Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jurkje en dikke benen

<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 12:36

Bericht 27 Mei 2017 09:38

Jurkje en dikke benen

War vinden jullie daarvan?
Ik heb echt stevige benen, maar ik vind het wel leuk on jurkjes te dragen in de zomer. Een legging is a no go I think?
Boys rule!
2018 / 2020
<<

Anoniem237

Bericht 27 Mei 2017 09:42

Re: Jurkje en dikke benen

Ik vind daar eigenlijk niks van, gewoon lekker doen als je dat wilt.
Ik vind een legging eronder wel een no go.
Zijn je benen wel echt zo dik? Of zien wij als buitenstaander dat helemaal niet zo?
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 15:49

Bericht 27 Mei 2017 09:46

Re: Jurkje en dikke benen

Legging onder rokje/jurkje vind ik persoonlijk niet zo mooi staan, ook bij mensen met "slanke" benen.

Ik vind dat iedereen zelf mag bepalen wat ze aandoen/leuk vinden. Je gaat met zulk warm weer je toch niet oncomfortabel voelen, opdat andere mensen er iets van zouden vinden?

Kijk anders eens naar Mary Lambert, zij is niet de slankste maar rockt nog steeds jurkjes en crop tops :heart:
AfbeeldingAfbeelding
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 27 Mei 2017 10:06

Re: Jurkje en dikke benen

Wil je je benen niet laten zien of heb je last van het schuren van je bovenbenen?
Van dat laatste heb ik last en trek dan bijvoorbeeld een dun fietsbroekje onder het jurkje aan.
10.04.17
<<

Anoniem316

Bericht 27 Mei 2017 10:07

Re: Jurkje en dikke benen

Daar vind ik helemaal niks van. Gewoon lekker dragen wat je wilt.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 27 Mei 2017 10:09

Re: Jurkje en dikke benen

Ik vind een legging altijd zo tekenen. Dat vind ik meer opvallen dan dikke benen.

Maar.. Ik vind het nog veel opvallender of iemand zich op z'n gemak voelt. Mensen zien er gelijk zo triestig uit als ze zich niet lekker voelen in hun kleding.
R. 2013
D. 2016
<<

anoniem224

Bericht 27 Mei 2017 10:14

Re: Jurkje en dikke benen

Gewoon doen hoor! Ik dacht ook altijd zo, en eigenlijk nog steeds een beetje, maar heb er steeds meer 'schijt' aan. Ik trek dit weekend ook een korte broek aan, ga naar een festival en ga met 30+ graden echt niet in een lange broek lopen.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 27 Mei 2017 10:25

Re: Jurkje en dikke benen

Ja gewoon doen! Gewoon zorgen dat het goed past en niet tekent en eventueel een iets langer model, tot bijna op de knie bijvoorbeeld voor je eigen gevoel. Je ziet nu ook veel maxi rokken en jurken, zit over het algemeen ook lekker luchtig en zou je ook kunnen doen als je je daar prettiger in voelt.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 27 Mei 2017 10:36

Re: Jurkje en dikke benen

Inderdaad gewoon doen. Ik laat mij ook vaak genoeg tegenhouden door mijn lichaam(sbeeld) om jurkjes of rokjes te dragen terwijl ik dat eigenlijk veel liever draag dan broeken. Ik zou er geen legging onder doen, ik heb zelf wel een broekje eronder tegen het schuren van mijn bovenbenen. En nu het zo lekker weer is draag ik meestal maxi jurken, lekker lang en luchtig en daar voel ik mij wat prettiger in dan kortere jurken.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 27 Mei 2017 11:02

Re: Jurkje en dikke benen

Ik snap je helemaal! Maar waar ik eerder gezegd zou hebben, ik heb er schijt aan en trek aan wat ik wil. Voelde ik me gister zo vreselijk ongemakkelijk dat ik me wel 3x heb omgekleed. Niks zat naar m'n zin. Was er echt naar van. Gelukkig gaat het vandaag alweer beter.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem257

Bericht 27 Mei 2017 12:33

Re: Jurkje en dikke benen

Spencer schreef:Ik vind een legging altijd zo tekenen. Dat vind ik meer opvallen dan dikke benen.

Maar.. Ik vind het nog veel opvallender of iemand zich op z'n gemak voelt. Mensen zien er gelijk zo triestig uit als ze zich niet lekker voelen in hun kleding.


Dit inderdaad!
<<

Anoniem197

Bericht 27 Mei 2017 12:55

Re: Jurkje en dikke benen

Doen!

Ik heb ook dikke benen en durfde nooit in een korte broek. Had altijd een spijkerbroek aan. Nu heb ik schijt aan iedereen en trek ik een korte broek aan. Waarom 'mogen' wij iets niet aan omdat wij dikke benen hebben?
Ik zou ook wel een jurk willen maar nooit iets gevonden wat mij mooi stond.
<<

Anoniem244

Bericht 27 Mei 2017 13:59

Re: Jurkje en dikke benen

Ik probeer nu meestal te denken "dik ben ik toch wel, in bedekte kleding ben ik net zo dik als in zomerkleding)
Zelf draag ik trouwens wel regelmatig een legging onder een (kort) rokje.
Gister ook gewoon in een jurkje het centrum in gegaan.

Gewoon jurkjes en rokjes dragen hoor...
Ik doe idd soms wel een kort broekje er onder tegen schurende bovenbenen
Laatst gewijzigd door Anoniem244 op 27 Mei 2017 22:33, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem195

Bericht 27 Mei 2017 20:59

Re: Jurkje en dikke benen

Ik heb stevige bovenbenen en draag gewoon rokjes en jurkjes. Als het erg heet is, draag ik er geen legging onder. Ik vind dat niet mooi, maar vind het ook te heet.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 27 Mei 2017 21:03

Re: Jurkje en dikke benen

Ik 'stoor' me eerder aan een legging onder een jurkje dan aan blote benen. Een legging zou ik er persoonlijk alleen onder dragen als een jurkje gewoon te kort is voor blote benen, maar verder gewoon lekker die benen laten zien hoor!

Volgens mij zit het vaak ook gewoon in je hoofd. De meeste mensen die ik ken die klagen over hun bovenbenen, heb heel prima benen die gewoon mooi in verhouding zijn met hun lijf. Niks mis mee!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Patsy

Bericht 27 Mei 2017 21:12

Re: Jurkje en dikke benen

Mijn benen zijn dik en wit. Ik vind ze zelf heel lelijk en weet dat ik niet de mooiste benen heb. Ik vind zelf kokerrokjes (van dunne stof voor de zomer) perfect. Ik voel me er goed in omdat het het dikste gedeelte van mijn benen bedekt en het is toch lekker zomers en luchtig.

Wat ik ook heel fijn vind is lange jurken (rokken kan ook natuurlijk) met 2 lange splitten aan de zijkanten.
<<

Anoniem250

Bericht 28 Mei 2017 09:03

Re: Jurkje en dikke benen

Ik zou het gewoon dragen als het warm is. Zoveel mensen, zoveel lijven. En wat zijn nou echt mooie benen? Mijn benen gaan er een stuk beter uitzien als ik er bruin zonder zon opsmeer.
<<

Anoniem210

Bericht 28 Mei 2017 09:33

Re: Jurkje en dikke benen

Zolang jij je er fijn in voelt zou ik het gewoon doen!
Ik heb 5 hele grote littekens op mijn been en op mijn knie zit er ook een van 15 cm maar ik laat mij niet meer weerhouden om iets luchtigs aan te trekken. Heel mooi is het niet nee maar als een ander er last van heeft kijkt hij maar om. :)
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 28 Mei 2017 12:19

Re: Jurkje en dikke benen

Gewoon doen! Ik probeer het ook meer los te laten en ben gisteren gewoon in mijn korte broek gaan shoppen. Ja er zijn mooiere benen maar so what? Ik ga me niet meer verstoppen hoor.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 28 Mei 2017 22:35

Re: Jurkje en dikke benen

https://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDe ... 4&Blocks=0

Ik draag dit soort dingen onder mijn jurkjes als dat qua model jurkje kan. De ideale oplossing vind ik.
2015 💙
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 29 Mei 2017 10:02

Re: Jurkje en dikke benen

Gewoon doen hoor. Je gaat jezelf toch niet miserabel voelen omdat anderen daar wellicht iets van vinden?

Afgelopen zaterdag had ik een festival: bloedheet, en een meisje die wat forser was droeg een lnage broek. Arm kind. Ze zag er doodongelukkig uit, hoofd was zo rood als een tomaat en je zag aan haar ogen dat ze zich rot voelde. Nou, dan vind ik dat triester dan als dat meisje gewoon een lekker jurkje had aangetrokken en lekker had genoten. Nu zweette ze zich vast een ongeluk en had ze geen leuke dag.

Ik zou inderdaad geen legging doen, omdat ik dat vaak juist extra de nadruk vind leggen dan dat het iets verhult. Dus doe lekker bruin zonder zon op je benen, scheer ze, en gaan met die banaan!
<<

Anoniem304

Bericht 29 Mei 2017 10:04

Re: Jurkje en dikke benen

Caro schreef:
Afgelopen zaterdag had ik een festival: bloedheet, en een meisje die wat forser was droeg een lnage broek. Arm kind. Ze zag er doodongelukkig uit, hoofd was zo rood als een tomaat en je zag aan haar ogen dat ze zich rot voelde. Nou, dan vind ik dat triester dan als dat meisje gewoon een lekker jurkje had aangetrokken en lekker had genoten. Nu zweette ze zich vast een ongeluk en had ze geen leuke dag.


Misschien had ze zich in een jurkje nog wel erger gevoeld.

Je zal mij ook echt niet in een jurk of korte broek zien. Dan maar warm. En dat is niet om wat een ander ervan denkt, maar omdat ik het zelf vreselijk vind.
<<

Anoniem222

Bericht 29 Mei 2017 10:11

Re: Jurkje en dikke benen

Waarom vind je dat vreselijk Cotton?

Flore, lekker een jurkje aantrekken als jij dat wilt! En ik zou inderdaad zonder legging doen. Eventueel met een kort broekje er onder.

Wat betreft dat meisje in lange broek, je hebt natuurlijk ook lekker luchtige lange broeken die net zo koel zijn als een rokje. Soms vind ik dat zelfs nog prettiger omdat je benen dan niet tegen elkaar plakken als je ze over elkaar slaat of je bil vastgeplakt aan een plastic stoel ofzo.
<<

Anoniem304

Bericht 29 Mei 2017 10:17

Re: Jurkje en dikke benen

Ik vind het er bij mezelf lelijk uit zien en ik vind dat plakken echt vreselijk. Ik krijg dan ook altijd zweet onder m`n billen enzo. Net als mouwloze kleding, dat heb ik ook liever niet aan, plakplak. En ik heb nog steeds die lelijke halve tattoo, dat helpt ook niet mee. Maar dan nog, zeker geen rok of jurk nee.
Al heb ik dit weekend wel een hemdje aan gehad en nu ook, maar ik zou het liefst de hele dag met talkpoeder rond lopen tegen het plakken.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 29 Mei 2017 10:25

Re: Jurkje en dikke benen

Sorry meisjes, dit was een lange, dikke spijkerbroek. Geen lekkere, losse flodderbroek.

Ik kan erin meekomen dat je je vreselijk ongemakkelijk voelt in een korte broek/ jurkje maar dit was niet zomaar warm hé. Dit liep tegen oververhitting aan en ze keek alles behalve blij. Ik had gewoon medelijden met haar. Ze zag er zo ongemakkelijk en oververhit uit. En het wás al bloedheet.
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers