Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Samen slapen

<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 31 Mei 2017 20:23

Samen slapen

Slapen jullie altijd samen?

Toevallig kwam het ter sprake met een vriendin van mij. Haar vriend komt heel vaak midden in de nacht thuis van zijn werk en gaat dan zachtjes op zolder liggen.
Van familie weet ik ook dat zij regelmatig apart slapen omdat de man zo snurkt.

Wij hebben een logeerbed op zolder. Deze wordt weleens gebruikt als 1 van ons ziek is.
2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 31 Mei 2017 20:31

Re: Samen slapen

Ja altijd. Behalve toen ik nachtdienst had. Toen sliepen we wel in 't zelfde bed maar niet op dezelfde tijd. Stiekem vind ik 't wel altijd heerlijk hoor, zo'n groot bed voor mezelf. Maar samen is gezelliger.
Hoewel ik wel echt heel chagrijnig kan worden de laatste weken als ik borstvoeding geef 's nachts en ik eindelijk weer kan gaan liggen en dan ligt m'n man bijna helemaal op m'n helft. Als ie dan ook nog snurkt. Oei.
Let's discover the world together.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 31 Mei 2017 20:42

Re: Samen slapen

Marin schreef:Ja altijd. Behalve toen ik nachtdienst had. Toen sliepen we wel in 't zelfde bed maar niet op dezelfde tijd. Stiekem vind ik 't wel altijd heerlijk hoor, zo'n groot bed voor mezelf. Maar samen is gezelliger.
Hoewel ik wel echt heel chagrijnig kan worden de laatste weken als ik borstvoeding geef 's nachts en ik eindelijk weer kan gaan liggen en dan ligt m'n man bijna helemaal op m'n helft. Als ie dan ook nog snurkt. Oei.

:smile:
Ja Oja, de nachtvoedingen. Dat was ik even vergeten.
T heeft tot hij bijna 5 maanden was 2 nachtvoedingen gehad. Ik had ook zolang verlof dus dat was geen punt. Maar mijn man moest gewoon om 6 uur op. Die heeft toen ook weleens op de zolder gelegen met de deur dicht.
Dat was niet altijd even gezellig maar soms sliepen we net 2 uurtjes en kwam T alweer.
2016
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 31 Mei 2017 20:46

Re: Samen slapen

Altijd als we beide thuis zijn.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem315

Bericht 31 Mei 2017 20:47

Re: Samen slapen

Ja, onder ons dak: altijd.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 31 Mei 2017 20:52

Re: Samen slapen

Tijdens de nachtvoedingen of als F 's nachts heel onrustig was sliep mijn man wel eens op zolder. Bij de oudste nooit gedaan, want toen hadden we geen logeerkamer of extra bed.
En laatst had hij een periode dat hij niet lekker in zijn vel zat een slecht sliep, toen heeft hij ook op zolder gelegen. Maar eigenlijk slapen we verder altijd samen.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 15:06

Bericht 31 Mei 2017 20:58

Re: Samen slapen

Wij slapen altijd samen.
<<

Anoniem281

Bericht 31 Mei 2017 20:59

Re: Samen slapen

Nagenoeg altijd. Uitzondering is wanneer m'n man gigantische hoestbuien heeft, dan klinkt ie namelijk als een boze zeehond. Hij gunt mij dan iig nog een rustige nacht en slaapt dan op de bank of extra kamer.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 31 Mei 2017 21:22

Re: Samen slapen

Nee, wij slapen niet altijd samen. Door het werk van ons beiden komt het voor dat we beiden een of meerdere nachten niet thuis zijn.
Als we allebei thuis zijn slapen we nagenoeg altijd samen, behalve als ik lieg te piepen dan gaat degene naar de bank of logeerbed die er het laatst uit moet.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem316

Bericht 31 Mei 2017 21:42

Re: Samen slapen

Wij slapen altijd samen al vertrekt mijn man wel eens naar de bank als hij het geprik in z'n zij zat is. Hij snurkt vrij hard, maar ervaring leert dat na een paar keer het stiller wordt.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 31 Mei 2017 22:15

Re: Samen slapen

Salome schreef:
Marin schreef:Ja altijd. Behalve toen ik nachtdienst had. Toen sliepen we wel in 't zelfde bed maar niet op dezelfde tijd. Stiekem vind ik 't wel altijd heerlijk hoor, zo'n groot bed voor mezelf. Maar samen is gezelliger.
Hoewel ik wel echt heel chagrijnig kan worden de laatste weken als ik borstvoeding geef 's nachts en ik eindelijk weer kan gaan liggen en dan ligt m'n man bijna helemaal op m'n helft. Als ie dan ook nog snurkt. Oei.

:smile:
Ja Oja, de nachtvoedingen. Dat was ik even vergeten.
T heeft tot hij bijna 5 maanden was 2 nachtvoedingen gehad. Ik had ook zolang verlof dus dat was geen punt. Maar mijn man moest gewoon om 6 uur op. Die heeft toen ook weleens op de zolder gelegen met de deur dicht.
Dat was niet altijd even gezellig maar soms sliepen we net 2 uurtjes en kwam T alweer.


Ja dat snap ik dan wel..
Mijn man slaapt er gewoon doorheen. Gelukkig eigenlijk maar. Hij moet inderdaad werken en ik ben thuis. Allemaal geen probleem dus we kunnen ook prima samen slapen. Maar dan niet op mijn helft liggen graag.
Let's discover the world together.
<<

Josephine

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 575

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:28

Bericht 31 Mei 2017 22:24

Re: Samen slapen

Wij slapen eigenlijk altijd samen. Of er moet iets zijn dat 1 van de 2 op de bank ligt.
Mijn vriend slaapt door de nachtvoedingen heen dus daar heeft hij geen last van.
Trotse moeder van 2 prachtige meiden, 17-12-2015 & 10-05-2017
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 31 Mei 2017 22:26

Re: Samen slapen

Ja altijd aangezien we 1 bed hebben. De enige momenten dat we niet samen slapen is als een van ons op reis is en de ander thuis blijft.
<<

SummerBeach

Kwebbel

Berichten: 372

Geregistreerd: 27 Okt 2013 19:23

Bericht 31 Mei 2017 22:54

Re: Samen slapen

Ik word er momenteel gek van. Mn man komt slecht in slaap en gaat draaien, zuchten steuenen....
Met zn mobiel spelen :-(
Net als ik lekker in mn moeheid ben...
Door licht en bewegen word ik toch snel wakker en raak ik door mijn slaap zeker nu ik zwanger ben...

Ga vaak naar logeer bed of stuur hem weg, maar vaak is het leed dan l geschied en ben ik klaarwakker
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 01 Jun 2017 03:06

Re: Samen slapen

Wij slapen alleen niet samen als mijn man een fklinke stapavond heeft gehad en veel heeft gedronken. Dan wordt hij namelijk een snurkende draaikont en die kegel word ik ook niet blij van. Dan slaapt hij op de bank (is net een bed) of in het logeerbed. Hij kiest trouwens meestal voor bank, snap ik geen bal van haha. Maar daar zet ik dan vaak al een glas water met paracetamol naast ;)
Tijdens de zwangerschap kon ik geen alcohol lucht verdragen dus lag hij zelfs met 2 glaasjes bier na werk al op de bank, uit voorzorg haha.

Wij hebben de nachtvoedingen verdeeld. Ongeveer zo:
ik doe de 19.00 uur voeding en slaap daarna tot de 22.00 uur voeding, man doet dan nog wat werk. 22.00 doen we gezellig samen (is makkelijk met luier verschonen en daarna inwikkelen etc.). Dan doe ik de 02.00 uur voeding en man pakt de 06.00 uur voeding met afgekolfde melk. Zo krijgen we allebei ongeveer 6 uur slaap op een rij. Man kan op die 6 uur slaap prima werken en ik voel me niet TE gaar overdag. Maar we slapen altijd in hetzelfde bed. Ik ga op de bank zitten voeden, zit beter dan zo half met een kussen in mijn rug op het bed.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 01 Jun 2017 05:19

Re: Samen slapen

Marsy, ik vond het 's nachts fijn om liggend te voeden na een tijdje (eerste weken niet), dan werd ik veel minder wakker :)

Wij slapen altijd in hetzelfde bed, maar ik ga meestal wel veel eerder naar bed, want mijn man heeft maar weinig slaap nodig en is een echt avondmens.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem197

Bericht 01 Jun 2017 05:30

Re: Samen slapen

Hij gaat wel eens op de bank liggen. En hij is natuurlijk vaak van huis dus heb ik het bed alleen. Ik vind het heerlijk dan! Ik slaap het beste alleen.
<<

Anoniem244

Bericht 01 Jun 2017 08:22

Re: Samen slapen

Altijd.
Hij ligt er wel vaak eerder in dan mij en moet er dan weer midden in de nacht uit (vannacht ging de wekker bv al om 1.50u).
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 01 Jun 2017 08:36

Re: Samen slapen

Wij hebben in al die tijd denk ik een paar keer uit elkaar geslapen, twee keer toen ik longontsteking had. Het was echt geen doen om naast 40+ graden koorts te slapen en voor mij was dat ook niet fijn. En een paar keer toen hij voorhoofdsholte ontsteking had en daardoor enorm snurkte.

Mijn vriend komt drie keer per week ook pas laat thuis van zijn hobby, maar sinds kort gebruik ik oordoppen en dan slaap ik heerlijk. Voorheen hoorde ik hem altijd binnenkomen en stampen en doen, en nu heb ik nergens meer last van.
<<

Anoniem222

Bericht 01 Jun 2017 09:21

Re: Samen slapen

Tenzij één van ons weg is slapen we samen. Ik kan ook heel slecht slapen als ik alleen lig :laughcry: treurig. Mijn vriend snurkt over het algemeen niet dus dat is fijn, alleen als hij veel gedronken heeft. Maar als ik hem dan op zijn zij duw houdt het op haha.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 01 Jun 2017 09:25

Re: Samen slapen

Mijn vriend snurkte ook niet maar sinds die laatste holteontsteking is het snurken aangebleven. Zo jammer. Hij mocht juist blijven omdat hij in het begin van onze relatie níet snurkte. Nu zit ik aan hem vast.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 01 Jun 2017 09:26

Re: Samen slapen

Caro schreef:Mijn vriend snurkte ook niet maar sinds die laatste holteontsteking is het snurken aangebleven. Zo jammer. Hij mocht juist blijven omdat hij in het begin van onze relatie níet snurkte. Nu zit ik aan hem vast.

:smile: Bummer zeg! Hij dacht natuurlijk, de buit is binnen, ik kan mijn gang weer gaan haha.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 01 Jun 2017 09:28

Re: Samen slapen

Suus: ik durf dat niet zo goed. In ziekenhuis ging dan want had ik spijlen aan zijkant bed maar hier is het óf de buitenkant en ben ik bang dat hij uit bed rolt of aan de binnenkant en dan ben ik bang dat we hem pletten.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 01 Jun 2017 10:15

Re: Samen slapen

Ja, wij slapen altijd samen.
2012 & 2016
<<

Anoniem286

Bericht 01 Jun 2017 13:13

Re: Samen slapen

Meestal wel maar mijn man snurkt soms zo erg (vooral als hij flink gedronken heeft) en dan mag hij lekker op de bank of in het bed van S. Dan komt S lekker bij mij.
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers