Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe bekend ben jij op het forum ?

<<

Zero

Bericht 04 Jun 2017 12:21

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Meiden die hier al lang zitten en hun naam niet vaak hebben veranderd ken of herken ik wel. Ik forun op het moment niet echt heel actief dus ik denk dat ik vrij onbekend ben overall.
<<

Anoniem250

Bericht 04 Jun 2017 13:28

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Lady schreef:Ik ben een bekende forummer maar houd er daardoor ook rekening mee wat ik plaats. Omdat ik ook foto's van mezelf plaats, plaats ik bepaalde informatie niet. Je weet nooit wie meelezen. In sekstopics bijvoorbeeld zal ik niet snel reageren.

Andere forummere vind ik vaak wel heel bekend qua naam, bijvoorbeeld Madame Butterfly, Fantine, Dee, etc. Maar ik zou weinig over ze kunnen vertellen, dus in die zin zijn ze dan weer redelijk onbekend voor mij.



Dit. Geen info over mijn seksleven, relaties met andere mensen, sowieso niks over andere mensen, geen persoonlijke info over de omgang met ex, niet over mijn werk inhoudelijk, niet over collega's en ook niet over emotie of verdriet. Laatst werd hier ook gezegd dat ik rustig en kalm ben, maar dat is dus niet zo. Ik zal het hier alleen niet benoemen. Mocht iemand meelezen, dan is dat dus niet erg.

Zero, ondanks je niet actief bent, weet ik best veel van je.
Laatst gewijzigd door Anoniem250 op 04 Jun 2017 14:50, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem304

Bericht 04 Jun 2017 13:32

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Claire**** schreef:
SoGood schreef:Ik hoop niet (meer) zo bekend als voorheen nu ik nauwelijks nog foto's plaats. Geen idee eigenlijk!

Ik ken je als forummer, maar zou niet weten hoe je eruit ziet of waar je precies woont. Dat weet ik bij andere forummers wel, ook hoe ze in het echt heten, waar ze wonen, waar ze werken etc. En dat terwijl ik niet eens een enorm actieve forummer ben.

Ik weet dit van de meeste niet terwijl ik wel actief ben. Soms een echte naam, maar woonplaats of werk? Nee.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 04 Jun 2017 13:37

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Ik ben wel vrij bekend denk ik. Ik zit hier inmiddels al best een tijd, ben best actief en deel ook foto's en informatie.

Zelf onthoud ik heel weinig details van forummers, enkel van een paar die ik ook op Facebook heb. Andere, ook vrij bekende forummers, ken ik dan wel en weet ik hoe ze eruit zien, maar hun verhalen en informatie onthoud ik gewoon niet. Ik registreer het niet. Ik denk dat ik daardoor soms zelf ook wel meer vertel dan ik eigenlijk zou willen dat mensen weten/onthouden/volgen, omdat ik er niet altijd bij stil sta dat veel mensen hier veel meer van dat soort sociale nieuws bespreken en onthouden van mensen die ze eigenlijk helemaal niet kennen. Dat onderschat ik wel eens.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 04 Jun 2017 14:14

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Wat ik me wel regelmatig afvraag; voor de meiden die hier wel veel persoonlijke info, foto's etc posten. Is het dan geen gek idee dat wildvreemden zoveel van je weten?
<<

Anoniem250

Bericht 04 Jun 2017 14:47

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Wat is persoonlijk? Hoe boeiend is een relatiestatus/kinderen/hobby/werk/kledingstijl/weekmenu van iemand nou? Het lijkt ook nog eens allemaal op elkaar, omdat we redelijk in dezelfde levensfase zitten. En er zijn zoveel mensen die iets van je weten of denken te weten. Ga maar eens na hoe vaak er in het echte leven gepraat wordt over andere mensen. Ik hoor/ weet van zoveel mensen iets. Ook al ken ik ze nauwelijks.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 04 Jun 2017 15:27

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Ik kom hier ook al heel lang.
Vanaf mijn 16e ofzo denk ik. Ik woonde iig nog thuis en moest nog inbellen op internet. Ik ben nu 33.

Al denk ik dat ik niet zo heel bekend ben op het forum
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 04 Jun 2017 15:32

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Ik denk dat ik niet zo bekend ben, denk wel dat er wat forummers eea van mij weten maar mij niet zullen herkennen als we elkaar op straat tegen komen. Tenzij ze mij in real life kennen en weten wie ik ben aan de hand van wat ze hier hebben gelezen.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem288

Bericht 04 Jun 2017 15:53

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem288 op 28 Aug 2020 17:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem237

Bericht 04 Jun 2017 16:26

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Denk dat de meesten mijn naam wel herkennen en wellicht wel weten wat voor werk ik doe en wat mijn hobby's zijn. Persoonlijke dingen en foto's deel ik niet, dus in die zin ben ik niet bekend.
<<

Anoniem249

Bericht 04 Jun 2017 17:22

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Cotton schreef:
Claire**** schreef:
SoGood schreef:Ik hoop niet (meer) zo bekend als voorheen nu ik nauwelijks nog foto's plaats. Geen idee eigenlijk!

Ik ken je als forummer, maar zou niet weten hoe je eruit ziet of waar je precies woont. Dat weet ik bij andere forummers wel, ook hoe ze in het echt heten, waar ze wonen, waar ze werken etc. En dat terwijl ik niet eens een enorm actieve forummer ben.

Ik weet dit van de meeste niet terwijl ik wel actief ben. Soms een echte naam, maar woonplaats of werk? Nee.
Ik weet van jou bijvoorbeeld wat voor werk je doet, waar je (ongeveer) woont, hoe je eruit ziet etc. Terwijl ik je eigenlijk niet ken :-). Is op zich niks mis mee natuurlijk, ik kies daar alleen niet zelf voor.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 04 Jun 2017 17:27

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Ik ben bekend hier, kom al bijna tien jaar op het forum en post sinds dit forum regelmatig en onder deze naam. Veel meiden heb ik op Facebook, ik plaats regelmatig een foto en ik ben ook te herkennen aan gebeurtenissen die ik post. Hier ben ik me bewust van, dus ik reageer niet overal op, omdat ik niet weet wie er meelezen. Ik zal daarom geen negatieve dingen posten over familie of vrienden. Wel ben ik heel open in bijvoorbeeld onze kinderwens en het traject dat daarbij is komen kijken. Maar hier vertel ik ook heel open over tegen mensen in mijn omgeving.

Forummers met andere namen vind ik vervelend, dan duurt het echt lang voor ik weet wie het is.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 04 Jun 2017 17:37

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Ik vind dingen ook niet snel persoonlijk. Informatie over anderen zou ik nooit op het forum zetten. Lichamelijke klachten vermeld ik denk ik sneller. Meer om een taboe over bepaalde zaken te doorbreken of oprecht om tips te krijgen bijvoorbeeld. Helemaal als het iets is waar meer vrouwen last van zouden hebben. Ik kan nu even geen voorbeelden noemen haha, maar bij wijze van spreken tips bij blaasontstekingen of schimmelinfecties ofzo. Of psychische dingen. Ik heb een keer een heel eerlijk topic geopend over mijn angsttherapie van toen. Ik ben daar naar iedereen open over, en hoe opener ik werd hoe minder angstig ik werd. Ik kwam er zelfs achter dat meer vrouwen dezelfde angsten hadden.

Persoonlijke dingen, die niets toevoegen, zou ik niet op het forum zetten. In welk standje ik het het liefste doe ofzo hahaha. Verzin maar even wat.

Ik denk ook niet dat veel forumsters mij direct zouden herkennen op straat ofzo.
<<

Anoniem237

Bericht 04 Jun 2017 18:16

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Frankie, ik zou jou wel herkennen hoor. Je stond een keer tussen de mensen die ik misschien ken op FB, en ik herkende je foto meteen.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 04 Jun 2017 18:20

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Ja Frankie, ik zou jou ook herkennen denk ik. Ik post hier niet heel veel, maar denk dat fervente forumsters wel het een en ander van mij weten. Ik hoef hier ook niet anoniem te zijn, ik post volgens mij niets wat anderen niet mogen weten.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 04 Jun 2017 18:22

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Ohja Facebook. Dat kanaal was ik even vergeten haha. Mijn profiel staat geloof ik wel verborgen maar de profielfoto krijg je natuurlijk te zien bij suggesties.

Maar op het forum zelf zet ik nauwelijks foto's. Dat bedoelde ik meer.
<<

Anoniem237

Bericht 04 Jun 2017 18:28

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Je hebt toch wel redelijk veel foto's geplaatst in het verleden? Of ben je zo veranderd? :P
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 04 Jun 2017 18:33

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Forumster schreef:Je hebt toch wel redelijk veel foto's geplaatst in het verleden? Of ben je zo veranderd? :P


Haha ja dat wel maar enorm veranderd haha. Toch heb ik dat gevoel. Misschien wel omdat er volgens mij niet veel forumsters in deze omgeving wonen. Maar dat is wel weer een gevoel of aanname haha. Misschien kan ik beter mijn mond houden :12:
Laatst gewijzigd door Frankie op 04 Jun 2017 18:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

anoniem224

Bericht 04 Jun 2017 18:34

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Ik volg trouwens wel wat meiden op Instagram, en zij mij ook, maar weet niet of ze dat linken aan mijn naam haha.
<<

Anoniem282

Bericht 04 Jun 2017 19:20

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

HollyGolightly schreef:Wat is persoonlijk? Hoe boeiend is een relatiestatus/kinderen/hobby/werk/kledingstijl/weekmenu van iemand nou? Het lijkt ook nog eens allemaal op elkaar, omdat we redelijk in dezelfde levensfase zitten. En er zijn zoveel mensen die iets van je weten of denken te weten. Ga maar eens na hoe vaak er in het echte leven gepraat wordt over andere mensen. Ik hoor/ weet van zoveel mensen iets. Ook al ken ik ze nauwelijks.


Maar bovenstaande link ik niet zozeer aan persoonlijke informatie over jezelf op internet zetten. Ja, leuk dat forummer X een bord stamppot met een gehaktbal naar binnen gaat werken die avond, of dat forummer Y vandaag weer een broek met shirtje draagt en geen jurkje. Ik denk hierbij eerder aan bijv. ingaan op de inhoud van je relatie, seksleven, problemen op werk of foto's plaatsen van jezelf waarop je gezicht ook te zien is (van dagelijks tot minder frequent). Ik weet niet of dit is wat Stanley bedoelt, maar zo vat ik het meer op. :)
<<

Anoniem286

Bericht 04 Jun 2017 20:03

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Ik weet na jaren formummen wel een hoop te vertellennover een hoop forummers echter denk ik dat weinig mensen iets over mij weten. Ik post wel regelmatig maar niet veel persoonlijks (meer). Ik ben bewust minder gaan vertellen en ook post ik weinig tot Heen foto's, vooral omdat ik enkele keren 'herkend' ben.
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 477

Geregistreerd: 09 Dec 2013 12:27

Bericht 04 Jun 2017 20:06

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Het is echt bizar hoeveel ik over verschillende van jullie weet. Ik voel me soms een halve stalker terwijl het hartstikke legaal is om hier te lezen, want alles wordt vrijwillig gedeeld met de hele wereld.

Omdat ik me daar zo van bewust ben zou ik zelf nooit hele persoonlijke info hier plaatsen, dat deel ik liever met mensen die mij goed kennen en waarvan ik evenveel weet.
Ik zie dit forum meer als luchtig tijdverdrijf, of soms haast als een soap.
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 352

Geregistreerd: 02 Okt 2016 14:34

Bericht 04 Jun 2017 20:29

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Lexi jij bent toch degene die op een schip woont en soms aan wal? Je hebt twee kinderen en nu kort haar en een bril?

Ik ben na mijn naamswijziging hopelijk helemaal anoniem.
<<

Zero

Bericht 05 Jun 2017 00:20

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

HollyGolightly schreef:
Zero, ondanks je niet actief bent, weet ik best veel van je.


Oh dat had ik niet gedacht! Ben ook niet echt anoniem hier, maar afgelopen 2,5 jaar heb ik toch echt een heel stuk minder gepost dan ik altijd deed.

Ik haal zelf een heleboel forummers door de war. En sommige heb ik gewoon op Facebook of Insta en herken ik niet totdat ik hier opeens een foto o.i.d. zie voorbij scheuren. Voel me dan wel een klunsje :laughcry: maar aan de andere kant reageer ik sowieso sneller op social media dan hier. Een like is zo gegeven natuurlijk, en met een beeld er bij onthou ik het allemaal wel.
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jun 2017 09:36

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Claire**** schreef:
Cotton schreef:
Claire**** schreef:Ik ken je als forummer, maar zou niet weten hoe je eruit ziet of waar je precies woont. Dat weet ik bij andere forummers wel, ook hoe ze in het echt heten, waar ze wonen, waar ze werken etc. En dat terwijl ik niet eens een enorm actieve forummer ben.

Ik weet dit van de meeste niet terwijl ik wel actief ben. Soms een echte naam, maar woonplaats of werk? Nee.
Ik weet van jou bijvoorbeeld wat voor werk je doet, waar je (ongeveer) woont, hoe je eruit ziet etc. Terwijl ik je eigenlijk niet ken :-). Is op zich niks mis mee natuurlijk, ik kies daar alleen niet zelf voor.

Oh ik geloof meteen dat mensen die hier al langer komen dit weten. Dat hou ik ook niet tegen want destijds deelde ik meer.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers