Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Win acties social media

<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 17 Mei 2017 09:37

Re: Win acties social media

Ik doe echt praktisch nooit mee, en heb dan ook nog nooit iets gewonnen.

Mooie prijzen komen hier voorbij zeg! Ben er toch altijd wel sceptisch in of het wel daadwerkelijk weggegeven wordt. Maar goed te lezen dat er nog genoeg mensen zijn die iets leuks winnen.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 17 Mei 2017 09:45

Re: Win acties social media

Owww ik begon ook al te denken dat er nooit echt prijzen uitgaan. Ik heb nog nooit iets gewonnen en doe maar soms mee.
Net als Cotton wel van de lokale bakker en onze AH. Soms van iets groters wat ik wel echt wil hebben. Helaas heb ik niet zoveel vriendinnen die ik zou kunnen taggen dus die acties gaan altijd aan mij voorbij.
<<

Anoniem301

Bericht 17 Mei 2017 10:29

Re: Win acties social media

Wow, wat winnen sommige mensen veel! Ik heb nog nooit iets gewonnen. Een vriendin van me heeft als een soort experiment een maand lang met alle winacties die ze tegenkwam meegedaan en ze won helemaal niks.
<<

Anoniem222

Bericht 17 Mei 2017 10:36

Re: Win acties social media

Ik doe heel sporadisch mee als ik het niet hoef te delen. Liken en taggen doe ik nog wel, als ik de prijs echt leuk vind. Ik vind het zelf ook bloedirritant dat mijn tijdlijn vol staat met win-acties, dus daar doe ik dan ook niet aan mee.
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 17 Mei 2017 10:42

Re: Win acties social media

Ik doe nooit mee, vind niet dat ik richting anderen een reclame-uithangbord moet zijn voor een paar gratis dingetjes. Mensen die mijn tijdlijn vol zetten met reclame zet ik ook op onzichtbaar, ik hoef niet te zien dat er 100 kilometer verderop een taart weggegeven wordt.
<<

Anoniem304

Bericht 17 Mei 2017 10:46

Re: Win acties social media

Nan schreef:Ik doe nooit mee, vind niet dat ik richting anderen een reclame-uithangbord moet zijn voor een paar gratis dingetjes. Mensen die mijn tijdlijn vol zetten met reclame zet ik ook op onzichtbaar, ik hoef niet te zien dat er 100 kilometer verderop een taart weggegeven wordt.

Wat zet je dan op onzichtbaar? Dat bericht of die mensen meteen?
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 17 Mei 2017 11:59

Re: Win acties social media

Ligt er een beetje aan. Meestal het bericht of degene van wie de actie uitgaat. Als die persoon veel verschillende dingen shared, dan die persoon op onzichtbaar. Facebook selecteert zelf al wat ik wil zien, dus dan kan ik net zo goed een handje helpen door ruimte te maken voor posts die ik wel interessant vind.
<<

Anoniem304

Bericht 17 Mei 2017 12:13

Re: Win acties social media

Ja ik vind het ook echt irritant dat Facebook bepaalt wat ik zie. Ik mis veel leuke dingen door reclame en onzin.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12148

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Mei 2017 12:16

Re: Win acties social media

ik doe soms mee met van die plaatselijke winkels. Niet die massale dingen waar duizenden op reageren. Een tante mijn mij doet aan alle dingen mee echt verschrikkelijk .

ik heb wel een keer wat gewonnen een set glazen voor mijn servies
Afbeelding
<<

Anoniem288

Bericht 17 Mei 2017 12:30

Re: Win acties social media

.
Laatst gewijzigd door Anoniem288 op 28 Aug 2020 17:55, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem321

Bericht 17 Mei 2017 13:10

Re: Win acties social media

Ik doe alleen mee aan lokale win-acties.
En ik heb zelfs 1 x iets gewonnen, nl. een gratis knipbeurt van mijn kapsalon. Dat was hartstikke leuk.
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 19:59

Bericht 18 Mei 2017 17:57

Re: Win acties social media

Hier ook genoeg gewonnen.

Maar ook ik doe heel doelgericht mee met een actie. het gaat dus niet om het winnen om te winnen. Alleen als ik denk, dat zou ik heel graag willen winnen doe ik mee.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 18 Mei 2017 21:44

Re: Win acties social media

Raven schreef:Ik doe ook zelden mee. Alleen als ik echt iets leuk vind doe ik mee.

Ik heb laatst bij Lejow iets heel moois "gewonnen" :heart:


:love:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 18 Mei 2017 21:45

Re: Win acties social media

munk schreef:Hier ook genoeg gewonnen.

Maar ook ik doe heel doelgericht mee met een actie. het gaat dus niet om het winnen om te winnen. Alleen als ik denk, dat zou ik heel graag willen winnen doe ik mee.


Jij bent echt de FB winning Queen :D
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 19:59

Bericht 19 Mei 2017 00:14

Re: Win acties social media

Lejow schreef:
munk schreef:Hier ook genoeg gewonnen.

Maar ook ik doe heel doelgericht mee met een actie. het gaat dus niet om het winnen om te winnen. Alleen als ik denk, dat zou ik heel graag willen winnen doe ik mee.


Jij bent echt de FB winning Queen :D


Ik durf hier gewoon niet op te noemen wat ik allemaal heb gewonnen. Tegenwoordig deel ik het ook (bijna) niet meer op FB als ik iets win. Mijn familie begon mij Guus Geluk te noemen. Nou ik heb laatst nog een staatslot gekocht... maar helaas is die gewoon aan mijn neus voorbij gegaan :smile:
<<

Anoniem236

Bericht 19 Mei 2017 07:12

Re: Win acties social media

Wow, wat hebben sommigen al veel gewonnen, leuk zeg!
Ik doe heel af en toe mee, nog nooit gewonnen helaas.
Ik doe alleen mee als ik iets ook daadwerkelijk wil of bijvoorbeeld als ze een mega speelhuis glijbaan ding verloren wat niet in onze tuin past, denk ik dan ruil/verkoop ik hem voor een formaat die wel past, want dat willen we wel graag.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 20 Mei 2017 09:47

Re: Win acties social media

Ik heb vroeger wel eens een 8 daagse reis naar turkije gewonnen via clubs.nl.
Via facebook ook wel eens wat dingetjes gewonnen. Doe wel eens mee met acties van kleinere bedrijven.
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 20 Mei 2017 09:54

Re: Win acties social media

Soms doe ik wel eens mee. Meestal met acties van lokale bedrijven. Heb al wel het e.e.a. gewonnen, zoals 10 appelflappen, portemonnee, shoptegoed bij een leuke winkel met interieurspulletjes en een bon voor plantjes.
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 20 Mei 2017 10:02

Re: Win acties social media

Wat bizar dat sommigen zo veel winnen zeg. Ik ken niemand die vaak wint, zelf heb ik nog nooit wat gewonnen.
Ik doe niet zo vaak mee, alleen als ik iets echt leuk vind. En alleen als ik moet liken of taggen, delen heb ik nooit zin in. Ik kom overigens ook nooit zo veel winacties tegen.
<<

Zero

Bericht 26 Mei 2017 12:14

Re: Win acties social media

Ik geloof niet dat ik ooit iets gewonnen heb, maar ik doe ook niet echt heel vaak mee.
Wel heb ik een paar maanden op een fotografiebeurs een statief gewonnen, was ik heel erg blij mee!

Edit: Ik heb wel eens wat gewonnen via facebook, maar dat was eigenlijk alleen maar korting...
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 27 Mei 2017 01:22

Re: Win acties social media

Ik doe alleen mee met lokale acties en heb toevallig vorige week een ijsbollenkaart voor 18 bollen gewonnen bij een hele leuke ijskraam hier in de buurt :cheering: Ik had nog nooit eerder iets via Facebook gewonnen overigens.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 27 Mei 2017 14:50

Re: Win acties social media

Ik doe nooit mee en mensen die hiermee mijn tijdlijn vervuilen zet ik de meldingen van uit haha
2016
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers