Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend plannen

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 16 Jun 2017 06:44

Weekend plannen

Er staat ons weer een zonnig weekend te wachten.
Wat gaan jullie dit weekend doen?
2012
2016
2020

Instagram
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 16 Jun 2017 06:48

Re: Weekend plannen

Vandaag ben ik aan het werk. Ik heb tot 18.30 gastkinderen. Er is dorpsfeest. We brengen straks mijn dochter naar de spelletjes en ik ga met de kleintjes naar de draaimolen. Vanmiddag halen we haar weer op.

Morgenochtend boodschappen doen en daarna gaan we waarschijnlijk naar mijn ouders en even varen.

Zondagmiddag naar de opa en oma van mijn man. En is het natuurlijk vaderdag. We make 's ochtends een lekker ontbijtje en mijn man krijgt zijn cadeautjes.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 16 Jun 2017 07:02

Re: Weekend plannen

Veel plezier op het dorpsfeest Jezzie!

Vandaag geen noemenswaardige dag.

Morgen komen m'n broertje en z'n vriendin langs. We gaan varen. Daarna passen zij op O. Wij gaan dan naar een haringparty (borrel/diner/feest).
Zondag is het Vaderdag dus ontbijtje voor m'n man maken. En 's middags hebben we een soort familiedag.
Let's discover the world together.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3476

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 16 Jun 2017 07:07

Re: Weekend plannen

Vandaag ben ik vrij - naar dokter nu & vanmiddag komt mijn zusje om haar bruiloft door te nemen, ik ben de ceremonie meester. Het hele weekend moet ik, uiteraard, volledig werken.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 16 Jun 2017 07:11

Re: Weekend plannen

Wij vertrekken om 10.00 uur voor een weekendje weg naar Hof van Saksen met de familie.
Mijn ouders zijn 40 jaar getrouwd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 16 Jun 2017 07:20

Re: Weekend plannen

Leuk Pippa dat ga ik binnenkort ook met mijn zus doen. Tot nu toe heb ik nog niet veel hoeven doen. Jij?
Let's discover the world together.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 16 Jun 2017 07:27

Re: Weekend plannen

Ik ben tot 16.30 aan het werk, daarna gauw kindjes ophalen en eten en na het eten brengt mijn man ze naar mijn zus waar ze twee nachten gaan logeren.
Ik haal de bestelde boodschappen bij de Jumbo op en ga onze tas inpakken want we vertrekken morgenochtend vroeg naar Bottrop voor een dagje (+ nachtje) skieen met vrienden.
Zondag komen we weer thuis en halen we de meisjes bij mijn ouders op waar mijn zus dan is voor vaderdag, daarna nog BBQ bij schoonouders.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem245

Bericht 16 Jun 2017 07:54

Re: Weekend plannen

Ik heb weer een druk weekend voor de boeg.
Vanavond serenade geven met de fanfare voor een lid dat gaat trouwen en waarschijnlijk drink ik nog een biertje daar. Zoon slaapt bij vriendinnetje.
Morgen beetje uitslapen, zoon halen, boodschappen, huishouden, werk voorbereiden, bbq bij vrienden.
Zondag op tijd op, ik heb repetitie bij een orkest voor een concert, zoon heeft optreden met de drumband, en in de middag is er een optocht en optreden daar ga ik nog heen.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 16 Jun 2017 07:57

Re: Weekend plannen

Leuke plannen allemaal! Of juist lekker rustige weekendjes, ook wel eens fijn :)

Vrijdag / Weinig plannen. Om 10.30u controle bij de vk en verder eigenlijk nog niks op de planning. Oh ja, vanmiddag even knutselen met T. voor mijn ouders 40e trouwdag morgen :)
Zaterdag / Van 13-16 een feestlunch van mijn ouders, vanwege hun 40e trouwdag. Mijn schoonouders zijn ook uitgenodigd, die blijven daarna bij ons tot zondag.
Zondag / Vaderdag :) Man en ik gaan 's morgens naar de kerk, mijn ouders zijn daar heel actief, dus ze worden ook genoemd met hun trouwdag. Daarna komen schoonouders en T. ook naar mijn ouders' huis en doen we nog koffie met taart. Voor de rest van de dag geen plannen.
<<

Anoniem304

Bericht 16 Jun 2017 08:03

Re: Weekend plannen

We gaan morgen mijn beppe verhuizen naar haar nieuwe plekje. En zondag naar m`n schoonouders voor vaderdag.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 16 Jun 2017 08:06

Re: Weekend plannen

Vandaag en zaterdag geen plannen.
Zondag komt mijn kersverse vriend bij mij langs :heart: . Ik ga voor hem koken.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3476

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 16 Jun 2017 08:22

Re: Weekend plannen

Marin schreef:Leuk Pippa dat ga ik binnenkort ook met mijn zus doen. Tot nu toe heb ik nog niet veel hoeven doen. Jij?


Nee, maar daar heb ik ook geen energie voor haha, ze regelen eigenlijk alles zelf. Maar ik krijg e-mails, telefoontjes en app over aanmeldingen, vragen over cadeautjes & stukjes etc. En t is vooral voor de dag zelf om alles op rolletjes te laten lopen.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 16 Jun 2017 08:47

Re: Weekend plannen

Ik heb vandaag al vrij en ik lig nog even lekker in bed. Ik denk zo even boodschappen doen. In de loop van de middag richting onze familie. Als we het redden even langs de ouders van mijn man, en daarna een etentje van mijn oom en tante.
Morgen geen plannen eigenlijk. Lekker rustig aan doen en misschien langs een soort foodfestival hier.
Zondag heb ik dansvoorstelling en zit ik dus zo'n beetje de hele dag in de schouwburg.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 16 Jun 2017 08:52

Re: Weekend plannen

Ik ga zo eerst eindelijk slapen.
Heb nog even opgepast op mijn nichtje, nu nog even snel iets regelen en dan slapen. Vanavond nog even de stad in.

Morgen eerst sporten met zusje en verder nog geen plannen.

Zondag verjaardag van mijn zusje en koffer inpakken.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 16 Jun 2017 09:12

Re: Weekend plannen

Vanmiddag komt er een vriend langs op kraambezoek. Morgenochtend een vriendin. Zondag komen mijn ouders en dan is het wel weer een beetje gedaan met onze energie. Vriend gaat volgende week weer aan het werk, dus we moeten ook nog wat dingetjes voorbereiden zodat ik het alleen afkan.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 16 Jun 2017 09:32

Re: Weekend plannen

Ik heb na vandaag vakantie :banaan: Vandaag nog aan het werk.
Morgen ga ik mee vliegen in een Cessna, erg spannend.
Zondag hebben we een afspraak bij een weddingplanner, daarna naar m'n ouders en schoonouders i.v.m. vaderdag.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 17 Jun 2017 12:29

Re: Weekend plannen

Gisteren moest ik werken tot 20u30. Daarna niets meer gedaan.
Vandaag moeten we nog even boodschappen halen en daarna gaan we naar mijn zus bbq'en.
Morgen gaan we op kraamvisite bij mijn nicht en daarna nog even langs mijn ouders.
2012 & 2016
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 18 Jun 2017 11:54

Re: Weekend plannen

Vrijdag hadden we een etentje bij ons thuis.
Gister heb ik gewerkt tot 21 uur, en daarna vakantie! Goed ingeluid bij een feest bij de buren.
Vandaag hebben we een feest bij een vriendin!
Morgen ook weer een etentje bij vrienden.

En donderdag gaan we naar Spanje!
<<

Anoniem245

Bericht 18 Jun 2017 15:48

Re: Weekend plannen

Kira schreef:Ik heb weer een druk weekend voor de boeg.
Vanavond serenade geven met de fanfare voor een lid dat gaat trouwen en waarschijnlijk drink ik nog een biertje daar. Zoon slaapt bij vriendinnetje.
Morgen beetje uitslapen, zoon halen, boodschappen, huishouden, werk voorbereiden, bbq bij vrienden.
Zondag op tijd op, ik heb repetitie bij een orkest voor een concert, zoon heeft optreden met de drumband, en in de middag is er een optocht en optreden daar ga ik nog heen.


Super trots op zoon die in de hitte de opticht heeft gelopen. We liggen nu uit te puffen op de bank en lopen zon naar vriend om te bbqen :smile:

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers