Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Permanente make-up

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 09 Jun 2017 13:43

Permanente make-up

Volgens mij was hier al eens een topic over (misschien zelfs door mij geopend), maar ik weet het niet meer. Paar jaar geleden speelde ik al eens met het idee om een permanente eyeliner te laten zetten, maar dat was ik weer vergeten. Maar binnenkort gaat het echt gebeuren! Was net bij de pedicure en zij doet dit ook, ik heb nu een afspraak gemaakt voor 28 juni. Het lijkt me zo heerlijk om niet meer elke ochtend met die eyeliner te hoeven prutsen!

Wie heeft dit ook gedaan? Ben wel benieuwd naar ervaringen! Hoe lang blijft het mooi bijvoorbeeld, en laat je het elk jaar bijwerken? Dat wordt wel aangeraden zei ze.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem222

Bericht 09 Jun 2017 14:28

Re: Permanente make-up

Mijn schoonmoeder heeft het en het is wel mooi! Zij laat het ook één keer per jaar bijwerken. Ik zou het zelf niet doen omdat ik ook heel vaak geen make up op heb of alleen mascara en dan vind ik het wel lekker, een wat meer nude look. Maar als je het altijd op doet is het echt een uitkomst.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 09 Jun 2017 14:34

Re: Permanente make-up

Wat Harri zegt inderdaad. Ik vind het nooit mooi als je dan verder onopgemaakt bent maar wel die eyeliner. Maar het schijnt ook heel subtiel te kunnen alleen tussen je wimpers ofzo, dat lijkt me wel mooi.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 09 Jun 2017 14:35

Re: Permanente make-up

Ja ik doe het praktisch altijd, soms heb ik er geen zin in, maar dan voel ik me meteen minder fijn. Ik heb geen goed blotebillengezicht haha.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem301

Bericht 09 Jun 2017 14:35

Re: Permanente make-up

Ik zou het niet goed durven want wil wel een wing en die kan haast niemand perfect, zeker niet met mijn lichte hooded eyes. Of doe jij alleen een lijntje? Dat is wel chill ja!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 09 Jun 2017 14:36

Re: Permanente make-up

Ja ik maak zelf meestal wel een soort wing, maar die laat ik er niet bij zetten. Kan er ook wel zonder.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem301

Bericht 09 Jun 2017 14:39

Re: Permanente make-up

Bliss schreef:Ja ik maak zelf meestal wel een soort wing, maar die laat ik er niet bij zetten. Kan er ook wel zonder.

Ja da's waar, die kan je er zelf gewoon aantekenen.
<<

Anoniem237

Bericht 09 Jun 2017 14:59

Re: Permanente make-up

Ik heb boven en onder eyeliners, en ook PMU wenkbrauwen. Inmiddels al zo'n 3 jaar en het bevalt me erg goed. Ik laat het wel elk jaar bijwerken, dan blijft het toch het mooiste.
<<

Anoniem222

Bericht 09 Jun 2017 15:00

Re: Permanente make-up

Ja maar als ik dan eyeliner op heb dan heb ik ook een wing. Dus als ik dan toch aan de slag moet dan kun je net zo goed niets laten zetten toch?
<<

Anoniem237

Bericht 09 Jun 2017 15:02

Re: Permanente make-up

Harrison schreef:Ja maar als ik dan eyeliner op heb dan heb ik ook een wing. Dus als ik dan toch aan de slag moet dan kun je net zo goed niets laten zetten toch?

Ik heb het gedaan, zodat ik niet zo'n kaal gezicht heb als ik geen make-up op heb. Je kan de eyeliners met en zonder wing laten zetten, dat is heel persoonlijk.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 09 Jun 2017 15:12

Re: Permanente make-up

En vind jij het pijnlijk, Forumster?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem222

Bericht 09 Jun 2017 15:13

Re: Permanente make-up

Ja, zoals je hier boven leest hoef ik helemaal geen permanente eyeliner. Maar ik bedoelde voor Bliss, zij zegt dat ze dan zelf nog een wing er bij gaat tekenen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 09 Jun 2017 15:15

Re: Permanente make-up

Nee hoor, dat zei ik niet. Ik zei dat ik meestal wel een soort kleine wing maak, maar dat ik er ook prima zonder kan. Denk niet dat ik hem eraan ga tekenen, misschien alleen af en toe bij een speciale gelegenheid ofzo.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem237

Bericht 09 Jun 2017 15:17

Re: Permanente make-up

Harrison schreef:Ja, zoals je hier boven leest hoef ik helemaal geen permanente eyeliner. Maar ik bedoelde voor Bliss, zij zegt dat ze dan zelf nog een wing er bij gaat tekenen.

Maar dat is heel normaal. PMU is ervoor bedoeld om je ogen te accentueren, niet persé om er opgemaakt uit te zien. Het mooiste is een natuurlijke eyeliner, die je kan bijwerken, zodat je een opgemaakte look krijgt.

Bliss; ja! Zelfs met verdoving vind ik het erg pijnlijk.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 09 Jun 2017 15:21

Re: Permanente make-up

Oh kut, daar ben ik wel een beetje bang voor. Heb jij tattoos? Zo ja, is de pijn vergelijkbaar? Je ooglid is natuurlijk wel heel dun en gevoelig.
❤ 7 juni 2018
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 09 Jun 2017 15:25

Re: Permanente make-up

Ik heb permanente eyeliners, onder en boven. Ik ben er erg blij mee al moet ik zeggen dat ze nu wel erg vervaagd zijn en ik ze eigenlijk bij moet laten werken. Ik heb ze nu ruim 4 jaar dus wordt ook wel tijd.
Wenkbrauwen lijkt mij ook wel wat trouwens, maar eerst maar eens mijn eyeliners bij laten werken.
Ik vond het trouwens ook best pijnlijk, ik werd verdoofd met zalf maar dan nog is het een hele gemene pijn vond ik. Dag(en) daarna had ik ook erg last van dikke ogen dus ik liep lekker met mijn zonnebril op.

Ben benieuwd naar het resultaat Bliss!
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem237

Bericht 09 Jun 2017 15:28

Re: Permanente make-up

Bliss schreef:Oh kut, daar ben ik wel een beetje bang voor. Heb jij tattoos? Zo ja, is de pijn vergelijkbaar? Je ooglid is natuurlijk wel heel dun en gevoelig.
Ik vond m'n tattoo minder pijnlijk. Voordeel is wel; de pijn was na het zetten meteen over en de dag erna waren m'n ogen alweer redelijk normaal.
<<

Anoniem222

Bericht 09 Jun 2017 15:31

Re: Permanente make-up

Oh huh raar ik heb het helemaal verkeerd gelezen/opgevat, Bliss! Sorry.

Ik snap wel dat je het kunt gebruiken om je ogen te accentueren en je er nog extra bij op kan maken, maar als dat betekent dat je nog steeds elke dag een eyeliner zet om er opgemaakt uit te zien of omdat je je anders kaal voelt, zie ik de toegevoegde waarde niet zo. Maar ik denk idd wel dat dat het mooist is, een natuurlijke pmu, omdat het er anders gek uit ziet als je geen mascara op hebt.
<<

Anoniem237

Bericht 09 Jun 2017 15:40

Re: Permanente make-up

Wat ik nu permanent heb, tekende ik hiervoor jarenlang elke dag. Ik werk ze niet bij, alleen als ik een keer wat extra make-up op wil bij een speciale gelegenheid.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 09 Jun 2017 16:26

Re: Permanente make-up

Ik zit hier ook aan te denken, ik kan namelijk echt geen eyeliner tekenen maar vind het wel heel mooi. Wel de subtiele techniek van tussen de wimperhaartjes. Maar als ik lees dat een tattoo minder pijnlijk is dan weet ik het nog niet hoor, die tattoo zit nog vers in mijn geheugen :cry:
<<

Anoniem198

Bericht 09 Jun 2017 17:09

Re: Permanente make-up

Ik lees hier even mee. Zit er ook al langere tijd over te denken en dan alleen onder
<<

Nicole

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:41

Bericht 15 Jun 2017 14:23

Re: Permanente make-up

Ik heb het vorige week zaterdag laten zetten. Het is echt heel subtiel nog. Ik mag na mijn vakantie nog een keer terug komen om het dikker te laten zetten. Sowieso deed zij het altijd 2 x.

Ik vind het nu al erg mooi! Ik vond de pijn heeeeel erg meevallen maar ik had me dan ook voorbereid op het ergste omdat iedereen zei dat het heel erg pijn zou doen.
Ik vond het echt meevallen! Heb geen tattoo dus kan niet vergelijken.
Een blog over gezond eten en drinken zonder E-nummers, geraffineerde suikers en ingrediënten die jij niet kent, check: http://blog.nicoles-choice.nl/
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 15 Jun 2017 14:35

Re: Permanente make-up

Ik heb een afspraak voor de 27e. Ik ben al blij als ik smorgens m'n tanden gepoetst krijg met de baby, ik heb echt geen tijd meer om me bekommeren om m'n blote billen gezicht. (want als ik weg ga ben ik alweer vergeten dat ik me niet heb opgemaakt)
30-04-2017
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 15 Jun 2017 20:59

Re: Permanente make-up

Goed om te horen, Nicole!

Kees, je gaat een dag eerder dan ik, dus ik ben erg benieuwd naar je ervaring en het resultaat!
❤ 7 juni 2018
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 19 Jun 2017 16:53

Re: Permanente make-up

Toevallig heeft een goede vriendin van mij deze vorige week laten zetten. Zij gaf aan dat het ontzettend pijnlijk was, maar ziet er echt heel mooi uit!
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers