Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Onzuiverheden, rode vlekjes, pukkeltjes...wat werkt nou echt

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 28 Mei 2017 12:19

Onzuiverheden, rode vlekjes, pukkeltjes...wat werkt nou echt

De halve pubertijd ben ik doorgekomen met het idee dat mijn puistjes en pukkeltjes jeugdpuistjes waren en dat het heus over zou gaan. Nou, mooi niet dus :face: Ik heb nog best vaak puistjes, soms echt dikke units, vaker gewoon kleine plekjes. Maar ook rode vlekjes, pigmentvlekjes... vooral heel erg gewoon geen mooie egale huid, met 1 kleurtoon. Wat voor gezichtsspul werkt nou echt? Ik gebruik facewash van Dr van Der Hoog 's avonds, om make-up eraf te halen. 's Ochtends was ik gewoon met veel koud water. Help!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 28 Mei 2017 12:33

Re: Onzuiverheden, rode vlekjes, pukkeltjes...wat werkt nou

Volgens mij werkt niks. Ik heb in de afgelopen 8 jaar echt al vanalles geprobeerd, elk merk wat er bestaat maar bijvoorbeeld ook geen varkensvlees eten. Soms zag ik wel tijdelijke verbetering maar uiteindelijk altijd weer terug bij af. Nu gebruik ik Ultrabland van Lush, super fijn spul en mijn huid is relatief rustig.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 28 Mei 2017 12:45

Re: Onzuiverheden, rode vlekjes, pukkeltjes...wat werkt nou

Vervelend hè, ik heb het ook hoor. Ik hoopte ook dat het minder zou worden naarmate ik ouder werd maar nu heb ik er gewoon allemaal maar rimpels bijgekregen.

Ik probeer nu de dermaroller tegen beter weten in, maar mocht ik verbetering zien dan laat ik het hier weten. Verder idd goed je gezicht reinigen en goed voor jezelf zorgen. Goede make-up helpt ook. :smile:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 28 Mei 2017 13:43

Re: Onzuiverheden, rode vlekjes, pukkeltjes...wat werkt nou

Bah, ook hier herkenbaar... Mijn huid ziet er gewoon echt niet uit :( Ook hier nog geen gouden tip helaas.
<<

Elle123

Bericht 28 Mei 2017 14:03

Re: Onzuiverheden, rode vlekjes, pukkeltjes...wat werkt nou

Bij mij werd het eindelijk beter toen ik ongeveer een jaar gestopt was met de pil. Van shampoo met sulfaten krijg ik het ook (vooral in mijn hals). De Neoderma biopeeling kuur heeft mijn huid echt een oppepper gegeven, dat hou ik nu bij door elke 6 weken een behandeling te laten doen. Verder gebruik ik LaRoche Posay Effaclar Duo, de enige crème die voor mij werkt. Ik heb ook wel het idee dat mijn huid beter is als ik gezonder eet.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 28 Mei 2017 20:02

Re: Onzuiverheden, rode vlekjes, pukkeltjes...wat werkt nou

Ja dames, wat is dit nou! Ik had gehoopt dat jullie állemaal met het zelfde geweldige product zouden komen :angel:

SoGood, jaaaa hou me op de hoogte!

Elle: ik lees hier wel vaker over LaRoche. Ik ga eens googlen. Dank! De pil gebruik ik al een tijd niet meer (maar daar had ik ook grote hoop op, op het stoppen daarmee helaas...).
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem301

Bericht 28 Mei 2017 20:40

Re: Onzuiverheden, rode vlekjes, pukkeltjes...wat werkt nou

Misschien hebben jullie hier iets aan?

http://www.beautylab.nl/puistjes-en-lit ... e-pak-aan/
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 28 Mei 2017 21:16

Re: Onzuiverheden, rode vlekjes, pukkeltjes...wat werkt nou

Thanks Carrie! Ik heb al eens een hele tijd bietensap gedronken 's ochtends... goh waarvoor deed ik dat toen ook alweer haha. Afvallen? Ik kon er wel moeilijk aan wennen toen weet ik nog wel.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 28 Mei 2017 21:51

Re: Onzuiverheden, rode vlekjes, pukkeltjes...wat werkt nou

Bietensap gelijk aan mijn boodschappenlijstjesapp toegevoegd. Thanx Carrie.
<<

Anoniem288

Bericht 29 Mei 2017 11:20

Re: Onzuiverheden, rode vlekjes, pukkeltjes...wat werkt nou

.
Laatst gewijzigd door Anoniem288 op 28 Aug 2020 19:46, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem222

Bericht 29 Mei 2017 12:29

Re: Onzuiverheden, rode vlekjes, pukkeltjes...wat werkt nou

Ik denk dat er niemand een egale gezichtskleur heeft hoor! Maar pukkeltjes en plekjes zijn vervelend ja. Ik ben groot fan van de producten van Kiehls. Wellicht ook het proberen waard.
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:28

Bericht 29 Mei 2017 12:46

Re: Onzuiverheden, rode vlekjes, pukkeltjes...wat werkt nou

Ik heb er helaas ook last van en merk eigenlijk pas echt verbetering sinds ik op mijn voeding let. Vooral van zuivel krijg ik geheid puistjes, maar ook melkchocolade en varkensvlees. Ik ben drie maanden geleten een stuk "schoner" gaan eten en mijn huid is echt flink verbeterd. Eerst had ik echt best veel puistjes op mijn rug, schouders en decolleté, en rond mijn eisprong en als ik ongesteld moest worden zo'n enorme onderhuidse ontsteking op mijn kin. Nu ik gezonder eet is het echt een heel stuk opgeknapt, ik ben geen andere beautyproducten gaan gebruiken. Op mijn rug zitten er nog een paar maar veel minder dan eerst, decolleté is ook bijna helemaal pukkelvrij. Rond m'n eisprong en menstruatie heb ik nog wel eens een heel kleintje, maar die laat zich dan makkelijk uitdrukken en laat geen enorm litteken achter. Toevallig heb ik afgelopen week wat minder gezond gegeten en meteen heb ik weer pukkels, met name op mijn schouders en decolleté.

Wat voor mij dus helpt is geen zuivel zoals yoghurt, kwark of melk. Kaas en boter gaan wel, maar niet dagelijks. Chocola eet ik nu amper maar als ik het eet neem ik die van 85% puur, dat gaat wel goed. En sowieso heb je daar ook sneller genoeg van :wink: Varkensvlees eet ik nog maar heel weinig. Verder veel water drinken en voldoende slapen.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 29 Mei 2017 17:07

Re: Onzuiverheden, rode vlekjes, pukkeltjes...wat werkt nou

Ik ben fan van de BHA gel van Paula's Choice.

Hier staat uitleg over het product. Ik heb echt het gevoel dat ik er een meer glowy huid van krijg. Pukkeltjes heb ik sowieso niet veel maar wel wat grovere poriën terwijl ik geen vette huid heb.

https://www.paulaschoice.nl/nl/skin-per ... ts#start=2
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 29 Mei 2017 19:21

Re: Onzuiverheden, rode vlekjes, pukkeltjes...wat werkt nou

Ik maak wel eens zelf een maskertje als ik er veel last van heb. Ik heb altijd wel het idee dat het iets doet. Ik zou het eigenlijk vaker moeten doen.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 29 Mei 2017 19:29

Re: Onzuiverheden, rode vlekjes, pukkeltjes...wat werkt nou

Hier komt de hele tijd een reclame langs voor Eucerin Even Brighter, dat moet helpen tegen allerlei soorten vlekken in je gezicht. Misschien helpt dat?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 29 Mei 2017 19:30

Re: Onzuiverheden, rode vlekjes, pukkeltjes...wat werkt nou

Oh men Novalee ik vraag me af of ik dat ervoor zou over hebben. Knap dat jij dat wel hebt uitgezocht!

Thanks Harri, ik ga kijken! En Yes, verder 2 posts over hetzelfde merk, joepie!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:28

Bericht 31 Mei 2017 09:32

Re: Onzuiverheden, rode vlekjes, pukkeltjes...wat werkt nou

Zora schreef:Oh men Novalee ik vraag me af of ik dat ervoor zou over hebben. Knap dat jij dat wel hebt uitgezocht!

Ik heb het niet voor mijn huid uitgezocht hoor, dan weet ik ook niet of ik het er voor over zou hebben :wink: Ik volg een programma van de sportschool waar ook een voedingsplan bij hoort waardoor ik anders ben gaan eten. Op zich valt het in de praktijk mee, ik koop geen repen Tony Chocolonely karamel zeezout of Bon bon bloc meer maar met Pasen heb ik nog wel wat melkeitjes gegeten. Dat kan best. Varkensvlees mis ik eigenlijk helemaal niet. Het enige wat ik jammer vind is de yoghurt. Dat zou ik graag eten maar naast pukkels krijg ik er ook buikpijn van dus ik moet het gewoon niet doen.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 31 Mei 2017 11:53

Re: Onzuiverheden, rode vlekjes, pukkeltjes...wat werkt nou

Oh da's dan wel weer luxe haha! :D Fijn dat je gewoon weet wat werkt zo.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 31 Mei 2020 09:34

Re: Onzuiverheden, rode vlekjes, pukkeltjes...wat werkt nou

Even een upje voor dit topic!

Ik ben sowieso benieuwd of de Dermaroller van SoGood iets heeft gedaan? Of heeft iemand ervaring met de DermaPen?

Verder iemand al nieuwe ervaringen? Ik zoek vooral iets tegen vlekjes/littekentjes en grove poriën. Qua acné valt het gelukkig heel erg mee momenteel. Maar ik heb bijvoorbeeld op mijn borst een paar littekentjes zitten die ik zooo lelijk vind, ook met het oog op m’n trouwjurk straks. Hoe krijg ik die weg/minder opvallend?
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 31 Mei 2020 09:42

Re: Onzuiverheden, rode vlekjes, pukkeltjes...wat werkt nou

Scandic schreef:Even een upje voor dit topic!

Ik ben sowieso benieuwd of de Dermaroller van SoGood iets heeft gedaan?


Helemaal niks!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 31 Mei 2020 18:57

Re: Onzuiverheden, rode vlekjes, pukkeltjes...wat werkt nou

Ik ben sindsdien aan de effaclar en dan vooral de facewash. Die is heel fijn. Het is inmiddels wel iets beter iig!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 31 Mei 2020 21:49

Re: Onzuiverheden, rode vlekjes, pukkeltjes...wat werkt nou

Ik gebruik sinds kort de producten van RAU cosmetics, en ik ben fan!
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 606

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:20

Bericht 01 Jun 2020 11:43

Re: Onzuiverheden, rode vlekjes, pukkeltjes...wat werkt nou

Ik scrub m'n gezicht 1-2x in de week in de douche, dat is het enige wat bij mij echt helpt! Als ik het soms vergeet te doen heb ik direct pukkeltjes oid

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers