Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe bekend ben jij op het forum ?

<<

Anoniem204

Bericht 03 Jun 2017 16:01

Hoe bekend ben jij op het forum ?

Ik hoop altijd dat ik erg onbekend ben. Ik ben ook vaak van naam gewisseld om dit te voorkomen.
Maar toch ben ik nieuwsgierig. Ik kom hier vanaf mijn 18de en ik ben nu 33.

Er zijn een aantal forummers waar ik best wel wat van weet wat best raar eigenlijk is terwijl ik jullie niet in het echt ken.

Hoe bekend ben ik ? ( ik denk zelf onbekend)

Wat vinden jullie van jezelf kwa bekendheid?
<<

Anoniem250

Bericht 03 Jun 2017 16:08

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Ik ken je naam wel, maar kan geen levensgebeurtenissen of meningen en of overtuigingen van je opnoemen.

Ik denk dat ik erg bekend ben, ondanks ik niet tot de meest actieve forummers behoor. Maar ik denk dat er veel forummers veel van me weten. Zou wel minder mogen, maar ik kan nu niet meer terug naar anoniem.
<<

Anoniem222

Bericht 03 Jun 2017 16:10

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Grappig, ik zat hier toevallig gister aan te denken. Ik denk dat ik inmiddels iets minder bekend ben dan ik was, maar geen onbekende forummer. Ik post immers ook foto's en informatie over mezelf.


Jouw forumnaam ken ik zeker maar ik zou eigenlijk weinig over je kunnen vertellen. Dus ik denk dat het goed gelukt is, om wat onbekend te blijven.
<<

Anoniem204

Bericht 03 Jun 2017 16:10

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Inderdaad. Ik weet eigenlijk best wel veelvan jouw in die 15 jaar :-)
<<

Anoniem204

Bericht 03 Jun 2017 16:11

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Harrison schreef:Grappig, ik zat hier toevallig gister aan te denken. Ik denk dat ik inmiddels iets minder bekend ben dan ik was, maar geen onbekende forummer. Ik post immers ook foto's en informatie over mezelf.


Jouw forumnaam ken ik zeker maar ik zou eigenlijk weinig over je kunnen vertellen. Dus ik denk dat het goed gelukt is, om wat onbekend te blijven.



Gelukkig :-)

Weet best welveel over jouw ook denk ik in die 15 jaar.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43706

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 03 Jun 2017 16:12

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Ik heb geen idee wie je bent.

Ik denk dat ik nogal wel heel bekend ben. Daar heb ik niet echt twijfels over eigenlijk haha.
Let's discover the world together.
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 03 Jun 2017 16:13

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Ik ken je naam wel maar ik weet verder niks over je.

Ik heb een beetje hetzelfde, kom hier al heel lang maar volgens mij ben ik behoorlijk anoniem (op de mensen na die ik irl ken).
2010 2012
<<

Anoniem204

Bericht 03 Jun 2017 16:14

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Marin schreef:Ik heb geen idee wie je bent.

Ik denk dat ik nogal wel heel bekend ben. Daar heb ik niet echt twijfels over eigenlijk haha.



Ja dat klopt :-)
<<

Anoniem204

Bericht 03 Jun 2017 16:15

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Lexi schreef:Ik ken je naam wel maar ik weet verder niks over je.

Ik heb een beetje hetzelfde, kom hier al heel lang maar volgens mij ben ik behoorlijk anoniem (op de mensen na die ik irl ken).


Dat vind ik ook wel kloppen. :smile:
<<

Anoniem304

Bericht 03 Jun 2017 16:15

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Ik heb ook geen idee wie je bent Merlin.

Ik ben bekend, maar ik zet vrijwel niks persoonlijks meer op het forum en plaats geen foto's dus niet iedereen zal evenveel over me weten. Bekendheid komt vooral door het actief zijn.
<<

Anoniem202

Bericht 03 Jun 2017 16:21

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Merlin en Lexi, jullie ken ik van naam, maar verder kan ik niets over jullie te vertellen.
Sowieso weet ik weinig van de forumsters die voornamelijk in de mama-pijler posten.

Of ik bekend ben weet ik eigenlijk niet, sowieso minder onder deze naam.
<<

Anoniem315

Bericht 03 Jun 2017 16:28

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Ik 'ken' Merlin en Lexi ook niet. Ik denk dat ik zelf wel redelijk bekend ben. Een 8 op de schaal van 10.
<<

Anoniem318

Bericht 03 Jun 2017 16:31

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Ik weet niks van jou, Merlin. De anderen in dit topic "ken" ik wel, alleen heb ik een geheugen als een zeef, dus persoonlijke info onthoud ik niet. Het zijn meer dingen als leuke kledingstijl, kinderwens, net een zoontje gekregen, mooi gezicht, etc. Maar wat betreft zaken als werk/relatiestatus/gelukkig of ongelukkig in het leven, dat onthoud ik dan weer niet (voor zover dat gepost is hier).

Ik denk dat ik nooit echt bekend ben geweest, maar vind het juist goed zo.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 03 Jun 2017 16:43

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Ik denk dat ik gemiddeld bekend ben. Ik denk dat vrijwel iedereen mijn naam kent, weet dat ik twee kinderen heb en verder niet zoveel info heeft over mij.

Ik ken ook veel namen, maar inhoudelijk ben ik slecht op de hoogte. Naamswijzigingen heb ik maar soms door. Ik zou je niet kunnen vertellen in welke windrichting van het land de meeste forummers wonen. Ik voel me daardoor soms wel of ik slecht geïnteresseerd ben.

Bijzondere verhalen blijven uiteraard wel hangen.
L2014 & H2017
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 03 Jun 2017 17:03

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Ik denk behoorlijk bekend.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 03 Jun 2017 17:44

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Ondanks dat ik meer dan 1000 posts heb denk ik niet dat ik bekend ben. Ik post geen fotos en weinig persoonlijke verhalen. Ben nu ook meer een meelezer.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 03 Jun 2017 18:24

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Ik kom hier ook al bijna 15 jaar met dezelfde naam, maar ik denk dat niemand iets van me weet.
In het echte leven sta ik ook nooit zo "in the picture".
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Anoniem281

Bericht 03 Jun 2017 18:35

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Bij mij ben je niet echt bekend, maar ik ben dan ook heel slecht met namen onthouden.

Zelf ben ik wel redelijk bekend denk ik.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 03 Jun 2017 18:38

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Van jou denk ik wel wat dingen van een paar jaar geleden te weten hoor annemie. Of ik heb iemand anders voor me. :laughcry:

Merlin ken ik niet, Lexi alleen van naam. Van de anderen de inschatting die ze zelf maken.

Ik denk dat ik alleen bij degenen die weten wie ik hiervoor was een beetje bekend ben wat betreft persoonlijke info. Onder deze naam kies ik er bewust voor om redelijk anoniem te blijven.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 03 Jun 2017 18:40

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Oh nou ben ik wel benieuwd dan lonely goatherd. Geen idee of je iemand anders voor je hebt.. haha.. Ik heb geen spannende geschiedenis.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 03 Jun 2017 18:42

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Annemie schreef:Oh nou ben ik wel benieuwd dan lonely goatherd. Geen idee of je iemand anders voor je hebt.. haha.. Ik heb geen spannende geschiedenis.
Oh het is ook verder geen sappig verhaal hoor. Maar jij woonde voorheen toch in een woonwagen en hebt een tijd geleden de relatie met de vader van je kinderen verbroken?
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 03 Jun 2017 19:12

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Haha nee, dat ben ik niet. Woon al 12 jaar samen met mijn vriend en onze 2 zoons in een rijtjeshuis. Heb nog nog nooit een woonwagen van binnen gezien.
Laatst gewijzigd door Annemie op 03 Jun 2017 19:13, in totaal 1 keer gewijzigd.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 03 Jun 2017 19:12

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Ik ben altijd heel slecht in onthouden welk verhaal bij wie hoort, dus voor mij zijn behoorlijk wat forummers onbekend.

Ik ben denk ik wel redelijk bekend met mijn mislukte verhuizing/familie /relatie verhaal. Verder denk ik dat er weinig over mij bekend is, ik heb ook heel lang geen enkele forummer op Facebook ofzo gehad.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 03 Jun 2017 19:19

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Wat jij zegt Gijs.. Ik ben ook erg slecht in namen aan verhalen of foto's koppelen op een aantal bekenden na (o.a. parel, champagne, Chiq, Marin. Vast nog meer maar die namen ben ik alweer kwijt. Oh ja de meiden uit het groepje mama's ... 2014/2016).

Ik ben een onbekende forummer. Reageer niet bijzonder vaak en plaats een enkele keer kort een foto.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 03 Jun 2017 19:38

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Annemie schreef:Haha nee, dat ben ik niet. Woon al 12 jaar samen met mijn vriend en onze 2 zoons in een rijtjeshuis. Heb nog nog nooit een woonwagen van binnen gezien.

Ha ok, dan weet ik inderdaad niks van je. :D
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers