Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Prison Break

<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 15 Apr 2017 13:36

Re: Prison Break

Olijfje schreef:Ik heb gisteren weer gekeken en vond het meteen weer spannend.
Ben ook super benieuwd wat erachter zit en waarom hij zijn eigen dood in scene heeft gezet. Vast en zeker om de veiligheid van vrouw/kind en broer te garanderen.
Super gaaf ook dat C-Note, T-Bag en Sucre ( :love: ) ook weer meedoen!


Ik ben ook echt heel benieuwd hoe en wat...
Jammer dat we niet meteen het hele seizoen kunnen kijken, het is veel te spannend haha

Wat ik mij afvraag..er is echt een burgeroorlog in Jemen, zouden de opnames ook echt daar geweest zijn?
Wat als het lukt
<<

Anoniem192

Bericht 15 Apr 2017 13:38

Re: Prison Break

Ik zag dat het gisteren in de avond op tv was weer!
<<

Anoniem249

Bericht 15 Apr 2017 15:04

Re: Prison Break

De opnames waren volgens mij in Marokko (heb ik ooit ergens gelezen).
Ik vind t altijd ZO stom dat ze dan in het buitenland zijn en iedereen ineens Engels met elkaar spreekt (al dan niet met een accent).
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 15 Apr 2017 15:10

Re: Prison Break

Claire**** schreef:De opnames waren volgens mij in Marokko (heb ik ooit ergens gelezen).
Ik vind t altijd ZO stom dat ze dan in het buitenland zijn en iedereen ineens Engels met elkaar spreekt (al dan niet met een accent).


Haha ja dat vind ik ook vet irritant altijd.
❤ 7 juni 2018
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 15 Apr 2017 16:10

Re: Prison Break

Ik heb de afgelopen jaren onder een steen gelegen en ben nu pas vanaf seizoen 1 aan het kijken.
We nemen het nieuwe seizoen op zodat we die gelijk achterop kunnen kijken. Echt een leuke serie!!
30-04-2017
<<

Anoniem336

Bericht 08 Jun 2017 10:09

Re: Prison Break

bluh, wat een stom vervolgseizoen was dit zeg.
Erg slecht en voorspelbaar.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 08 Jun 2017 10:59

Re: Prison Break

Ja vind je?
Ik vond het juist weer een heel vet, spannend seizoen..ik zat er weer helemaal in en ik had prison break gemist :angel: Ik hoop dus ook echt dat seizoen 6 er heel snel komt:)
Wat als het lukt
<<

Anoniem253

Bericht 08 Jun 2017 14:34

Re: Prison Break

Kees schreef:Ik heb de afgelopen jaren onder een steen gelegen en ben nu pas vanaf seizoen 1 aan het kijken.
We nemen het nieuwe seizoen op zodat we die gelijk achterop kunnen kijken. Echt een leuke serie!!

Wij ook haha, zijn nu bijna aan het einde van seizoen 1.
Wat een spannende serie!
<<

Anoniem328

Bericht 08 Jun 2017 15:37

Re: Prison Break

Ik vond het einde zo opeens. Ik dacht dat we nog maar midden in het seizoen zaten maar opeens was het afgelopen. Beetje afgeraffeld. Daarnaast vond ik het een erg hoog 'ja hoor' gehalte hebben. Extreem ongeloofwaardig. Ik vond het niet zo spannend en mooi zoals de eerste seizoenen. Wat mij betreft blijft het hier dan ook bij.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 08 Jun 2017 20:19

Re: Prison Break

Ik vond het nog wel een spannend seizoen en baalde vorige week dat het ineens afgelopen bleek te zijn!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem257

Bericht 08 Jun 2017 21:35

Re: Prison Break

Ik had ook niet verwacht dat het al weer afgelopen zou zijn!
<<

Anoniem301

Bericht 09 Jun 2017 10:18

Re: Prison Break

Olijfje schreef:Ik vond het einde zo opeens. Ik dacht dat we nog maar midden in het seizoen zaten maar opeens was het afgelopen. Beetje afgeraffeld. Daarnaast vond ik het een erg hoog 'ja hoor' gehalte hebben. Extreem ongeloofwaardig. Ik vond het niet zo spannend en mooi zoals de eerste seizoenen. Wat mij betreft blijft het hier dan ook bij.

Ik moet het nog afkijken maar mijn man en ik vonden het ook typisch Amerikaans en erg over de top en een 'ja hoor' gehalte hebben inderdaad.
<<

Believe

Yipyapper

Berichten: 1608

Geregistreerd: 29 Okt 2016 06:13

Bericht 09 Jun 2017 11:15

Re: Prison Break

.
Laatst gewijzigd door Believe op 21 Jul 2017 14:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
♥ 2015
♥ 2017
♥ 2021
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 09 Jun 2017 11:46

Re: Prison Break

Dat ongeloofwaardige, dat had ik eigenlijk bij de hele serie al, maar daar kon ik me steeds wel goed overheen zetten eigenlijk.
❤ 7 juni 2018
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers