Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Strakkere buik

<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1688

Geregistreerd: 13 Jul 2015 08:12

Bericht 07 Jun 2017 10:36

Strakkere buik

Ik ben nu 7 kilo afgevallen en hoop de komende tijd nog wel meer af te vallen (nog wel minimaal 13 kilo). Maar ik zou mijn buik nog wat strakker willen krijgen omdat ik het echt vervelend zou vinden als ik heel veel loshangend vel over hou. Nou zal dat vast niet helemaal te vermijden zijn omdat ik van de zwangerschappen ook heel veel striae heb overgehouden maar zoveel mogelijk beperken zou wel fijn zijn.Vooral dat stukje onder mijn navel is echt slap momenteel. Dus hebben jullie tips voor welke oefeningen en hoe vaak? Misschien goede cremes? Of andere tips?
2010 2012
<<

Anoniem313

Bericht 07 Jun 2017 10:50

Re: Strakkere buik

Met oefeningen kun je spieren trainen, maar dat doet niks voor eventueel overhangend vel. Je kunt denken aan planken (diverse variaties), kettlebell swings, crunches, bruggetjes en leg raises.
<<

Blue flower

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 08 Jun 2017 11:49

Re: Strakkere buik

Hier hetzelfde probleem, veel afgevallen en nu overhangende vel en buikspieren niet te trainen door een te grote diastase...

Heb al veel probeert, ga vanaf volgende week beginnen met pilates, in de hoop dat dat nog beetje werkt. En volgend jaar een buikwandcorrectie.
10.12.2010
21.03.2013
16.08.2016
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 08 Jun 2017 17:38

Re: Strakkere buik

Ik lees mee, al mag ik na mijn bevalling nog niets doen helaas. (gescheurde baarmoeder tijdens keizersnede).

Ik ben tijdens de zwangerschap haast niets aangekomen maar na de bevalling ben ik wel redelijk wat afgevallen, heb nu dus een hele slappe buik! Dat vind ik echt nog wel even lastig nu met mijn kleding, en ik baal dus flink dat ik er nog niets aan mag doen.
10.04.17

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers