Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Het tattoo topic

<<

Exogenesis

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 31 Mei 2017 10:11

Re: Het tattoo topic

Heel mooi Toet!

Ik vind jouw pizzapunt ook nog steeds hilarisch trouwens. En je hebt toch ook zo'n pauze, fast forward, etc? Die vind ik ook heel tof!
• 6-12-2013 & 30-8-2016 •
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 31 Mei 2017 22:23

Cotton schreef:Ik vind deze heel mooi Toet! Perfecte plek ook, sexy maar toch classy!

Nou wat een leuk compliment! Thanks!

Klopt Bliss.. Tsja echt zelf ontworpen, dat niet maar het zijn ook geen plaatjes uit een boek ofzo. De eerste heb ik wel zelf getekend en is exact overgenomen, de pizza had ik ooit bij iemand op insta gezien en heb ik naar mijn zin na laten tekenen en de pauze, play etc heb ik ook zelf getekend. De roos heb ik gegoogeld en ook naar mijn eigen idee laten tekenen.

Exo, Thanks! Ik vind de pizza ook nog steeds heel erg tof

Ik wil hierna nog een bootje van papier op de achterkant van mijn bovenarm en iets op m'n rug wat ik helemaal zelf wil gaan tekenen.
<<

Pixi

Noob

Bericht 14 Jun 2017 11:32

Wow Toet, supermooi die op je schouder. Mijn volgende staat ook daar gepland, dat worden heel subtiele sparkles.

Ik heb er ook ook een aantal, kan het ondertussen al een kleine collectie noemen

*
*
*
*
Laatst gewijzigd door Pixi op 16 Jun 2017 15:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 15 Jun 2017 09:27

Dat wordt een aardig collectie Pixie!

Ik heb een mailtje opgesteld voor de artiest met wat vragen en ideeën. Ik weet dat ik dan nergens aan vast zit.. maar toch durf ik dit nog niet te sturen ....

Mijn vriend heeft inmiddels zijn volgende alweer gepland staan
Be yourself, no matter what they say...

Afbeelding
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd