Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Showbizz nieuws en foto's!

<<

Dikkie Dik

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 574

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 30 Mei 2017 14:04

Re: Showbizz nieuws topic!

Quizzle schreef:http://www.ed.nl/show/acteur-john-wijdenbosch-44-verongelukt-op-a6~ad21c199/

Wat een vreselijk akelig ongeluk.


Wat nog verschrikkelijker is,is dat ze waarschijnlijk al sinds zondagavond in het water lagen na een dagje shoppen.
De rillingen liepen nog harder over mijn lijf...wat als ze nog gered konden worden, toen ze te water raakten.
Wat een vreselijk einde van je leven.
22-2-2013
28-8-2015
<<

Anoniem304

Bericht 30 Mei 2017 14:05

Re: Showbizz nieuws topic!

Dikkie Dik schreef:
Quizzle schreef:http://www.ed.nl/show/acteur-john-wijdenbosch-44-verongelukt-op-a6~ad21c199/

Wat een vreselijk akelig ongeluk.


Wat nog verschrikkelijker is,is dat ze waarschijnlijk al sinds zondagavond in het water lagen na een dagje shoppen.
De rillingen liepen nog harder over mijn lijf...wat als ze nog gered konden worden, toen ze te water raakten.
Wat een vreselijk einde van je leven.

Dat meen je niet, wat erg!
<<

Anoniem278

Bericht 30 Mei 2017 15:05

Re: Showbizz nieuws topic!

Dikkie Dik schreef:
Quizzle schreef:http://www.ed.nl/show/acteur-john-wijdenbosch-44-verongelukt-op-a6~ad21c199/

Wat een vreselijk akelig ongeluk.


Wat nog verschrikkelijker is,is dat ze waarschijnlijk al sinds zondagavond in het water lagen na een dagje shoppen.
De rillingen liepen nog harder over mijn lijf...wat als ze nog gered konden worden, toen ze te water raakten.
Wat een vreselijk einde van je leven.

Ja dat las ik daarstraks ook. Moet er gewoon niet over denken. Naar.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 30 Mei 2017 16:18

Re: Showbizz nieuws topic!

Echt zo naar dat niemand het heeft zien gebeuren. Je zal maar zo aan je einde komen als gezin. Zo verdrietig :(
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem304

Bericht 01 Jun 2017 18:24

Re: Showbizz nieuws topic!

Newlywed Joy-Anna Duggar Says She’s Ready to Start Having Babies

Joy-Anna Duggar has been married for less than a week, but already the 19-year-old Counting On star has babies on her brain!

We’ll give you a moment to get over the shock…

Joy, who married Austin Forsyth last Friday, told People magazine that, like her parents and all of her married siblings, they are leaving the amount of children they have up to God.

“We love kids and we’re excited to have a family. We’re just going to see what the Lord does,” she said.

The Duggar clan notoriously swears off the use of birth control, so Joy-Anna could find herself pregnant very soon. In fact, all of her married siblings have conceived their first child within the first six months of their marriages. (The exception is Jinger Vuolo, who has been married six months and has yet to announce a pregnancy.)

As for the number of kids we can expect Joy to squat out, the couple says that is also out of their hands.

“We want as many as the Lord thinks we can handle and we are putting it into His hands,” Joy told the magazine.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Jun 2017 18:45

Re: Showbizz nieuws topic!

ik heb altijd nog het idee dat joy-anna 12 is ofzo. Duurt vast niet lang dat ze zwanger is.
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 01 Jun 2017 18:45

Re: Showbizz nieuws topic!

Haha same here. Al is ze ook nog maar 19 natuurlijk.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 01 Jun 2017 19:35

Re: Showbizz nieuws topic!

Dat wordt wat als die met z'n allen bij opa en oma op het kerstdiner komen :omg:
<<

Anoniem315

Bericht 01 Jun 2017 21:37

Re: Showbizz nieuws topic!

Allemachtig. Dat wordt een hele kerk afhuren ofzo.

Ik zal hiermee wel kritiek krijgen, maar ik kan me hier echt aan ergeren. Waarom zoveel kinderen op deze overbevolkte wereld zetten? Ik vind dat ze een plaat voor de kop hebben.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 04 Jun 2017 23:08

Re: Showbizz nieuws topic!

Exogenesis schreef:Allemachtig. Dat wordt een hele kerk afhuren ofzo.

Ik zal hiermee wel kritiek krijgen, maar ik kan me hier echt aan ergeren. Waarom zoveel kinderen op deze overbevolkte wereld zetten? Ik vind dat ze een plaat voor de kop hebben.


Hier sluit ik me bij aan..
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 05 Jun 2017 00:12

Re: Showbizz nieuws topic!

Als jullie je ergeren aan (nog) meer mensen op deze overbevolkte wereld, waarom zet je dan zelf kinderen op de wereld? Of zijn jullie voor een tweekindpolitiek?
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jun 2017 09:39

Re: Showbizz nieuws topic!

Er is wel een verschil tussen 2 en 19.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 05 Jun 2017 14:26

Re: Showbizz nieuws topic!

Ja, ik snap dat er een verschil is tussen 2 en 19. Waar trek je de grens dan? Wie zijn wij om te bepalen hoeveel kinderen iemand krijgt? Wanneer wordt veel kinderen te veel kinderen? Verbeter de wereld, begin bij jezelf.

Daarnaast: niet iedereen kan zoveel kinderen krijgen. Er zijn ook genoeg vrouwen die (ongewenst) kinderloos zijn. Meri Brown (van Sister Wives, voor wie haar niet kent) wilde ook heel graag meerdere kinderen. Ze heeft er echter "maar" 1. Dat iemand geen anticonceptie gebruikt, betekent niet automatisch dat ze 20 kinderen op de wereld zet.
<<

Anoniem315

Bericht 05 Jun 2017 14:51

Re: Showbizz nieuws topic!

Ik kan me absoluut vinden in een 2-kinderen-politiek. Al zal dit in de praktijk heel lastig zijn. Ik wil ook niet veroordelend zijn naar gezinnen van 3 of 4 kinderen, maar in het voorbeeld hierboven is het natuurlijk wel erg drastisch.
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jun 2017 16:40

Re: Showbizz nieuws topic!

Girli schreef:Ja, ik snap dat er een verschil is tussen 2 en 19. Waar trek je de grens dan? Wie zijn wij om te bepalen hoeveel kinderen iemand krijgt? Wanneer wordt veel kinderen te veel kinderen? Verbeter de wereld, begin bij jezelf.

Daarnaast: niet iedereen kan zoveel kinderen krijgen. Er zijn ook genoeg vrouwen die (ongewenst) kinderloos zijn. Meri Brown (van Sister Wives, voor wie haar niet kent) wilde ook heel graag meerdere kinderen. Ze heeft er echter "maar" 1. Dat iemand geen anticonceptie gebruikt, betekent niet automatisch dat ze 20 kinderen op de wereld zet.

Ohnee daar heb je zeker gelijk in. Al mogen zij dan wel weer anticonceptie gebruiken toch?
<<

Anoniem278

Bericht 05 Jun 2017 19:39

Re: Showbizz nieuws topic!

http://m.telegraaf.nl/article/28311233/ ... erwachting

Er wordt gezegd dat Halle Berry in verwachting is.
Laatst gewijzigd door Anoniem278 op 05 Jun 2017 19:51, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem301

Bericht 05 Jun 2017 19:42

Re: Showbizz nieuws topic!

Misschien een beetje zeikerig maar een kleine inleiding bij een linkje zou ik persoonlijk wel fijn vinden!
<<

Anoniem278

Bericht 05 Jun 2017 19:58

Re: Showbizz nieuws topic!

Carrie schreef:Misschien een beetje zeikerig maar een kleine inleiding bij een linkje zou ik persoonlijk wel fijn vinden!

Eigenlijk had je dan ook nog moeten zeggen dat ik het in een ander topic moet zetten. Als t namelijk echt zo is, moet het in het showbizz baby topic.
Overigens stond er n inleiding bij de link maar die werd helaas automatisch ingekort. Had ik niet gezien. Hopelijk is het zo beter te volgen voor je :-)
<<

Anoniem301

Bericht 05 Jun 2017 20:01

Re: Showbizz nieuws topic!

Ja ik probeer meestal de link te lezen maar dat lukte nu inderdaad niet. Bedankt voor de aanpassing!
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jun 2017 20:02

Re: Showbizz nieuws topic!

Die foto waarop ze haar buik vast heeft is wel heel duidelijk
<<

anoniem224

Bericht 05 Jun 2017 20:06

Re: Showbizz nieuws topic!

Denk dat het waar is hoor, anders zou ze haar buik toch niet zo vasthouden?
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jun 2017 20:13

Re: Showbizz nieuws topic!

Ja daarom!
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 06 Jun 2017 18:25

Re: Showbizz nieuws topic!

Verkeerde topic!
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 06 Jun 2017 18:33

Re: Showbizz nieuws topic!

Sandra Reemer is overleden.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem304

Bericht 06 Jun 2017 18:39

Re: Showbizz nieuws topic!

Leipe Loetje schreef:Verkeerde topic!

Was het geen nieuws? :P
VorigeVolgende

Terug naar Nieuws & actualiteiten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers