echt niet aan zien komen. Jullie wellicht ook niet.
Kan me overigens wel voorstellen dat het jullie rust geeft nu jullie beslist hebben om weg te gaan waar jullie nu wonen. Veel succes met alles regelen en hopelijk vinden jullie snel een nieuwe koper voor jullie huis en vinden jullie zelf ook weer een mooi huis.
2012 & 2016
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 12 Jun 2017 08:34

He bah Pineco, wat naar! Al kan ik me voorstellen dat het fijn is om niet continu meer in onzekerheid te zitten. Sterkte en succes met alles, hopelijk vinden jullie uiteindelijk een heel fijn huis!
2 november 2016 ♥
<<

Victoria

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 12 Jun 2017 12:18

Wat vervelend dat het allemaal zo loopt.
Hoe zit het eigenlijk met de "oplichters"? Daar nog wat van gehoord?
Echt onwijs leuk om iemand anders zoveel ellende te bezorgen. (not!)
Snap ook nog steeds niet wat zij er nou uiteindelijk mee gewonnen hebben.
2014 & 2016
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 16 Jun 2017 12:34

Even een update vanuit een zo goed als leeg huis. Morgen verhuizen we terug naar ons oude huis. Van de kijkers van afgelopen maandag verwacht ik niet veel helaas. Onze verkopers hebben nog steeds niet laten weten of ze akkoord gaan met ons voorstel om minder te betalen dan die 10% waar zij zo op blijven hameren. Echt vervelend dat ze ons zo lang in het ongewisse laten.

Maar we hebben niet stilgezeten, bijna alles is al verhuisd. Morgen krijgen we hulp van familie om de laatste grote stukken te verhuizen en dan zijn we weer terug waar we 3 maanden geleden gebleven waren. Het blijft heel onwerkelijk allemaal, maar het huis voelt nog steeds heel goed en eigen, we hebben er allemaal geen probleem mee om daar weer te gaan wonen. We gaan het prachtige uitzicht hier wel missen, maar met de vervelende situatie met onze verkopers, voelde het huis de laatste weken niet meer zo fijn. Dus het is misschien maar beter zo. We kunnen alleen maar hopen dat we er met een schappelijke boete vanaf komen.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Bruce Willis

Bericht 16 Jun 2017 12:49

Jeetje zeg, wat een update weer. Bewonderenswaardig hoe jij er elke keer positieve dingen uit weet te halen. Hopelijk zullen jullie een fijne tijd krijgen in jullie eigen huis en komt er snel iets nieuws op jullie pad.

Ik hoop ook dat de verkopers akkoord zullen gaan met jullie voorstel. Gaan jullie doorprocederen tegen de 'koper' van jullie huis?
28 april 2015 - Your first breath took ours away..
<<

Sookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 16 Jun 2017 13:40

Wat ontzettend jammer en vervelend dat het nou toch zo uitgepakt heeft dat jullie terug moeten, al begrijp ik het dubbele gevoel vanwege de houding van de verkopers. Hoop dat jullie het toch weer naar je zin hebben in het oude huis en snel iets anders moois weten te vinden en dit huis verkopen! Dat is nog steeds de intentie toch?
<<

Winegum

Major Yipyapper

Bericht 16 Jun 2017 13:43

Eens met Lady. Ik heb zoveel bewondering voor jou/jullie. Wat een nachtmerrie en rollercoaster zeg.
Fijn dat jullie het wel fijn vinden in jullie oude huis. Hoop dat de rest allemaal wat positiever zal verlopen en dat jullie gauw wat goed nieuws krijgen, in welke vorm dan ook. Dat verdienen jullie!
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 16 Jun 2017 13:48

Wat knap dat jullie het zo oppakken en doorgaan met de mogelijkheden die er wel zijn. Veel succes met de verhuizing deze dagen. Hopelijk gaan de verkopers akkoord met jullie bod, ik vind het als leek heel schappelijk klinken.
Love never loses faith.
november 2016
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 16 Jun 2017 13:49

Nou, dat positieve gevoel is ook heel vaak weg hoor, ik kom hier meestal pas weer updaten als we alles weer een beetje op een rijtje hebben, haha! Ik heb ook ontzettend veel gehuild de laatste maanden, zei gisteren nog tegen mijn man dat ik volgens mij meer in tranen heb gezeten dan toen mijn vader 3 jaar geleden stierf. Geen vergelijking uiteraard, maar het geeft wel aan dat ik het vaak niet meer zie zitten met de hele situatie. Af en toe even goed uithuilen en dan maar weer verder, ik wil ook niet dat de kinderen er teveel onder lijden. Vooral de oudste voelt feilloos aan wat er aan de hand is en gaat altijd extra lief doen als ze merkt dat ik er even doorheen zit :heart: Gelukkig is het bijna vakantie, dan kunnen we allemaal even tot rust komen, want het is een hectische periode geweest.

En verhuizen werkt eigenlijk best therapeutisch, gedachten op nul en inpakken maar ;-) De twee huizen liggen maar op een kwartiertje rijden van elkaar, dus ik ga een paar keer per dag heen en weer tussen het werken door. Meestal combineer ik het met het brengen of halen van de kinderen en dan schiet het best lekker op. Vanavond bloedgeven, ben wel benieuwd naar mijn bloeddruk ;-)

We gaan onze 'kopers' inderdaad vervolgen. We hebben niets meer van hen gehoord, ze hebben niet op de brieven van onze advocaat gereageerd. 22 juni komt de zaak voor, waarschijnlijk komen ze niet opdagen en dan komt er een verstekvonnis binnen een maand. Dus vanaf augustus kan bekeken worden of ze ergens geld hebben of andere zaken van waarde en kan er beslag gelegd worden. Hopelijk zien we nog iets terug, maar voor hetzelfde geld valt er echt niets bij hen te halen. We zullen het zien. Maar het vonnis blijft 20 jaar uitvoerbaar, dus al die tijd zijn ze toch beperkt in hun doen en laten totdat ze hun schuld ingelost hebben. Toch een fijn idee dat ze er niet zomaar mee weg kunnen komen.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 16 Jun 2017 13:51

Oh en het huis blijft inderdaad in de verkoop, maar we gaan ook laten uitrekenen of het haalbaar is om de hypotheek om te sluiten en alsnog te blijven. De advertentie op Immoweb staat er nog tot oktober, tegen die tijd weten we hopelijk meer. Het is best lastig, want het voelt echt helemaal niet slecht om weer in het huis te zijn. Aan de andere kant willen we niet meer zo'n hoge hypotheek dus dan is verkopen de enige optie. Heel verwarrend, haha!
Vorige

Terug naar Persoonlijk