Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kat adopteren

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Jun 2017 21:05

Kat adopteren

Vrienden van mij gaan naar Curaçao emigreren en hebben behoorlijk wat huisdieren. Drie gaan er mee. Twee katten zijn al herplaats ( te oud voor de overtocht). Nu hebben ze nog één kat (huis tuin en keukenkat) die ik eventueel wel wil overnemen. Ik woon in dezelfde wijk als waarin ze nu nog wonen en de kat is gewend om een rondje rond het huis te lopen. Verder buiten komt de kat niet.
Nu woon ik op een appartement met een klein balkonnetje. Dus echt naar buiten kan de kat niet meer.

Zouden jullie het dan doen?
Het idee is om eventueel de kat een week te laten proef logeren. Ook om te kijken hoe ik qua allergie op Toet.je reageer.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Zero

Bericht 07 Jun 2017 11:00

Re: Kat adopteren

Proef logeren is denk ik wel een goed idee. Een vriendin van me heeft ook haar buiten kat mee genomen naar een appartement met een heel erg klein balkon, die kat is daar uiteindelijk ook wel aan gewend geraakt. Inmiddels woont ze nu in een huis met tuin, maar dat het appartement een tussenstap was wist die kat natuurlijk niet...

Maar niet elke kat gaat het tof vinden. Dus het is het proberen waard, gezien die kat niet echt heel ver lijkt te willen lopen.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers