Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Teen Mom

<<

Anoniem221

Bericht 14 Mei 2017 18:23

Re: Teen mom

Als verschillende bronnen hetzelfde melden? Ik las zelfs in een artikel dat ze het voor nu nog even stil willen houden en tegen media zullen zeggen dat er niets aan de hand is. Maar hij was gepakt op nog een leugen?
<<

Anoniem304

Bericht 14 Mei 2017 18:43

Re: Teen mom

Geen idee verder. Zou niet weten waarom ze het zouden ontkennen, maar ik hoop van harte dat ze hem de zak gegeven heeft iig.
<<

Anoniem221

Bericht 14 Mei 2017 18:46

Re: Teen mom

Ik ook niet. Maar je zou toch denken dat genoeg gewoon genoeg is en dat hij een ander voor de gek mag houden.
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Mei 2017 21:13

Re: Teen mom

OMG! Ik zit nu te kijken en wat is Farrah toch een naar wijf.............ja wijf there I said it! Waarom gaat Simon nog met haar om? Ze gaat huizen kijken en geeft de makelaars (neem ik aan dat ze dat zijn) amper tot geen hand en kijkt ze amper aan. Bij het weg gaan zwaaide ze soms wat vaag zonder een hand te geven. Mw denkt te parkeren en dan te moeten lopen als ze haar dochter naar school brengt. Goh je zou eens moe worden zeg! Dat gevloek van haar maakt haar niet bepaald een nette dame. Niet te geloven het fucking dit en dat vliegt mij om de oren!
Ze heeft weer wat laten verbouwen zo te zien, want die lippen zijn nog meer duckfacer!
Nu heeft ze een mini paardje. Dat mens schaft dieren aan alsof het producten zijn en doet ze dan doodleuk weg. Ooit had ze een grijs hondje die je nu niet meer ziet. De andere meiden hebben er ook een handje van met honden. Als ze ze hebben zijn het er meerdere. Ze kunnen amper hun kind normaal opvoeden. Dieren kosten geld. Hoe kunnen ze dat allemaal betalen?
Catelynn, die doet ook geen moeite om af te vallen volgens mij ze blijft zo dik en word het alleen maar meer lijkt het wel. Opzich een van de weinige meiden die redelijk normaal is en al een tijd bij dezelfde man is ipv steeds een ander te hebben en daar een kind mee te hebben.
Amber, zit te janken omdat haar kind geen kerstdecoratie voor haar heeft gemaakt. Doe normaal!
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 30 Mei 2017 22:31

Re: Teen mom

Gij die zonder zonde is, werpe de eerste steen.
<<

Anoniem304

Bericht 31 Mei 2017 06:36

Re: Teen mom

Doe zelf normaal.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 31 Mei 2017 06:45

Re: Teen mom

Vergeet niet CBL die meiden hebben er ooit, terwijl ze een qua hersenontwikkeling nog konden overzien wat de impact zou zijn, zich laten verleiden door geld en camera's. Al jaren zit er een camera op hun hoofd gericht bij de grote stappen in hun level. Stappen die een normaal iemand in rust kan pakken. Ik snap wel dat ze dan rare sprongen maken. Eigenlijk doen ze het nog heel goed.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

caribbeanlover

Bericht 31 Mei 2017 07:47

Re: Teen mom

Cotton schreef:Doe zelf normaal.



Ik?
<<

Anoniem304

Bericht 31 Mei 2017 08:14

Re: Teen mom

Ja, is het echt zo vreemd dat Amber het lastig vindt dat haar kind bij de vader woont en dus enkel voor daar een kerstdecoratie gemaakt heeft? Dat doet haar pijn.

Dus ja, doe zelf normaal.
<<

Anoniem278

Bericht 31 Mei 2017 08:20

Re: Teen mom

Eerlijk gezegd vind ik Farrah wel echt een nest.

Wat betreft de anderen ben ik het totaal niet met CBL eens, maar ik vind ook wel dat Farrah mensen behandeld op een zeer vernederende manier.

En dan deze nog even netjes hier:
http://www.cosmopolitan.nl/entertainmen ... erslaving/
<<

Anoniem304

Bericht 31 Mei 2017 08:21

Re: Teen mom

Farrah is op z`n zachtsgezegd wel een naar wijf ja. :P
<<

Anoniem278

Bericht 31 Mei 2017 08:22

Re: Teen mom

Opvallend ook dat de andere moms op vakantie gaan met zijn allen en zij gewoon niet eens uitgenodigd wordt.
<<

caribbeanlover

Bericht 31 Mei 2017 09:18

Re: Teen mom

Quizzle schreef:Opvallend ook dat de andere moms op vakantie gaan met zijn allen en zij gewoon niet eens uitgenodigd wordt.


Vind dat niet raar ze was ook niet uitgenodigd op Catelynns bruiloft dus ze heeft het toch echt aan haar zelf te danken.
<<

caribbeanlover

Bericht 31 Mei 2017 09:22

Re: Teen mom

Cotton schreef:Ja, is het echt zo vreemd dat Amber het lastig vindt dat haar kind bij de vader woont en dus enkel voor daar een kerstdecoratie gemaakt heeft? Dat doet haar pijn.

Dus ja, doe zelf normaal.



Het is lullig voor haar, maar ze jankt om zowat alles. Dat haar kind bij haar vader woont heeft ze toch echt aan zichzelf te danken hoor.
<<

Anoniem304

Bericht 31 Mei 2017 09:31

Re: Teen mom

Dus? Dat wil toch niet zeggen dat ze daar nu geen verdriet van mag hebben. Man man.
<<

caribbeanlover

Bericht 31 Mei 2017 09:40

Re: Teen mom

Tsssssssssssssss
<<

Anoniem304

Bericht 31 Mei 2017 09:44

Re: Teen mom

:lol:
<<

Anoniem278

Bericht 31 Mei 2017 09:49

Re: Teen mom

caribbeanlover schreef:
Cotton schreef:Ja, is het echt zo vreemd dat Amber het lastig vindt dat haar kind bij de vader woont en dus enkel voor daar een kerstdecoratie gemaakt heeft? Dat doet haar pijn.

Dus ja, doe zelf normaal.



Het is lullig voor haar, maar ze jankt om zowat alles. Dat haar kind bij haar vader woont heeft ze toch echt aan zichzelf te danken hoor.


Ze heeft wel keihard aan zichzelf gewerkt en doet ontzettend haar best. Mag het dan niet rot zijn als bepaalde dingen anders lopen? Zij is wel Leah's moeder en Gary bepaalt álles door het verleden. Ik snap wel dat dat lastig is, dan kom
Je nooit ergens van los.
<<

Anoniem197

Bericht 31 Mei 2017 13:40

Re: Teen mom

Wanneer is dat op tv?
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 31 Mei 2017 18:27

Re: Teen mom

Quizzle schreef:En dan deze nog even netjes hier:
http://www.cosmopolitan.nl/entertainmen ... erslaving/



Ik heb altijd al gedacht dat die Ryan aan de drugs zat. Elke aflevering wijde pupillen en mega sloom reageren. Wel zonde want hij heeft nu juist zo'n leuke vriendin, (of zijn ze al getrouwd?) dat zij (en zijn ouders) er dan ook niet meer druk op zet snap ik niet.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Anoniem255

Bericht 01 Jun 2017 12:06

Re: Teen mom

Farrah's moeder heeft een single en clip opgenomen....
<<

Anoniem278

Bericht 01 Jun 2017 19:44

Re: Teen mom

Mien schreef:Farrah's moeder heeft een single en clip opgenomen....

Ja en die zou ik zo graag van mijn netvlies wissen. Pfff.
<<

Anoniem278

Bericht 10 Jun 2017 13:32

Re: Teen mom

http://www.cosmopolitan.nl/entertainmen ... ngeklaagd/

Wat ik totaal niet begrijp. Die Farrah heeft maar commentaar op iedereen. Zou ze zelf de beelden van zichzelf nooit zien??
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Jun 2017 14:37

Re: Teen mom

Quizzle schreef:
Mien schreef:Farrah's moeder heeft een single en clip opgenomen....

Ja en die zou ik zo graag van mijn netvlies wissen. Pfff.



Waar is die te zien? Wil wel even (uit)lachen.
<<

Anoniem278

Bericht 10 Jun 2017 14:56

Re: Teen mom

VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers