Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vaderdag cadeau inspiratie topic

<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Jun 2017 11:05

Vaderdag cadeau inspiratie topic

Het is weer bijna vaderdag . Hebben jullie al cadeaus voor je vader gehaald of krijgt die niks.

Misschien kunnen we elkaar zo helpen

Ik geef elk jaar wel wat, maar dit jaar totaal geen idee wat te geven
Dus wie kan kan me helpen

Mijn vader zit nu ziek thuis, veel tijd over.
Lezen vind die leuk maar dat lukt hem nu niet meer
Geurtjes/ luchtjes houd die niet van
Wandelt
Heeft een volière in de tuin.


Wie weet iets voor hem ?
Afbeelding
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 12 Jun 2017 11:24

Re: Vaderdag cadeau inspiratie topic

Mijn vader leeft niet meer, dus ik hoef niks te kopen :-). Maar is voor jou vader het niet leuk om luisterboeken aan te schaffen?
<<

Anoniem282

Bericht 12 Jun 2017 11:27

Re: Vaderdag cadeau inspiratie topic

Het is handig om te weten waar hij juist wel van houdt. :)

Ik geef m'n vader een twee flessen goede wijn. Is dat ook iets voor jouw vader, of mag hij niet drinken/houdt hij niet van wijn?
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1297

Geregistreerd: 09 Sep 2013 17:27

Bericht 12 Jun 2017 11:44

Re: Vaderdag cadeau inspiratie topic

Hij houdt van buiten zijn zo te lezen Sarah? Misschien een mooie plant/bloem voor in de tuin. Dat vindt mijn vader altijd wel heel leuk om te krijgen. Als ik echt niks weet dan kook ik altijd heel uitgebreid en dan komen mijn ouders lekker eten. Maar eigenlijk verzorg ik altijd wel met moeder/vaderdag iets te eten. Misschien kun je ook een dagje uit met hem, ergens wandelen, in een park met veel vogels :)

Mijn vader krijgt een ingelijste canvas van onze zoon. Ik denk niet dat hij het verwacht, ondanks dat mijn moeder eenzelfde canvas heeft gekregen van onze dochter met moederdag :smile: Mijn ouders vinden foto's aan de muur geweldig en ze zijn hun huis aan het opknappen en daar horen ook nieuwe foto's bij! De oude verdwijnen dan ergens op een slaapkamer ;)
Voor mijn man ben ik nog wat aan het verzinnen. Mijn zoon verklapte vanmorgen dat hij wat op de psz heeft gemaakt voor vaderdag, iets met een steen. Mijn man grapte laatst nog dat hij vast een steen zou krijgen en dan iets in de trant van: Papa, je bent een kei! Hij krijgt ook nog gelijk ben ik "bang" :D
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 12 Jun 2017 18:27

Re: Vaderdag cadeau inspiratie topic

Mijn vader krijgt zakdoeken...
Hij weet nooit wat hij hebben wil en heeft ook niet echt hobby's dus toen ik zag dat zijn zakdoeken versleten zijn besloot ik nieuwe te kopen. (Die viezige stoffen ja)
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 12 Jun 2017 18:50

Re: Vaderdag cadeau inspiratie topic

Kan je niet een boekje met wandelroutes aan hem geven? Zou ik leuk verpakken met wat nootjes en een biertje/sapje/cola voor hem.

Ik weet het ook nooit en mijn vader wil nooit wat hebben. Heb nu een saunabon gekocht. Hier gaat hij regelmatig heen en weet ik zeker dat hij het gaat gebruiken.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 12 Jun 2017 20:10

Re: Vaderdag cadeau inspiratie topic

Ik moet het nog met mijn zus concreet afspreken, maar we willen hem verrassen met een dagje weg met de stoomtrein. Het plan is om hem en zijn vriendin op te halen en dan naar het station te gaan. Dan een ritje met die trein en daarna gaan we naar m'n stiefbroer waar we een verrassingsbarbecue organiseren. Mijn vader is volgende week namelijk ook jarig, maar weet zelf niet wanneer hij dat wilt vieren, aangezien hij een paar dagen later met vakantie gaat. We hebben stiekem wat vrienden uitgenodigd en zorgen voor lekker eten en drinken.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43579

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 12 Jun 2017 20:14

Re: Vaderdag cadeau inspiratie topic

Ik geef mijn vader een fotolijstje met daarin een foto van m'n oma, m'n vader, ikzelf en m'n zoon. Vier generaties dus. Stuur ik per post op want ik zie 'm niet op vaderdag.

Voor m'n man maak ik ontbijt, lijst ik ook wat foto's in van onze zoon voor op z'n kantoor, en maak ik een knutsel met zoon (z'n voetjes dan).
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 12 Jun 2017 20:25

Re: Vaderdag cadeau inspiratie topic

Ik maak voor mijn vriend Pimm's cocktails! En voor mezelf natuurlijk ook :smile:
Aan m'n vader had ik nog niet gedacht, ik denk een lekkere worst ofzo.
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1297

Geregistreerd: 09 Sep 2013 17:27

Bericht 12 Jun 2017 20:28

Re: Vaderdag cadeau inspiratie topic

Mickey schreef:Ik moet het nog met mijn zus concreet afspreken, maar we willen hem verrassen met een dagje weg met de stoomtrein. Het plan is om hem en zijn vriendin op te halen en dan naar het station te gaan. Dan een ritje met die trein en daarna gaan we naar m'n stiefbroer waar we een verrassingsbarbecue organiseren. Mijn vader is volgende week namelijk ook jarig, maar weet zelf niet wanneer hij dat wilt vieren, aangezien hij een paar dagen later met vakantie gaat. We hebben stiekem wat vrienden uitgenodigd en zorgen voor lekker eten en drinken.


Wat leuk en lief!
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:10

Bericht 12 Jun 2017 20:36

Re: Vaderdag cadeau inspiratie topic

Ik heb samen met mijn broer een pizzasteen voor op de barbecue gekocht en een leren schort.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43579

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 12 Jun 2017 20:50

Re: Vaderdag cadeau inspiratie topic

Caulfield schreef:Ik maak voor mijn vriend Pimm's cocktails! En voor mezelf natuurlijk ook :smile:
Aan m'n vader had ik nog niet gedacht, ik denk een lekkere worst ofzo.


Hmm Pimms. Dat heb ik lang niet gehad!
Let's discover the world together.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers